Shakirako iskelmää?

en kestä

Iskelmässä soitetaan nykyisin Shakiran biisejä,mitäs iskelmämusiikkia tuo on?Sitä jodlausta saa kuunnella Novalla jos sellaisesta kuka tykkää.Kamalaa ujellusta.

11

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clint Eastwood

      Muistaakseni tämä Shakira oli keikalla Ilosaari Rockissa pari- kolmevuotta sitten?
      Muistanko oikein?

      • // € //

        Iskelmäradion nimi sinänsäkin johtaa jo harhaan, että jo pitkään sieltä on kuulunut kasariheviä ym.(Totoa yms...) Ja nyt siellä soitetaan jo puhdasta SuomiPoppia, kuten Pate Mustajärvi, JUha Tapio ja Jani Wickholm. Ja kohtaa varmaan soi Apulantaa. . .

        Lattariartistit sinänsä tuovat oman mielenkiintoisen sävynsä kokonaisvaikutelmaan musiikin suhteen. Shakria on tästä hyvä esimerkki, ja myös Juanes ym . . .

        Iskelmäradio ei siis ole (enää) Iskelmäradio. Monipuolisuus sinänsä on hyvä asia, mutta sitten pitäisi vaihtaa myös nimi!


      • rita
        // € // kirjoitti:

        Iskelmäradion nimi sinänsäkin johtaa jo harhaan, että jo pitkään sieltä on kuulunut kasariheviä ym.(Totoa yms...) Ja nyt siellä soitetaan jo puhdasta SuomiPoppia, kuten Pate Mustajärvi, JUha Tapio ja Jani Wickholm. Ja kohtaa varmaan soi Apulantaa. . .

        Lattariartistit sinänsä tuovat oman mielenkiintoisen sävynsä kokonaisvaikutelmaan musiikin suhteen. Shakria on tästä hyvä esimerkki, ja myös Juanes ym . . .

        Iskelmäradio ei siis ole (enää) Iskelmäradio. Monipuolisuus sinänsä on hyvä asia, mutta sitten pitäisi vaihtaa myös nimi!

        Mut toisaalta miksi ei voi olla ihan pelkää iskelmämusiikkia soittava kanava,toki piristykseksi sopisi just nuo lattaribiisit,kun taas suonipoppia ym.soittavia kanavia on useampia,elikkä voi valita minkä tyylistä musiikkia haluaa kuunnella.Ja Shakira ei kyllä minusta sovi Iskelmäkanavalle mitenkään,eikä pelkästään siksi että en voi sietää sitä kiekumista.


      • rita
        rita kirjoitti:

        Mut toisaalta miksi ei voi olla ihan pelkää iskelmämusiikkia soittava kanava,toki piristykseksi sopisi just nuo lattaribiisit,kun taas suonipoppia ym.soittavia kanavia on useampia,elikkä voi valita minkä tyylistä musiikkia haluaa kuunnella.Ja Shakira ei kyllä minusta sovi Iskelmäkanavalle mitenkään,eikä pelkästään siksi että en voi sietää sitä kiekumista.

        Tuossa edellä tuli virhe,tarkoitin tietenkin suoMipoppia ;D


      • Libres
        rita kirjoitti:

        Mut toisaalta miksi ei voi olla ihan pelkää iskelmämusiikkia soittava kanava,toki piristykseksi sopisi just nuo lattaribiisit,kun taas suonipoppia ym.soittavia kanavia on useampia,elikkä voi valita minkä tyylistä musiikkia haluaa kuunnella.Ja Shakira ei kyllä minusta sovi Iskelmäkanavalle mitenkään,eikä pelkästään siksi että en voi sietää sitä kiekumista.

        tänne nuo kritiikkinne.
        Saatta jopa tuottaa tulosta.

        http://www.iskelma.net/?area=palaute


      • rita

      • P2P
        rita kirjoitti:

        On muuten laitettu,siitäkin.Tuskin on vaikutusta mut ...

        asiallisella ja rakentavalla palautteella on vaikutusta.
        Mutta jos laitatte sitä palautetta tänne suomi24:n niin sillä palautteella ei ole penninkään arvoa.


        Esimerkki.

        Täällä taannoin joku valitti, että SävelRadion nettisivut on ihan pielessä ja päivittämättä, epäili myös, että - taitaa mennä konkurssiin koko asema?

        No, laitoin asiasta palautetta SävelRadioon ja heti vaikutti.
        Nyt ko. sivustot on asianmukaisessa kunnossa.
        Eikä todellakaan ole konkurssin pelkoa.


      • diggari68
        // € // kirjoitti:

        Iskelmäradion nimi sinänsäkin johtaa jo harhaan, että jo pitkään sieltä on kuulunut kasariheviä ym.(Totoa yms...) Ja nyt siellä soitetaan jo puhdasta SuomiPoppia, kuten Pate Mustajärvi, JUha Tapio ja Jani Wickholm. Ja kohtaa varmaan soi Apulantaa. . .

        Lattariartistit sinänsä tuovat oman mielenkiintoisen sävynsä kokonaisvaikutelmaan musiikin suhteen. Shakria on tästä hyvä esimerkki, ja myös Juanes ym . . .

        Iskelmäradio ei siis ole (enää) Iskelmäradio. Monipuolisuus sinänsä on hyvä asia, mutta sitten pitäisi vaihtaa myös nimi!

        Iskelmä - parhaita kotimaisia ja kevyen musiikin klassikoita.

        ihan luonnollistahan tuo on että tulee uutta musaa kanavalle, jos niinkuin tuohon ns. musalupaukseen on tuijottamista. kotimaisenkin osalta luvataan soittaa parhaita kotimaisia, jolloin senkin alle voi mahtua kaikenlaista.

        Iskelmäradio on muuten YLEn sunnuntaiaamun ohjelma. iskelmä taas kaupallinen asema. kumpaakos kuuntelet?


    • Englanti-Suomi-Englanti GUMMERUS sanakirjan mukaan iskelmämusiikki on englanniksi pop music...joten kyllä Shakira poppiosastoon menee. Soitetaanko siellä myös Shania Twainia?

    • Loviisa

      Kyllä minä ainakin hyväksyn tuollaisen vaihtelun Iskelmän kappalevalikoimaan oikein mielelläni - vaikka itse kuulunkin jo "tätiosastoon". Mielestäni iskelmään sopii melkoisen monenlainen musiikki - kaikki mitä voi tanssia esimerkiksi...

      • jos

        Jos vaihtelua haluaa,niin kyllä iskelmämusiikistakin saa vaihtelua kun ei pyöritettäisi jatkuvasti muutamia samoja biisejä.Artisteilla on levytolkulla erilaista ja eri tyylistä musiikkia,ei ole tarvetta muuttaa Iskelmää Novaksi.Itse kuuntelen myös joskus Novaa ja joskus Kissiä,fiiliksestä riippuen.Tosin Novakin täytyy joskus sulkea kun siellä on sama vika että soi samojen artistien samat biisit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe