voiko väärän värinen jäähdytinneste aiheuttaa esim.kannentiivisteen syöpymistä.nyt sisällä vihreet kun pitäisi olla bmw:n sinistä ja jostain vuotaa nesteet ulos.vikahan voi olla missävaan mutta pitää saada pois suljettua toi asia.
bmw jäähdytinneste
5
11256
Vastaukset
- neste
kaikkia muita värejä voi sekoittaa paitsi punaista
- spy
usko että ns. "väärä" neste mitään syöpymisiä aiheuttaa. Lähinnä kielto koskee sotkemasta eri valmistajien nesteitä keskenään, koska silloin saattaa jotkin aineet reagoida keskenään ja aiheuttaa mm. kalkkeumia/ hapettumia letkuihin, kanaviin ja syyläriin etc.
Tuo Bemarin käyttämä sininen jäähdytinneste on nitraattivapaata tavaraa jonka valmistaja on Castroll. BP:n tekemä on myös samaa ainetta.- Erkko
Jos sekoittaa normaaliin, eli valurautalohkoon, tarkoitettua nestettä ja alumiinilohkoon tarkoitettua nestettä, niin saa aikaiseksi mukavaa puuroa. Sehän ei pahemmin syövytä, mutta ei se mitään jäähdytäkkään sen jälkeen, kun ei se mihinkään liiku.
- kake
Jonkin aikaa bmw:n anatomiaa ja eri julkaisuja tutkineena, suosittelen lämpimästi käyttämään bmw:n omia litkuja jäähdytys järjestelmässä.Nimittäin lähes jokainen jäähdytysjärjestelmää koskeva artikkeli,nettisivu ja jopa service manuaali SUORASTAAN VAROITTAA,muiden litkujen käyttämisetä.
- Sixinline
Kyllä minäkin olisin tarkkana jäähdytysnesteiden kanssa sekä itse asiassa kaikkien nesteiden kanssa.
Jos pakkoruåtsia taitaa niin alla on ihan OK linkki auton hoitoon.
Mielenkiintoinen tieto oli että glykoolia ja vettä kannattaa laittaa suhteessa 50/50 mutta 100 % glykooli jäätyy jo -13 asteessa.
Toinen mielenkiintoinen juttu joka tuolta löytyy on miten esim. takavalojen lasit saa uuden veroisiksi.
Tässä Bildoktorn linkki:
http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/1977_normal.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789