Hävetkää!
McLaren-Mercedes-Bentz
33
1224
Vastaukset
- alfa
kyllä huomaa kun autotehdas pistetään tekeään
parastaan eli vahvan f1-koneen niin sakut ei
moisessa pärjää.sais mesekin pysyä siellä diissel
linjalla.- JT
Kyseisillä "moottoreilla" ei ole mitään muuta
yhteistä kuin nimi ja siihen se loppuukin.Mitä
nyt tulee McLarenin tilanteeseen,niin epäonninen
kausi on ollutkin kyllä.Mutta onhan viime kaudet
olleetkin voittokulkua.Kokemusta tulee vaan
lisää,ja sitähän McLareniltä löytyy. - Voortimies
JT kirjoitti:
Kyseisillä "moottoreilla" ei ole mitään muuta
yhteistä kuin nimi ja siihen se loppuukin.Mitä
nyt tulee McLarenin tilanteeseen,niin epäonninen
kausi on ollutkin kyllä.Mutta onhan viime kaudet
olleetkin voittokulkua.Kokemusta tulee vaan
lisää,ja sitähän McLareniltä löytyy.Näyttää tuo vastaus vaihtelevan tilanteen mukaan :
silloin kun tulee menstystä, otetaan kunnia
mersun osaamisesta ja kokemuksesta, jos taas
menee huonosti, niin sanotaan, että eihän
mersulla ole asian kanssa mitään tekemistä.
Mielenkiintoista. - JT
Voortimies kirjoitti:
Näyttää tuo vastaus vaihtelevan tilanteen mukaan :
silloin kun tulee menstystä, otetaan kunnia
mersun osaamisesta ja kokemuksesta, jos taas
menee huonosti, niin sanotaan, että eihän
mersulla ole asian kanssa mitään tekemistä.
Mielenkiintoista.Mutta niin se vain on.Tuli voittoja tai
ei,eroavaisuus pysyy. - Jönsson
Voortimies kirjoitti:
Näyttää tuo vastaus vaihtelevan tilanteen mukaan :
silloin kun tulee menstystä, otetaan kunnia
mersun osaamisesta ja kokemuksesta, jos taas
menee huonosti, niin sanotaan, että eihän
mersulla ole asian kanssa mitään tekemistä.
Mielenkiintoista.Menestystä tai ei, niin Mercedeksellä ja Mc
Larenin käyttämällä brittimoottorilla on yhtä
paljon tekemistä toistensa kanssa kuin on tämän
päivän Lamborghini-traktoreilla ja -autoilla;
siis nimi, kuitenkin sillä erotuksela, että
molemmat lambot ovat joskus olleet samaa firmaa.
Mercedes on ostanut nimensä moottorin kylkeen,
mutta pata on kyllä tehty englantilaisessa
kilpamoottoreita valmistavassa tehtaassa, joka ei
ole Mersun omistuksessa. - =)
Taas yksi fiksu ihminen pääsi päästelemään OMIA
mielipiteitään, valitettavasti et voi oikein
arvostella mercedeksen mclarenille tekemää F1-
moottoria kun sitä ei ole vielä tähän mennessä
tehty! Moottorit valmistaa (ei edes AMG!!!)
saksalainen Ilmor joka ei muutoin ole millään
lailla MB:n kanssa missään tekemisissä! Älä ala
pitää ääntä ennen kun tiedät asioista...
ps.Kyllä SL 55 AMG:ssä riittää puhtia... =) - AriS
=) kirjoitti:
Taas yksi fiksu ihminen pääsi päästelemään OMIA
mielipiteitään, valitettavasti et voi oikein
arvostella mercedeksen mclarenille tekemää F1-
moottoria kun sitä ei ole vielä tähän mennessä
tehty! Moottorit valmistaa (ei edes AMG!!!)
saksalainen Ilmor joka ei muutoin ole millään
lailla MB:n kanssa missään tekemisissä! Älä ala
pitää ääntä ennen kun tiedät asioista...
ps.Kyllä SL 55 AMG:ssä riittää puhtia... =)Tuo Ilmor vaikuttaa kylläkin Englannissa...
- Logo
=) kirjoitti:
Taas yksi fiksu ihminen pääsi päästelemään OMIA
mielipiteitään, valitettavasti et voi oikein
arvostella mercedeksen mclarenille tekemää F1-
moottoria kun sitä ei ole vielä tähän mennessä
tehty! Moottorit valmistaa (ei edes AMG!!!)
saksalainen Ilmor joka ei muutoin ole millään
lailla MB:n kanssa missään tekemisissä! Älä ala
pitää ääntä ennen kun tiedät asioista...
ps.Kyllä SL 55 AMG:ssä riittää puhtia... =)Ilmorin. Lisäksi Ilmor saa tietotaitoa ja
tuotekehityshenkilöstöä ja materiaalia
emoyhtiöltä.
Eli jos Mersun omistama tehdas tekee mootoreita
joissa on Mersun merkki, niin ne eivät sitten ole
kuitenkaan Mersun moottoreita vai???
AMG ja Ilmor ovat kumpikin Mersun emoyhtiön
omistamia, eli niiden status yhtiölle samanlainen.
Ja Ilmor toimii Englannissa, ei Saksassa. Lisäksi
Ilmorin tehtaalla valmistui yhtiön Cart-
moottoritkin, eli on muutakin yhteistä kuin F1.
Äänen pitämisestä voin lähettää terveiset sinne
päähän... - Logo
Jönsson kirjoitti:
Menestystä tai ei, niin Mercedeksellä ja Mc
Larenin käyttämällä brittimoottorilla on yhtä
paljon tekemistä toistensa kanssa kuin on tämän
päivän Lamborghini-traktoreilla ja -autoilla;
siis nimi, kuitenkin sillä erotuksela, että
molemmat lambot ovat joskus olleet samaa firmaa.
Mercedes on ostanut nimensä moottorin kylkeen,
mutta pata on kyllä tehty englantilaisessa
kilpamoottoreita valmistavassa tehtaassa, joka ei
ole Mersun omistuksessa.Mersu on ostanut Ilmorin itselleen.
Kyseessä ei ole toimitsija vaan tytäryhtiö. - Logo
=) kirjoitti:
Taas yksi fiksu ihminen pääsi päästelemään OMIA
mielipiteitään, valitettavasti et voi oikein
arvostella mercedeksen mclarenille tekemää F1-
moottoria kun sitä ei ole vielä tähän mennessä
tehty! Moottorit valmistaa (ei edes AMG!!!)
saksalainen Ilmor joka ei muutoin ole millään
lailla MB:n kanssa missään tekemisissä! Älä ala
pitää ääntä ennen kun tiedät asioista...
ps.Kyllä SL 55 AMG:ssä riittää puhtia... =)http://www.atlasf1.com/2000/feb09/faq.html
"Mercedes-Benz has purchased a controlling stake
in Ilmor Engineering, so while still relatively
independent because of the specialised nature of
the work they do, Ilmor is a part of the Chrysler-
Daimler empire. When Ilmor entered Formula One
they were making engines for Chevrolet in CART
but were receiving funding from Mercedes towards
their old sports car partners, Sauber for the
Sauber-Ilmor Formula One project. In time,
Mercedes took over naming rights for the engine." - =)
AriS kirjoitti:
Tuo Ilmor vaikuttaa kylläkin Englannissa...
Olet oikeasa, sitä suuremmalla syyllä... =)
- =)
Logo kirjoitti:
Ilmorin. Lisäksi Ilmor saa tietotaitoa ja
tuotekehityshenkilöstöä ja materiaalia
emoyhtiöltä.
Eli jos Mersun omistama tehdas tekee mootoreita
joissa on Mersun merkki, niin ne eivät sitten ole
kuitenkaan Mersun moottoreita vai???
AMG ja Ilmor ovat kumpikin Mersun emoyhtiön
omistamia, eli niiden status yhtiölle samanlainen.
Ja Ilmor toimii Englannissa, ei Saksassa. Lisäksi
Ilmorin tehtaalla valmistui yhtiön Cart-
moottoritkin, eli on muutakin yhteistä kuin F1.
Äänen pitämisestä voin lähettää terveiset sinne
päähän...Mietippäs kuinka monta automerkkiä kuuluu
ollennaisesti GM:n omistukseen eikä silloin
puhuta välttämättä yhdestä ja samasta asiasta!
AMG valmistaa moottoreita Mercedes Benz
merkkisiin henkilöautoihin että joihinkin
erikoisvalmisteisiin rataautoihin entä Ilmor,
ainakaan mulla ei ole missään maailman kolkassa
tullut mekeä vastaan missä olis ollu ilmorin
logo... =) - =)
Logo kirjoitti:
http://www.atlasf1.com/2000/feb09/faq.html
"Mercedes-Benz has purchased a controlling stake
in Ilmor Engineering, so while still relatively
independent because of the specialised nature of
the work they do, Ilmor is a part of the Chrysler-
Daimler empire. When Ilmor entered Formula One
they were making engines for Chevrolet in CART
but were receiving funding from Mercedes towards
their old sports car partners, Sauber for the
Sauber-Ilmor Formula One project. In time,
Mercedes took over naming rights for the engine."Eiköhän näin ole jos moottorin päällä lukee
Mercedes Benz??? =) - Logo
=) kirjoitti:
Mietippäs kuinka monta automerkkiä kuuluu
ollennaisesti GM:n omistukseen eikä silloin
puhuta välttämättä yhdestä ja samasta asiasta!
AMG valmistaa moottoreita Mercedes Benz
merkkisiin henkilöautoihin että joihinkin
erikoisvalmisteisiin rataautoihin entä Ilmor,
ainakaan mulla ei ole missään maailman kolkassa
tullut mekeä vastaan missä olis ollu ilmorin
logo... =)väärin.
"AMG ja Ilmor ovat kumpikin Mersun emoyhtiön
omistamia, eli niiden status yhtiölle
samanlainen."
Tarkoituksenani oli verrata yhtiöiden asemaa
Daimler-Chryslerin sisällä. Ei lopputuotteita
kuluttajien silmissä.
AMG ei tee Mersulle moottoreita vaan ainoastaan
modifioi niitä. Kaikissa AMG-moottoreissa on
Mersun lohko perustana. Lisäksi AMG tekee paljon
muutakin kuin moottoreita. Käy vaikka noutamassa
Veholta AMG:n esite, niin näet. - =)
Logo kirjoitti:
väärin.
"AMG ja Ilmor ovat kumpikin Mersun emoyhtiön
omistamia, eli niiden status yhtiölle
samanlainen."
Tarkoituksenani oli verrata yhtiöiden asemaa
Daimler-Chryslerin sisällä. Ei lopputuotteita
kuluttajien silmissä.
AMG ei tee Mersulle moottoreita vaan ainoastaan
modifioi niitä. Kaikissa AMG-moottoreissa on
Mersun lohko perustana. Lisäksi AMG tekee paljon
muutakin kuin moottoreita. Käy vaikka noutamassa
Veholta AMG:n esite, niin näet.mee ite hakeen, omistan SL 55 AMG:n...
Lohko on sama mutta vakiolohkoista valkattu...
Status ei nimenomaan ole sama koska AMG on
kuluttajalle menevien autojen varustaja sekä
erittäin arvostettu brandi ja Ilmor on ainoastaan
"alihankkija" kilpa-autoissa ja heidän nimeään ei
näissä käytetä!
=) - =)
Logo kirjoitti:
http://www.atlasf1.com/2000/feb09/faq.html
"Mercedes-Benz has purchased a controlling stake
in Ilmor Engineering, so while still relatively
independent because of the specialised nature of
the work they do, Ilmor is a part of the Chrysler-
Daimler empire. When Ilmor entered Formula One
they were making engines for Chevrolet in CART
but were receiving funding from Mercedes towards
their old sports car partners, Sauber for the
Sauber-Ilmor Formula One project. In time,
Mercedes took over naming rights for the engine."Mersu maksaa ja muut mokaavat
Mercedes-Benz on saanut kurjan maineen, kun
McLarenin moottorit poksahtelevat milloin
mistäkin syystä.
Mersun osa ei ole kadehdittava. Se sijoittaa
formulasirkukseen jopa satoja miljoonia markkoja
ja saa vain haukut osakseen.
McLarenin F1-mottorit nimittäin valmistaa
englantilainen Ilmor Engineering, vaikka auton
kyljessä lukee kissankorkuisin kirjaimin
saksalaisen johtotähden nimi.
(IS 3.7.2001)
Se siitä sun statuksesta...
=) - Logo
=) kirjoitti:
Mersu maksaa ja muut mokaavat
Mercedes-Benz on saanut kurjan maineen, kun
McLarenin moottorit poksahtelevat milloin
mistäkin syystä.
Mersun osa ei ole kadehdittava. Se sijoittaa
formulasirkukseen jopa satoja miljoonia markkoja
ja saa vain haukut osakseen.
McLarenin F1-mottorit nimittäin valmistaa
englantilainen Ilmor Engineering, vaikka auton
kyljessä lukee kissankorkuisin kirjaimin
saksalaisen johtotähden nimi.
(IS 3.7.2001)
Se siitä sun statuksesta...
=)ovatkin suomalaisen journalismin huippua joka ei
koskaan tee virheitä...
Mersu maksaa monesta muustakin. Omistaa
sattumoisin Mclaren Groupista 40%, joten tuolla
omistuspohjalla on pettyneen Mersun omistajan
turha purnata kun se oma merkki ei muuta tee kuin
jää ruutuun tai hajoaa matkalla.
Eli jos Mersun omistaa tehtaan jossa valmistetaan
Mersun moottoreita ja ne asennetaan Mclarenin
autoon josta Mersu taas omistaa 40%. Eli voidaan
kyllä puhua Mersun omasta tallista, vaikkakin se
toimii Englannissa. Sillä niinkuin vanha
sananlasku sanoo: Sen lauluja laulat, kenen
leipää syöt. - =)
Logo kirjoitti:
ovatkin suomalaisen journalismin huippua joka ei
koskaan tee virheitä...
Mersu maksaa monesta muustakin. Omistaa
sattumoisin Mclaren Groupista 40%, joten tuolla
omistuspohjalla on pettyneen Mersun omistajan
turha purnata kun se oma merkki ei muuta tee kuin
jää ruutuun tai hajoaa matkalla.
Eli jos Mersun omistaa tehtaan jossa valmistetaan
Mersun moottoreita ja ne asennetaan Mclarenin
autoon josta Mersu taas omistaa 40%. Eli voidaan
kyllä puhua Mersun omasta tallista, vaikkakin se
toimii Englannissa. Sillä niinkuin vanha
sananlasku sanoo: Sen lauluja laulat, kenen
leipää syöt.Mercedes-Benzin ja McLaren-tallin yhteistyö alkoi
vuonna 1995.
Yleisesti on luultu, että Mersu-tehdas valmistaa
itse F1-moottorinsa Saksassa.
Koneet tehdään kuitenkin Britanniassa.
Mika Häkkisen kilpa-auton Mersu-moottori on Ilmor-
yhtiön rakentama.
Yhtiötä johtaa sunnittelijavelho Mario Illien.
McLaren-tallin käyttämät V10-mooottorit
suunnitellaan ja valmistetaan Brixworthin
pikkukylässä lähellä Northamptonin kaupunkia.
Mercedes-Benz omistaa Ilmor-yhtiöstä
neljänneksen. Ilmorin ensimmäinen F1-kone
valmistui vuonna 1989.
(iltasanomat.fi 12.4.2001) - Logo
=) kirjoitti:
Mercedes-Benzin ja McLaren-tallin yhteistyö alkoi
vuonna 1995.
Yleisesti on luultu, että Mersu-tehdas valmistaa
itse F1-moottorinsa Saksassa.
Koneet tehdään kuitenkin Britanniassa.
Mika Häkkisen kilpa-auton Mersu-moottori on Ilmor-
yhtiön rakentama.
Yhtiötä johtaa sunnittelijavelho Mario Illien.
McLaren-tallin käyttämät V10-mooottorit
suunnitellaan ja valmistetaan Brixworthin
pikkukylässä lähellä Northamptonin kaupunkia.
Mercedes-Benz omistaa Ilmor-yhtiöstä
neljänneksen. Ilmorin ensimmäinen F1-kone
valmistui vuonna 1989.
(iltasanomat.fi 12.4.2001)Mario Ilien johtaa suunnitteluosastoa. Paul
Morgan toimi vielä tuon kirjoituksen aikaan
(12.4.2001) firman johtajana.
Nimi Ilmor muodostuu em. herrojen sukunimistä.
Onpa sinulla loistava lähde. Kannattaisi sinunkin
joskus lukea muutakin kuin Iltasanomaa. Lue
vaikka Seiskasta totuus. Kyllä siellä
tiedetään..=)
PS.Ensimmäinen lause: " Mercedes-Benzin ja
McLaren-tallin yhteistyö alkoi
vuonna 1995."
Jos asia menisi kuten väität, olisi tässäkin
lauseessa virhe. Eihän Mclaren voisi olla
yhteystyössä Mersun kanssa vaan Ilmorin. eihän
Mersulla ja Mclarenilla ole muuta yhteistä kuin
moottorit....=)
Huhhahhei, ja onnittelut sinulle typeryydestäsi! - =)
=) kirjoitti:
Mercedes-Benzin ja McLaren-tallin yhteistyö alkoi
vuonna 1995.
Yleisesti on luultu, että Mersu-tehdas valmistaa
itse F1-moottorinsa Saksassa.
Koneet tehdään kuitenkin Britanniassa.
Mika Häkkisen kilpa-auton Mersu-moottori on Ilmor-
yhtiön rakentama.
Yhtiötä johtaa sunnittelijavelho Mario Illien.
McLaren-tallin käyttämät V10-mooottorit
suunnitellaan ja valmistetaan Brixworthin
pikkukylässä lähellä Northamptonin kaupunkia.
Mercedes-Benz omistaa Ilmor-yhtiöstä
neljänneksen. Ilmorin ensimmäinen F1-kone
valmistui vuonna 1989.
(iltasanomat.fi 12.4.2001)Ja taas väärin...
Taidat olla oikea idiootti, musta tuntuu et sä et
oikein formula maailmasta tiedä mitään... en
todellakaan jaksa kinata tuollaisen ääliön kanssa
joka ei tiedä mistään mitään mutta ei voi sitä
myöntää... hanki itselles elämä ja seuraa vähän
formulaa ja tule sit takasin kun tiedät jotain...
=) - =)
Logo kirjoitti:
Mario Ilien johtaa suunnitteluosastoa. Paul
Morgan toimi vielä tuon kirjoituksen aikaan
(12.4.2001) firman johtajana.
Nimi Ilmor muodostuu em. herrojen sukunimistä.
Onpa sinulla loistava lähde. Kannattaisi sinunkin
joskus lukea muutakin kuin Iltasanomaa. Lue
vaikka Seiskasta totuus. Kyllä siellä
tiedetään..=)
PS.Ensimmäinen lause: " Mercedes-Benzin ja
McLaren-tallin yhteistyö alkoi
vuonna 1995."
Jos asia menisi kuten väität, olisi tässäkin
lauseessa virhe. Eihän Mclaren voisi olla
yhteystyössä Mersun kanssa vaan Ilmorin. eihän
Mersulla ja Mclarenilla ole muuta yhteistä kuin
moottorit....=)
Huhhahhei, ja onnittelut sinulle typeryydestäsi!Ja taas väärin...
Taidat olla oikea idiootti, musta tuntuu et sä et
oikein formula maailmasta tiedä mitään... en
todellakaan jaksa kinata tuollaisen ääliön kanssa
joka ei tiedä mistään mitään mutta ei voi sitä
myöntää... hanki itselles elämä ja seuraa vähän
formulaa ja tule sit takasin kun tiedät jotain...
=) - =)
Logo kirjoitti:
Mersu on ostanut Ilmorin itselleen.
Kyseessä ei ole toimitsija vaan tytäryhtiö.Ei omistakoko vitun Ilmoria, ääliö!
1/4-osa on vähän eri asia, älä selitä asiaa mistä
et tiedä mitään...
=) - =)
Logo kirjoitti:
väärin.
"AMG ja Ilmor ovat kumpikin Mersun emoyhtiön
omistamia, eli niiden status yhtiölle
samanlainen."
Tarkoituksenani oli verrata yhtiöiden asemaa
Daimler-Chryslerin sisällä. Ei lopputuotteita
kuluttajien silmissä.
AMG ei tee Mersulle moottoreita vaan ainoastaan
modifioi niitä. Kaikissa AMG-moottoreissa on
Mersun lohko perustana. Lisäksi AMG tekee paljon
muutakin kuin moottoreita. Käy vaikka noutamassa
Veholta AMG:n esite, niin näet.Eikö cosworth sitten tee fordille koneita kun
kerta joissain malleissa ha-käytetään samaa
sylinteriryhmää kun cosworth käytti sierran
koneessa? Järki älä jätä... =) - Logo
=) kirjoitti:
Ja taas väärin...
Taidat olla oikea idiootti, musta tuntuu et sä et
oikein formula maailmasta tiedä mitään... en
todellakaan jaksa kinata tuollaisen ääliön kanssa
joka ei tiedä mistään mitään mutta ei voi sitä
myöntää... hanki itselles elämä ja seuraa vähän
formulaa ja tule sit takasin kun tiedät jotain...
=)sinulle!!
Olet selvästikin niin tyhmä, ette edes itse sitä
tajua. No, toivottavasti sinulla silti on mukava
elämä siellä jälkeenjääneiden lepokodissa....=)
Eikö muuten olekin kauheaa myöntää että SE
kuninkaallinen Iltasanomat eivät ole oikeassa...??
Omasta "formula-tietoudestasi" olet aika varma,
etenkin kun ottaa huomioon että olet kirjoitellut
pelkkää pötyä... - =)
Logo kirjoitti:
sinulle!!
Olet selvästikin niin tyhmä, ette edes itse sitä
tajua. No, toivottavasti sinulla silti on mukava
elämä siellä jälkeenjääneiden lepokodissa....=)
Eikö muuten olekin kauheaa myöntää että SE
kuninkaallinen Iltasanomat eivät ole oikeassa...??
Omasta "formula-tietoudestasi" olet aika varma,
etenkin kun ottaa huomioon että olet kirjoitellut
pelkkää pötyä...Tai tarvii lyödä logon legot kurkkuun...
=) - Logo
=) kirjoitti:
Tai tarvii lyödä logon legot kurkkuun...
=)sitä mutta voi käydä niin että hymysi hyytyy =) >
=(....
Se hernekin voi löytyä sen jälkeen aivan eri
paikasta kuin aluksi kuvittelit...=) - =)
Logo kirjoitti:
sitä mutta voi käydä niin että hymysi hyytyy =) >
=(....
Se hernekin voi löytyä sen jälkeen aivan eri
paikasta kuin aluksi kuvittelit...=)Onko sulla sitten jotain perverssejä mielihaluja
leikkiä herneiden kanssa vai? =))
yök... - =)
Logo kirjoitti:
Mersu on ostanut Ilmorin itselleen.
Kyseessä ei ole toimitsija vaan tytäryhtiö.Logo leikkii legoilla, ei se tiedä mistään
mitään... =) - Logo
=) kirjoitti:
Onko sulla sitten jotain perverssejä mielihaluja
leikkiä herneiden kanssa vai? =))
yök...sinun kannaltasi olen jo päässyt "anaalivaiheen"
yli, joten sinun pitää etsiä seurasi esim.
hiekkalaatikoilta. Heille pieru ja kakka ovat
vielä kovia asioita... Voit saada jopa uusia
virikkeitä...=)
Herneet sitäpaitsi on tarkoitettu lähinnä
syömiseen, ei eri ruumiin onkaloiden
täytteeksi...=)
- Mersuilija
McLarenin menestys ei ole ainoastaan kiinni Mesen
koneesta. Vaikuttaahan siihen myös kuskin ja itse
tallin osaaminen ja ilmeisesti myös huono onni
vainoaa...- Voortimies
Tokihan jokainen tietää, että formulamaailma ja
siellä olevat tuotteet ovat aivan eri asia kuin
varsinaisen automerkin siviilituotteet
(Ferrari/Fiat, Jaguar/Ford, McLaren/Mb,
Williams/BMW jne.),
mutta tottahan se on, että puhutaanpa sitten
minkä tahansa tallin menestyksestä tai sen
puutteesta, niin mainostuksessa sitä käytetään
hyväksi tarpeen vaatiessa, eli kun menestystä
tulee, niin yhteyttä löytyy, jos ei tule, niin
yhteyttä ei ole.
Muuten, tuo monesti mainittu onni on
paskapuhetta. Auto ei hajoa tai sammu, jos on
huono "onni", vaan kyse on aina jostain
konkreettisesta asiasta. Onnen puutteeseen on
turha vedota. - sami
Voortimies kirjoitti:
Tokihan jokainen tietää, että formulamaailma ja
siellä olevat tuotteet ovat aivan eri asia kuin
varsinaisen automerkin siviilituotteet
(Ferrari/Fiat, Jaguar/Ford, McLaren/Mb,
Williams/BMW jne.),
mutta tottahan se on, että puhutaanpa sitten
minkä tahansa tallin menestyksestä tai sen
puutteesta, niin mainostuksessa sitä käytetään
hyväksi tarpeen vaatiessa, eli kun menestystä
tulee, niin yhteyttä löytyy, jos ei tule, niin
yhteyttä ei ole.
Muuten, tuo monesti mainittu onni on
paskapuhetta. Auto ei hajoa tai sammu, jos on
huono "onni", vaan kyse on aina jostain
konkreettisesta asiasta. Onnen puutteeseen on
turha vedota.Kyllä siitä osa on onnesta kiinni.On natsattava
kaikki asiat(oikea
rengasvalinta),taktiikka,kuskin ajotavat ja kyky
säätää auto vastaten ajotyyliä ja rataa.Jos
kaikki pienet asiat loksahtaa yhteen
kisassa,niin..
- Anonyymi
Mitä takia laitto oman tyhjäpaa Mersu maglarenill paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389