Mitä teen kun joku on jättänyt autonsa minun paikalle kerrostalon pihalla.
Tuleeko pysäköinninvalvojat yksityiselle pysäköintialueelle vai voiko pyytää poliisia?
Minne minä nyt vien oman autoni?
Minun paikallani on jonkun auto!
13
5224
Vastaukset
- toisen perään
Kyllä se väärin pysäköinyt sitten ilmoittautuu.
- sinä valopää
Teet,hohhoijaa.
- Miten on?
Onhan nimikkopaikkasi selvästi merkitty? Ellei ole, on turha valittaa millekään taholle.
- Omaa syytä
Kyllä oot tyhmä.
- tulee
vain huoltomiehen, isännöitsijän tai hallituksen jäsenen tilaamana ja tilaajan pitää olla paikalla silloin, kun lappu kirjoitetaan.
- Einari
Olen joutunut pari kertaa pyytämään pysäköinnin valvojan paikalle koska paikalleni joku pääkkö on pysäköinyt autonsa.
Kummallakin kerralla tuli eikä siinä tarvittu isännöitsijoöitä eikä muitakaan pellejä.
Todistin Lappuliisalle että olen maksanut vuokran kyseisestä paikasta ja nyt siinä on vieras auto.
Liisa kirjoitti sakkolapun paikan vallanneelle ja käski pysäköidä autoni ko. auton taakse koska muualla ei ollut vapaata paikkaa.
- Kukkahattutäti2
Meillä oli jokunen vuosi sitten jatkuva riesa meidän paikallamme seisovista autoista. Poliisi tuli joka kerran pyydettäessä paikalle, ja minä varasin mukaani p-paikan vuokrasopimuksen, kun menin heitä pihalle vastaan. Poliisi kirjoitti lapun auton tuulilasiin.
- ougadododukoiu
serivvi miksi vastauksenui höipyiu
- aloitteleva naisautoilija
neuvoista. satuin olemaan pihalla kun auton omistaja tuli. Olis pitäny arvata pysäkointityylistä (eli ei ihan suorassa) että ei kuulunu suomalaiseen valtaväestöön vaan sellaiseen tummempaan vähemmistöön. Oli kuulemma bensa loppunu just mun paikalleni. No kyllähän se kaato kanisterista jotain tankkiin, mutta että just mun paikalle piti jättää!
Kiitos kaikille neuvoista.- Vaan
Aikaisemmin kun asuin kerrostalossa, niin aina silloin tällöin joku onnistui parkkeeraamaan varatulle tolppapaikalleni. Ei nääs yhtään vituta kun maksat kuukausimaksun ja sitten joudut 20 asteen paukkupakkasessa jättämään ilman lämppäriä. Tai sitten myöhemmin mennä illalla tarkistetelemaan että olisikohan auto suvainnut jo lähteä.
Teinkin jatkossa aina niin, että parkkeerasin auton persuksiin 1,2 mm;n päähän ja laitoin käyntikortin tuulilasiini. Kyllähän se soitto sieltä tuli aina jossakin vaiheessa iltaa. Itselläni kuitenkin kesti pukeminen parikymmentä minuuttia... - iso mies
Vaan kirjoitti:
Aikaisemmin kun asuin kerrostalossa, niin aina silloin tällöin joku onnistui parkkeeraamaan varatulle tolppapaikalleni. Ei nääs yhtään vituta kun maksat kuukausimaksun ja sitten joudut 20 asteen paukkupakkasessa jättämään ilman lämppäriä. Tai sitten myöhemmin mennä illalla tarkistetelemaan että olisikohan auto suvainnut jo lähteä.
Teinkin jatkossa aina niin, että parkkeerasin auton persuksiin 1,2 mm;n päähän ja laitoin käyntikortin tuulilasiini. Kyllähän se soitto sieltä tuli aina jossakin vaiheessa iltaa. Itselläni kuitenkin kesti pukeminen parikymmentä minuuttia...Väkivalta on ratkaisu tähänkin.
Taka töölössä (kentän lähellä) sama auto parkeerasi autonda minun paikalle pelien aikaan. 2 kertaa katsoin läpi sormien, kolmannella kerralla olin odottamassa kun porukka tuli autoaan hakemaan ja pikku tönimisen jälkeen autoa ei ole näkynyt enää.
- Esco
Jos paikkasi on merkitty niin, että idiootinkin pitäisi tajuta sen olevan varatun, voit jättää oman autosi väärin pysäköidyn taakse. Siinähän idiootti sitten miettii, että miten siitä pääsee pois. Älä pidä kiirettä auton siirtämisen kanssa. Kusipäille kova laki!!!
- osittain omalla paikalla
Eli joku ..... amatööri muista mitään välittävä sitikkakuski oli parkkeerannut osittain mun paikan "päälle". Tolppapaikat on siis peräkkäin, eikä pihalla ole mitään maalattuja viivoja-no eihän ne talvella näkyisikään.
NO tämä nuija on pysäköinyt siten, että hänen autonsa on reilun 1.5 metrin päässä omasta tolpastaan ja auton nokka mun "tontilla". Mun auton perse on sen autossa kiinni ja edessä tilaa joku 50cm-kyllä siitä pois pääsee ja takaisinkin, mutta aiheuttaahan tuo lisää vaivaa ja vitutusta.
Kävin jo tiputtamassa kohteliaan lapunkin sen luukusta, muttei se pöllö mitään välitä.
Hmm, olisiko mulla oikeus tilata vaiks poliisit laputtaa sen romu?
Tai auttaako tähän vitutukseen muu kuin olut. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800