Pitääkö paikkaansa? Ystäväni sanoi että on lukenut joskus tällaisesta. Että ennen synnytyksen alkamista alapää turpoaa huomattavasti. Itselläni on näin, huomasin jo eilen pientä mutta nyt tuntuu että on todella "turpea"
Turvonnut alapää voi ennustaa synnytyksen alkua.
7
8750
Vastaukset
- muumimamma
soita ihmeessä synnytysosastolle tai neuvolaan.. siellä kyllä osataan neuvoa.. mutta voihan se olla että synnytys on alkamassa.. itsellä ei ole siitä kokemusta vielä..
- apua
Itse olen rv:llä 33 3 ja huomasin muutama päivää sitten itsellänikin alapään turvonneen ja olen miettinyt että mitä se meinaa?
Toiv. ei nyt vielä synny!!!- muumimamma
no ei se vauva varmaan heti sieltä ala ulos tulla.. mutta kannattaa neuvolassa otta asia puheeksi..
- Eka kirjoittaja
xxx
- turpoominen
kuuluu asiaan, siis raskauteen, ei synnytyksen alkamiseen?! En mä lekuri oo mut näin olen aina olettanut ja jostain (monestikkin) lukenut, ja sentään kolmatta odotan.
- on ollut
myös alapää turvoksissa pitkin raskautta enemmän tai vähemmän. Ei se ennusta mitään synnytystä. Ainakin mulla meni yliaikaiseksikin.
- kolmesti raskaana
Minulla ainakin oli kolmannen raskauden aikana alapää "turvonnut" koko loppuraskauden ajan. Tuli ihan sellaisia suonikohjun tapaisia pullistumia, koska iso vatsa painoi jotenkin alas ja kai sitä kroppa oli jo kahden ensimmäisen raskauden aikana sen verran rasittunut. Kahdessa ekassa ei ollut mitään ongelmia, mutta kolmannessa oli, joten usein jouduin heittämään itseni pitkäkseni kesken päivän, jotta sain helpotusta alapään turpeaan oloon ja jaksoi taas hetken päästä olla jalkeilla. Yliaikaiseksi meni raskaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988