Kertokaahan joitakin artisteja jotka esiintyessään pitävät usein käsiään tai ainakin toista kättään housujen taskussa ?
Tälläistä täälä ei ole vielä kysytty
20
806
Vastaukset
- Torso
Tapani Kansa
Näyttelijät harrastavat samaa.
Johtuu yleensä epävarmuudesta ja siitä, että esiintyjä kokee kätensä jotenkin ylimääräisiksi ja ei oikein tiedä mitä niillä pitäisi tehdä.
On vain kovin hankalaa ilmaista mitään kun tonotetaan käsi/kädet taskussa.- Amppari
Tuo on kyllä totta...myönnetään.
Tapsa "syyllistyy" sillointällöin tuohon, mutta vauhdikkaampien laulujen aikana ei yleeensä laula kädet taskuissa. - Hemuli
Perso kirjoitti:
Hyvä todistusaineisto ! :)
- *************
Näyttelijä/laulaja Tapio Liinoja esiintyy myös usein kädet taskuissa.
- Lorelai
Jospa sillä halutaan antaa rento vaikutelma ???
- Vintiö
Lorelai kirjoitti:
Jospa sillä halutaan antaa rento vaikutelma ???
sillä annetaan?
Tai ainakin se on hyvä tekosyy. - Ounou!
Naisartit ei juurikaan voi pitää kättään/käsiään taskussa, koska heillä useimmiten on mekko/hame esiintymisasuna (ainakin kesäisin).
- Ounou!
Ounou! kirjoitti:
Naisartit ei juurikaan voi pitää kättään/käsiään taskussa, koska heillä useimmiten on mekko/hame esiintymisasuna (ainakin kesäisin).
Kirjoitusvirhe : siis NAISARTISTIT
- Kelmi
Ounou! kirjoitti:
Naisartit ei juurikaan voi pitää kättään/käsiään taskussa, koska heillä useimmiten on mekko/hame esiintymisasuna (ainakin kesäisin).
tuosta syystä naisten on mietittävä käsiään.
Kyllä sitä rentoutta voi olla olemuksessa muutenkin kuin esiintymällä tumput taskuissa. epävarmuudesta...ei todellakaan... Ihmisillä on kaikenlaisia tapoja...mitä sitä heti tekemään johtopäätöksiä. Musta tulee kuulemma heti naimisissa oleva, jos pidän jalkani yhdessä???
- rita
Ei minusta kyllä hyvältä näytä jos käsi taskussa esiinnytään.Esiintymiseen saa rentoutta muillakin keinoilla,tuollaisesta saa vain huonon vaikutelman.
- OK.
Olen samaa mieltä,kuin Rita. Vaikka ei sekään ole hyvä jos liikaa huitoo käsillään, kuten esim. Kikka ( siis se joka lauloi mm. sen Sukkula Venukseen yms.) Se oli aika ärsyttävän näköistä ,kun se huitoi joka suuntaan niillä käsillään laulaessaan.
- Halollapäähän
OK. kirjoitti:
Olen samaa mieltä,kuin Rita. Vaikka ei sekään ole hyvä jos liikaa huitoo käsillään, kuten esim. Kikka ( siis se joka lauloi mm. sen Sukkula Venukseen yms.) Se oli aika ärsyttävän näköistä ,kun se huitoi joka suuntaan niillä käsillään laulaessaan.
Kerrankin kaikki ovat ainakin periaatteessa sama mieltä käsiteltävänä olevasta asiasta.
Halollapäähän kirjoitti:
Kerrankin kaikki ovat ainakin periaatteessa sama mieltä käsiteltävänä olevasta asiasta.
Mun mielestä se on kyllä vähän turhaa nipottaa jostain kädet taskuissa laulamisesta.
Ei se ainakaan mua häiritse eikä haittaa milläänlailla.- tietenkään
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä se on kyllä vähän turhaa nipottaa jostain kädet taskuissa laulamisesta.
Ei se ainakaan mua häiritse eikä haittaa milläänlailla.Eipä tietenkään kun Tapsa tekee niin mut jos olis joku muu niin haittais.
- Kikka
tietenkään kirjoitti:
Eipä tietenkään kun Tapsa tekee niin mut jos olis joku muu niin haittais.
Minusta taas tuntuu, että tuo on joidenkin mielestä just siksi niin paha rike, kun Tapsa niin tekee. Tapsaahan täälä on joidenkin aina päästävä lyömään milloin mistäkin.
- HumBoogi
Kikka kirjoitti:
Minusta taas tuntuu, että tuo on joidenkin mielestä just siksi niin paha rike, kun Tapsa niin tekee. Tapsaahan täälä on joidenkin aina päästävä lyömään milloin mistäkin.
miehistä pitää käsiään taskussa. Miksi ei esiintyjätkin.
Mutta esiintyjälle se ei oiken ole ihan niin luvallista.
Etenkin näyttelijöille.
Katsokaapa vaikka tv:n ihmissuhdesarjoja niin aina on jollain miesnäyttelijällä käsi/kädet taskussa.
Sellaista jaksoa ei ole etteikö niin olisi.
Täytyy todeta, että en ole koskaan nähnyt esim. Kirkan, Reijo Taipaleen tai Kari Tapion esiintyvän kädet taskussa. - eri asia
HumBoogi kirjoitti:
miehistä pitää käsiään taskussa. Miksi ei esiintyjätkin.
Mutta esiintyjälle se ei oiken ole ihan niin luvallista.
Etenkin näyttelijöille.
Katsokaapa vaikka tv:n ihmissuhdesarjoja niin aina on jollain miesnäyttelijällä käsi/kädet taskussa.
Sellaista jaksoa ei ole etteikö niin olisi.
Täytyy todeta, että en ole koskaan nähnyt esim. Kirkan, Reijo Taipaleen tai Kari Tapion esiintyvän kädet taskussa.Onhan se nyt ihan eri asia näytellä jossain saippuasarjassa kuin esiintyä yleisölleen.
tietenkään kirjoitti:
Eipä tietenkään kun Tapsa tekee niin mut jos olis joku muu niin haittais.
Meinaat ,että katselen ns. värillisten linssien läpi ? Voipi olla juu, mutta en mä siltikään tuota käsien taskussa pitämistä osaa paheksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603