Tälläistä täälä ei ole vielä kysytty

tasku_

Kertokaahan joitakin artisteja jotka esiintyessään pitävät usein käsiään tai ainakin toista kättään housujen taskussa ?

20

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torso

      Tapani Kansa

      Näyttelijät harrastavat samaa.
      Johtuu yleensä epävarmuudesta ja siitä, että esiintyjä kokee kätensä jotenkin ylimääräisiksi ja ei oikein tiedä mitä niillä pitäisi tehdä.

      On vain kovin hankalaa ilmaista mitään kun tonotetaan käsi/kädet taskussa.

      • Amppari

        Tuo on kyllä totta...myönnetään.
        Tapsa "syyllistyy" sillointällöin tuohon, mutta vauhdikkaampien laulujen aikana ei yleeensä laula kädet taskuissa.


      • Hemuli

      • *************

        Näyttelijä/laulaja Tapio Liinoja esiintyy myös usein kädet taskuissa.


      • Lorelai

        Jospa sillä halutaan antaa rento vaikutelma ???


      • Vintiö
        Lorelai kirjoitti:

        Jospa sillä halutaan antaa rento vaikutelma ???

        sillä annetaan?
        Tai ainakin se on hyvä tekosyy.


      • Ounou!

        Naisartit ei juurikaan voi pitää kättään/käsiään taskussa, koska heillä useimmiten on mekko/hame esiintymisasuna (ainakin kesäisin).


      • Ounou!
        Ounou! kirjoitti:

        Naisartit ei juurikaan voi pitää kättään/käsiään taskussa, koska heillä useimmiten on mekko/hame esiintymisasuna (ainakin kesäisin).

        Kirjoitusvirhe : siis NAISARTISTIT


      • Kelmi
        Ounou! kirjoitti:

        Naisartit ei juurikaan voi pitää kättään/käsiään taskussa, koska heillä useimmiten on mekko/hame esiintymisasuna (ainakin kesäisin).

        tuosta syystä naisten on mietittävä käsiään.
        Kyllä sitä rentoutta voi olla olemuksessa muutenkin kuin esiintymällä tumput taskuissa.


      • epävarmuudesta...ei todellakaan... Ihmisillä on kaikenlaisia tapoja...mitä sitä heti tekemään johtopäätöksiä. Musta tulee kuulemma heti naimisissa oleva, jos pidän jalkani yhdessä???


    • rita

      Ei minusta kyllä hyvältä näytä jos käsi taskussa esiinnytään.Esiintymiseen saa rentoutta muillakin keinoilla,tuollaisesta saa vain huonon vaikutelman.

      • OK.

        Olen samaa mieltä,kuin Rita. Vaikka ei sekään ole hyvä jos liikaa huitoo käsillään, kuten esim. Kikka ( siis se joka lauloi mm. sen Sukkula Venukseen yms.) Se oli aika ärsyttävän näköistä ,kun se huitoi joka suuntaan niillä käsillään laulaessaan.


      • Halollapäähän
        OK. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,kuin Rita. Vaikka ei sekään ole hyvä jos liikaa huitoo käsillään, kuten esim. Kikka ( siis se joka lauloi mm. sen Sukkula Venukseen yms.) Se oli aika ärsyttävän näköistä ,kun se huitoi joka suuntaan niillä käsillään laulaessaan.

        Kerrankin kaikki ovat ainakin periaatteessa sama mieltä käsiteltävänä olevasta asiasta.


      • Halollapäähän kirjoitti:

        Kerrankin kaikki ovat ainakin periaatteessa sama mieltä käsiteltävänä olevasta asiasta.

        Mun mielestä se on kyllä vähän turhaa nipottaa jostain kädet taskuissa laulamisesta.
        Ei se ainakaan mua häiritse eikä haittaa milläänlailla.


      • tietenkään
        Justiinax kirjoitti:

        Mun mielestä se on kyllä vähän turhaa nipottaa jostain kädet taskuissa laulamisesta.
        Ei se ainakaan mua häiritse eikä haittaa milläänlailla.

        Eipä tietenkään kun Tapsa tekee niin mut jos olis joku muu niin haittais.


      • Kikka
        tietenkään kirjoitti:

        Eipä tietenkään kun Tapsa tekee niin mut jos olis joku muu niin haittais.

        Minusta taas tuntuu, että tuo on joidenkin mielestä just siksi niin paha rike, kun Tapsa niin tekee. Tapsaahan täälä on joidenkin aina päästävä lyömään milloin mistäkin.


      • HumBoogi
        Kikka kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu, että tuo on joidenkin mielestä just siksi niin paha rike, kun Tapsa niin tekee. Tapsaahan täälä on joidenkin aina päästävä lyömään milloin mistäkin.

        miehistä pitää käsiään taskussa. Miksi ei esiintyjätkin.
        Mutta esiintyjälle se ei oiken ole ihan niin luvallista.
        Etenkin näyttelijöille.

        Katsokaapa vaikka tv:n ihmissuhdesarjoja niin aina on jollain miesnäyttelijällä käsi/kädet taskussa.
        Sellaista jaksoa ei ole etteikö niin olisi.

        Täytyy todeta, että en ole koskaan nähnyt esim. Kirkan, Reijo Taipaleen tai Kari Tapion esiintyvän kädet taskussa.


      • eri asia
        HumBoogi kirjoitti:

        miehistä pitää käsiään taskussa. Miksi ei esiintyjätkin.
        Mutta esiintyjälle se ei oiken ole ihan niin luvallista.
        Etenkin näyttelijöille.

        Katsokaapa vaikka tv:n ihmissuhdesarjoja niin aina on jollain miesnäyttelijällä käsi/kädet taskussa.
        Sellaista jaksoa ei ole etteikö niin olisi.

        Täytyy todeta, että en ole koskaan nähnyt esim. Kirkan, Reijo Taipaleen tai Kari Tapion esiintyvän kädet taskussa.

        Onhan se nyt ihan eri asia näytellä jossain saippuasarjassa kuin esiintyä yleisölleen.


      • tietenkään kirjoitti:

        Eipä tietenkään kun Tapsa tekee niin mut jos olis joku muu niin haittais.

        Meinaat ,että katselen ns. värillisten linssien läpi ? Voipi olla juu, mutta en mä siltikään tuota käsien taskussa pitämistä osaa paheksua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe