Tutustukaa ehdottomasti ihonhoitotuotteisiin, joissa on suuret määrät Aloe Veraa. Aloe veran vaikutus on antioksidanttinen, se estää tulehduksia, puhdistaa ja elvyttää ihoa. Tärkein ominaisuus, joka erottaa sen muista hoitavista aineista, on ligniini. Ligniinin ansiosta Aloe imeytyy nopeasti verinahkaan saakka, eli se syvähoitaa ihoa, eikä jää vain ihon pintakerroksiin.
Aloe Vera ja akne
6
2839
Vastaukset
- eipä
mua kovinkaan auttanu.. on ollu sekä puhdistusnaamio että voide käytössä..
- Mistä
Mistä tätä mainoita Aloe Vera lääkettä saa? Saako kaupoista tai luontaistuotekaupoista jonkun näköstä Aloe Vera voidetta mitä voi levittää vain yhteen kohtaan? Kertokaa pliis saako ja mistä olis tosi tärkeetä tietää :(
- saatuscha
Mistä kirjoitti:
Mistä tätä mainoita Aloe Vera lääkettä saa? Saako kaupoista tai luontaistuotekaupoista jonkun näköstä Aloe Vera voidetta mitä voi levittää vain yhteen kohtaan? Kertokaa pliis saako ja mistä olis tosi tärkeetä tietää :(
Oriflamelta saat koko aloe vera sarjan edulliseen hintaan.Jos tunnet ihmisen, joka myy oriflamen tuotteita, tilaa häneltä! oriflame.fi löydät tuotteet ja voit tilata myös. Itse olen oriflamen yhteyshenkilönä ja täytyy sanoa, että aloe tuotteet ovat tosi hyviä herkälle iholle ja silloin kun on paljon finnejä ja märkäpäitä, iho on luonnollisesti todella ohut näiltä kohtaa ja jää helposti rumia arpia, ellei hoida näppyjä huolellisesti. Aloe sarjasta löytyy kasvovesi, puhdistusgeeli, Aloe 80% pure gel (eli tämä on juuri omiaan niihin finneihin!)löytyy myös huulivoide, silmänympärysgeeli, suojaava kosteusemulsio sekä hellävarainen kuorintavoide. Kannattaa kokeilla! Ellet kaikkea tahdo ostaa, niin ehdottomasti ainakin tuo Aloe 80% pure gel!!!
- Scarface_05
Ostin tämmöistä Aloe Vera 98 % luontaistuotekaupasta niin onko tässä nyt sitten 98 % Aloe Veraa ja onko tämä semmoinen "syväpuhdistava" tuote? Vastatkaa pliis..
- Jogi
Mä ostin itselleni luontaistuotekaupasta 99,5% puhdasta aloe vera geeliä. Tietysti siinä on säilöntäaineita, mutta muuten aivan puhdas tuote. Ja huomasin tuloksia jo 1:n yön jälkeen. Levitin geeliä koko kasvoille ja aamulla iho oli tasoittunut ja finnejä hävinnyt. Mustapäitäkin lähtee koko ajan pois. Ehdoton tuote!
- utelias
Minkä nimistä tuo geeli on ja mitä maksoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078