Hassuja skaboja

SisterOfNight

Lueskelin just huvittuneena juttuja ja uutisia Depeche Moden kiertueen varrelta. Ilmeni, että ainakin jenkeissä on tapana järjestää kunnon kilpailut Meet&Greet-tapaamisesta. Meillä päinhän se kait on luokkaa tiedätkö bändin nimen tai onko Violator a) Metallican b) Curen vai c) Moden levy. Eräs radioasema oli Dallasissa järkännyt kilpailut Meet&Greet-lipuista, jossa kilpailijat joutuivat seisomaan yhdellä jalalla. Pisimpään jaksaneet pääsivät tähän bändin pikatapaamiseen. Toisessa tapauksessa piti 30 sekunnissa luetella niin monta Mode-biisiä kuin kerkesi. Voittaja ehti nimetä 16 eri biisiä, mutta kaksi niistä tuli kahteen kertaan. Siinähän ei tarvis muuta kuin luetella Exciterin ja Playing The Angelin biisit peräkkäin ilman että kieli menee solmuun!

Kun bändi tulee maaliskuussa tänne, silloin on varmasti lehdissä ja radioasemilla skaboja sekä Meet&Greetistä että lipuista. Jotenkin fanina toivoisi, että voittajat olisi tosifaneja, joiden unelmien täyttymys olisi päästä paiskaamaan kättä Martinin, Fletchin ja Daven kanssa. Siksi skabat sais olla vähän vaativampiakin. Toi biisien luetteleminen oli hyvä juttu. Toinen vois olla vaikka laulaa enjoy the silence tai joku muu biisi. No en tiedä. Mut hauska oli ajatella niitä yhdellä jalalla seisojia.

3

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimpf

      ..mietin että jos voittaisin jonkun skaban ja sitä kautta pääsis moikkamaan Deppareita, niin mitä sitä sanois kavereille?
      Eräässä lehdistötilaisuudessa eräs fani sanoi aika näpsäkkäästi 'I have I have grown with your music and I will get old with your music, thank you guys for your music' jos vain itse keksis jotain vastaavaa fiksua sanottavaksi...?

    • VeryOldFan

      Ensimmäisen DM-keikan yhteydessä oli Jyrki-ohjelmassa tietokisa, että mikä on kuvattuna Violatorin kannessa tjtn. Kaveri soitti mulle paniikissa töihin, että nyt pätkii ja pahasti. Ei muistanut, vaikka tyypillä oli (ja on) kaapissa kaikki levyt - ja oli itse vielä kotona! Ei myöskään voittanut, hidas kun oli.
      Kyllä sitä varmaan sammakoita päästelis suustaan, jos nokakkain pääsis tyyppien kanssa. Osaa ne toimittajatkin. Samaisen Jyrkin kapulasuomea puhunut naistoimittaja (Micaela joku som talar svenska som modersmål) kyseli Martinilt ja Fletchiltä jotain Davesta. Johon Martin heitti että Dave on ollut 8kk (?) selvänä, eikä se kiinnosta ketään. Micaela sössötti jotain että "kylläminäainakin", ja Martin täräytti vähän halveksivasti: - Oh, you're that person... Muistaakseni tämä Micaela kertoi myös olevansa Mode-fani.
      Suomessa kysymykset on yksinkertaisia, koska "kaikilla" pitää olla mahikset osallistua. Ainakin, jos on joku tekstari- tai muu rahastusidea siinä mukana.

    • SisterOfNight

      Luulen, että mokaisin aivan täydellisesti. En oikein usko, että heitä oikeasti kiinnostaa kuulla, miten mahtavaa niiden musa on ja miten kauan olen fanittanut ja että olen uskollinen kuolemaan saakka. Loppupeleissä se on vaan niiden työtä ja kun meet&greet sijoittuu just ennen keikkaa, ne varmaan mieluummin miettii illan esitystä ja miten soundit onnistuu, millaiset fiilikset yleisöllä on ja onko ne kybällä mukana.

      Se tapaamistilanne on kuitenkin niin jännittävä ja mun on tapana mokata kunnolla, silloin kun jännittää liikaa. Daven edessä lentäis varmaan tekovitsikkäitä ylilevottomia sammakoita tyyliin "ihadadreamaboutyoulastnightwherewef*edonstageandmartandfletchwerewatching", minkä jälkeen maa ihan oikeasti aukeais jalkojen alla ;D. Oikeasti en oo kauhean kiinnostunut artistien tapaamisesta. Ihmisiähän ne vain on, ja ihan tuntemattomia kaiken lisäksi. Vaikka niiden työn hedelmät oliskin tosi tärkeällä sijalla mun elämässä.

      Toi biisien peräkkäin latelu on muuten kylmiltään aika vaikeeta, kokeilin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1735
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      383
      1715
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      114
      1069
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      98
      1059
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      897
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe