Iskä heltyi kyyneliin

yksitypy

Kun me viisi lasta kävimme hänen luonaan.
Lauloimme porukalla yhden säestäessä kitaralla laulun Tyttö metsässä. Kaikki olemme musikaalisia sisaruksia :=)))))
Siis on muisto vain, on muisto vain tää laulu mun nuoruudestain.
No... itku siinä tuli minullakin silmään.
Te, joilla on vielä isä ja äiti käykää ihmeessä katsomassa heitä mahdollisimman usein. Ei koskaan tiedä kauanko heidän seurastaan saa nauttia.
No nyt meni tää juttu ohi huuhaan, mutta tulipahan kerrankin ihan asiaakin typyltä :=)))))))))

8

825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

isäni oli sammunut

• yksitypy

mitäpä tuohon osais sanoa. Muuta kun erittäin pahoillani olen puolestasi :=((((
        Tämä elämä on sellaista. Ongelmia on joka lähtöön.
        On se niin hiton väärin!

• hyvä että
        yksitypy kirjoitti:

mitäpä tuohon osais sanoa. Muuta kun erittäin pahoillani olen puolestasi :=((((
        Tämä elämä on sellaista. Ongelmia on joka lähtöön.
        On se niin hiton väärin!

joillakin menee hyvin ja saa riemusta kiljahdella

• ykköskolli evk

Ei ole tavallaan koskaan ollutkaan, kun synnyin 3kk isän kuoleman jälkeen.
      Ei ole enää äitiäkään äiti jätti tämän maailman pari vuotta sitten.
      :--///

• yksitypy

Kolli puolestasi. Monilla ei ole enää vanhempia, mutta toivottavasti monelle kuitenkin olis jäänyt edes jokin kaunis muisto heistä :=))))
        Minulla on ollut kauniita ja vähemmän kauniita muistoja, mutta jotenkin ne vähät kauniit muistaa paremmin :=)))

• ykköskolli evk
        yksitypy kirjoitti:

Kolli puolestasi. Monilla ei ole enää vanhempia, mutta toivottavasti monelle kuitenkin olis jäänyt edes jokin kaunis muisto heistä :=))))
        Minulla on ollut kauniita ja vähemmän kauniita muistoja, mutta jotenkin ne vähät kauniit muistaa paremmin :=)))

Eipä ole enää Kollilla montaa lähisukulaista hengissä.
        Mummut ja pappat ovat kuolleet jo aikoja sitten.
        Sisko ja veli sentään vielä on.

• tänään, jälleen kerran vilkaisin tuonne ylös - lähetin onnitteluni omalle isälleni. Muistelen, kuinka hän ei koskaan perustanut juhlapäivistä ja lahjoista - usein ostin kuitenkin hänelle lipun lätkämatsiin, intohimoiselle lätkäfanille, jonka kanssa yhdessä kuljin peleissä aina vaahtosammuttajan kokoisesta saakka.

"Aika entinen ei koskaan enää palaa, muistot lohtua vain nykyisyyteen valaa......"

>Te, joilla on vielä isä ja äiti käykää ihmeessä katsomassa heitä mahdollisimman usein. Ei koskaan tiedä kauanko heidän seurastaan saa nauttia.<

- tuota ei voi paremmin sanoa, olkaa kiitollisia kummallekin - niin paljosta.........!

Terveisin, MM.

• yksitypy evk

vaikka ihan luonnolistahan se on, että täältä jokainen vuorollaan lähtee.Isäni katseli tänään 5-vuotiaan siskonpoikani temmellyksiä ja tuumas, että vieläköhän näkee pojan aikuisena.
        Sanoin että mitä sinä nyt tuollaisia mietit. Hyväkuntoinen mies. Elät aiankin 100-vuotiaaksi :=))) Isäni naurahti ja tuumas, että niin hänkin on ajatellut :=))) Ei kait se ihminen koskaan haluis täältä lähteä. Paitsi silloin kun joku parantumaton sairaus kohtaa. Eikä enää sen takia jaksa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      370
      2025
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1077
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      877
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe