kuinka pitkä Roa-kuuri?

vain utelias

Yksinkertainen kysymys: kuinka pitkän Roaccutan-kuurin söit ja kuinka hyvin auttoi? Ja minkälaisessa kunnossa ihosi oli silloin, kun lopetit kuurin?

Itse napsin tänään viimeisen lääkkeeni. Kuurini kesti reilut 4 kuukautta. Ihoni ei ole vielä virheetön. Arpia on jonkin verran, mutta finnejä ei. Olen kuitenkin kuullut, että Roaccutan vaikuttaa elimistössä vielä jonkin aikaa kuurin jälkeenkin.

7

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smile

      6kk. turkasen pitkä. mutta auttoi. jee:)

    • näppy.

      6kk kuuri määrättiin, mutta vaikutuksista en vielä osaa sanoa kun vasta aloittelen. Pakkausselosteessa tosin luki, että paraneminen jatkuisi vielä 8vk kuurin loppumisen jälkeenkin. Ja jos kyse on punaisista ´laikkumaisista arvista, niin eiköhän ne muutenkin ajan myötä katoa :)

    • terppa

      2kk, hyvin auttoi lievään akneen

    • Poika vm 89

      ...keskivakea akne ja sain "isoa" (isotretinoin ratiopharm = roaccutan) yhteensä 390 kapselia. Aloitin käytön aivan lopussa huhtikuuta ja lääke loppui marraskuun alussa. Nyt naama on jo paaaaljon parempi, eikä kasvoissa ole finnejä, ainoastaan hieman punottavaa arpea, joka ei ole kovin pahannäköinen. Rinnassa on finnejä edelleen ja naamaan tulee silloin tällöin yksi, joten minulle määrättiin vielä 180 kapselia lisää, toivon, että se parantaa minut lopullisesti ja hyvin!

      Onnea teille!

    • acnevex

      ja hyvin auttoi. Jäi vielä satakunta pilleriä syömättä, lääkäri määräsi vissiin vähän yläkanttiin.

      Kuuri oli vuonna 1999 tai 2000, ja kutakuinkin kaikki finnit ovat poissa pysyneet.

    • Anonyymi

      11 kk menossa, 800 tabua pitäis syödä ihotautilääkärin mukaan että olis varmaa ettei palaa. En saa varmaan koskaan tota koko annosta syötyä. Mut siis silmät on niin kuivat että voinu viimeiset kuukaudet syödä vain yhden tabun päivässä ja koko kuurin aikana ollu melkein 1kk taukoa vaikeiden silmä oireiden takia. Myös noina taukoina on alkanut finnit tulemaan heti takaisin :/

    • Anonyymi

      40mg söin päivässä, parani hyvin, roa hidastaa ihon paranemista ja ne punaset läeskät lähtee hyvin pian kun kuuri päättyy.-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe