mihin tarvitaan keskustaa?

kommari

jospa käytäisiin keskustelua puolueista ja niiden tarpeellisuudesta. ehdotan että suomessa riittäisi kaksi puoluetta. oikeisto ja vasemmisto. selkeyttäisi paljon toisi johdonmuksisuutta päätöksiin. esim ruotsissa käytännössä näin on samoin kuin jenkeissä ja monissa sivistysvaltioissa. ei siellä tarvita keskustapuoluetta. jos maanviljelys ei kannata niin ainahan voi mennä töihin tai alata yrittäjäksi muulla alalla. viljelijät on aika monitaitoista väkeä että he varmaan hyvi pärjäisivät vähemmän veronmaksajien rahoja kuluttavilla yritys aloilla. kannanottoja asiasta?

3

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-kepu

      Tottapuhut toweri. ei kepua tarvita mihinkään. suomea vauraammatkin maat pärjää hyvin ilman välistävetäjiä. MTK-ja kepu on ihansama. vanhoolistuman ruumiillistuma. voi haudata samalla kun työreformin ja esko ahon.

      • esko

        tarvitsee oman karsinansa, joten olkoon keskustapuolue edelleenkin se näitä ääliöitä yhdistävä tekijä. Sitäpaitsi se on tavallaan hassua, että Suomesta löytyy yksi näinkin suuri puolue, jota ei tarvitse ottaa hurjimmissa kuvitelmissaankaan tosissaan. (Ja miettikää keskustan kannattajia? Ovatko HE maan suurimpia humoristeja vai aivan vakavissaan????)

        Vihje keskustan puoluetoimistolle: Laittakaa seuraavissa vaaleissa iskulauseeksi "Väärin sammutettu!", niin saatte mahtavan vaalivoiton n. 80% äänivyöryllä. Se nimittäin todella tehoaa suomalaiseen, että naristaan vierestä kun muut hoitaa hommat.

        Vai voisiko siitä sittenkin olla haittaa, että eskoahon hallituksesta ei ole vielä aika (alle 150 vuotta) haalistanut muistoja????


    • Hilipatipippan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe