90-luvun alkupuolen Minit

Miksa

Onko tietoa mikä tehdas valmisti 90-luvun alussa niitä oikean näköisiä Minejä? Olisiko niistä kesäautokäyttöön ja pyysyykö niillä nyky liikenteen matkassa? Tyyppivikoja näissä malleissa? Olen ehkä ajatellut hankkivani sellaisen koirankopin!

5

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minissä on mukavaa

      Rover valmisti ainakin ajalla 1990-2000. Liikenteen matkassa pysyy mainiosti, joskin vitosvaihde olisi kiva (valmistajan ilmoittama huippunopeus 147kmh). Koirankoppeja saa edullisemminkin. Varaudu maksamaan tälläisestä kopista 5000 - 10000 eypoa, mikäli jostain löydät.

      • MiniMania

        Tarkoittanet (MG)-Rover Miniä, valmistettu 1996-2000 (mk7)...
        Itse juuri katselin ko. autojen hintoja Saksalaisilta auto-sivuilta kun ei tunnu noita Suomessa olevan paljoakaan myynnissä. hyväkuntoinen käytetty vanhan korimallin Mini maksaa n. 1000-15000 euroa riippuen varustelusta/lisävarusteista ja kilometreistä. Normaalin vanhan Minin saattaisi saada helposti alle 3000e, mutta itse ostaisin Cooper S:n Sports Pack varustelulla ja nimenomaan tuota 96-00 sarjaa, joka näyttää vielä tarpeeksi siltä aidolta miniltä.


      • moni-mini
        MiniMania kirjoitti:

        Tarkoittanet (MG)-Rover Miniä, valmistettu 1996-2000 (mk7)...
        Itse juuri katselin ko. autojen hintoja Saksalaisilta auto-sivuilta kun ei tunnu noita Suomessa olevan paljoakaan myynnissä. hyväkuntoinen käytetty vanhan korimallin Mini maksaa n. 1000-15000 euroa riippuen varustelusta/lisävarusteista ja kilometreistä. Normaalin vanhan Minin saattaisi saada helposti alle 3000e, mutta itse ostaisin Cooper S:n Sports Pack varustelulla ja nimenomaan tuota 96-00 sarjaa, joka näyttää vielä tarpeeksi siltä aidolta miniltä.

        Sportspackit ei ole automaattisesti Cooper S:iä eli S:t on tehty virittämällä John Cooperin pajalla. Sportspack on vain leveää levikettä ja isoa vannetta sekä Konin iskarit, ei mitään hienoa tai ihmeellistä. Ässiä löytyy Englannista, mutta rattikin on sitten 'väärällä' puolella. Saksassa ei Ässiä juurikaan ole tai sitten ne myydään hys-hys -tyyliin sisäpiirikauppoina.
        Jos ostat 90-luvun Minin, joka maksaa verotettuna Suomessa noin 5000 eur> niin voit varautua peltitöihin, joskus suuriin sellaisiin. Minin korityö 90-luvulla ei ollut hyvää, joten autot on ruosteessa. Hyväkuntoista Miniä ei enää nykyään saa tonnilla - tai sitten joku haluaa antaa sellaisen ilmaiseksi pois!
        Tyyppivikoina varmaan pääasiassa erilaiset sähkölaitteiden ongelmat ja päästöongelmat.
        Suosittelen ostamaan sen 15 000 euron Minin sillä sitten se on jo aika hyvä eikä tarvi (paljon) itse kunnostella sitä :)


    • Minkki

      Olis tarpeettoma ko laite tallissa jos kiinnostaa? vm 93, kats 5/05, Uudet renkaat, Ei talviajoa, Väri:punainen,katto valkea, valkoiset raidat konepellissä, valk. peilit. Pirun kiva auto kurvailla.

      • PAsiM

        Kerro hinta tai tekstaa 050 341 3266


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe