onko tietoo lähtiks siit mustalais jallust henki kun ol saannu luotii varismäessä tänää
kuusaan ampuminen
55
27333
Vastaukset
- tieto..
minkä tiedän, että oli kaulaan ammuttu, ja medi-heli haki kaverin helsinkiin. ->eräs henkilö pystyy kuulemaan virveä(viranomaisverkko)
- menny
joo ei menny medi-helillä.
Asun melkein naapurissa.
Meni mäelle ja sieltä lampppuanssilla kotkaa...
hyvin paisuu jutut teillä! =) - ei oo helppoo
menny kirjoitti:
joo ei menny medi-helillä.
Asun melkein naapurissa.
Meni mäelle ja sieltä lampppuanssilla kotkaa...
hyvin paisuu jutut teillä! =)Ei se ollut sullakaan faktaa... Tai sitten lehellä ei ole faktaa... Kouvolan Sanomista lainaus "Elossa ollut uhri kuljetettiin Kuusankosken aluesairaalaan, jossa hän kuitenkin menehtyi myöhemmin sunnuntaina." Että näin...
- virvessä
ei oo helppoo kirjoitti:
Ei se ollut sullakaan faktaa... Tai sitten lehellä ei ole faktaa... Kouvolan Sanomista lainaus "Elossa ollut uhri kuljetettiin Kuusankosken aluesairaalaan, jossa hän kuitenkin menehtyi myöhemmin sunnuntaina." Että näin...
kerrottiin! eli medi-heli on myös hälytetty paikalle. tyyppi vaan kerkes delata kuusaanmäelle, joten ei tarvinnut kuollutta enää viedä helsinkiin!
- Osuma.
Henki pakeni:
http://www.iltalehti.fi/2005/11/13/200511133726734_uu.shtml- mutta
ei tule yhtään ikävä maniskaa...
- Qsaa
mutta kirjoitti:
Itsekkin tämä kyseinen romanoovi oli tuolla kylillä useasti pyssyn kanssa heilunut ja uhonnut ties kelle. Tämä oli ihan vain ajan kysymys.
- yks mameli
Qsaa kirjoitti:
Itsekkin tämä kyseinen romanoovi oli tuolla kylillä useasti pyssyn kanssa heilunut ja uhonnut ties kelle. Tämä oli ihan vain ajan kysymys.
Mistä te tiiätte et oli mustalainen? Oon kauheen utelias kun oon kotosin siitä parin kilsan päästä....tietääkö kukaa tän kuolleen tyypin nimee? Ei kyl oo kauheest mustalais kavereit et tuskin tunnen mut kuitenkii....eikä tuu muutenkaa pyörittyy tollasis piireis. Näin idiootit tappaa toisiaa, kohta joku kostaa ja siitä' se taas lähtee...mun puolest saa tappaa toisiaa niin kauan ku viattomat sivulliset ei kärsi.
- Qsaa
yks mameli kirjoitti:
Mistä te tiiätte et oli mustalainen? Oon kauheen utelias kun oon kotosin siitä parin kilsan päästä....tietääkö kukaa tän kuolleen tyypin nimee? Ei kyl oo kauheest mustalais kavereit et tuskin tunnen mut kuitenkii....eikä tuu muutenkaa pyörittyy tollasis piireis. Näin idiootit tappaa toisiaa, kohta joku kostaa ja siitä' se taas lähtee...mun puolest saa tappaa toisiaa niin kauan ku viattomat sivulliset ei kärsi.
Kyllä se mustalainen oli, tunnettiin nimellä hullu Jallu.
- Uskoon tullut
mutta kirjoitti:
Kyllä lämmitti mieltä,joka vuosi kun tippuisi puun latvasta yksi kuusaan riehuja niin kyllä olisi kunnon kansalaistenkin parempi olla,sydämmellinen kiitos pyövelille kuka lieneekään,jumala on olemassa.
- jallu luuraa
yks mameli kirjoitti:
Zitroni se on
- sukuriitoja?
Uskoon tullut kirjoitti:
Kyllä lämmitti mieltä,joka vuosi kun tippuisi puun latvasta yksi kuusaan riehuja niin kyllä olisi kunnon kansalaistenkin parempi olla,sydämmellinen kiitos pyövelille kuka lieneekään,jumala on olemassa.
Olikos se tappaja kanssa maniska?
Sukuselvittelyä kai käyvät,toivotaan että jatkavatniin kauan että loppuvat. - Olen lähempää
yks mameli kirjoitti:
Ja sais kaikki kuusaalaiset listiä toisensa, tapetunkin tunsin ja varmaan sutkin tunnen...
- todellakaan
sukuriitoja? kirjoitti:
Olikos se tappaja kanssa maniska?
Sukuselvittelyä kai käyvät,toivotaan että jatkavatniin kauan että loppuvat.jotain aivan muuta....
- Saimi
todellakaan kirjoitti:
jotain aivan muuta....
Jauho rahojako siellä perittiin..ei kuulu kulttuuriin hävetkää!!!
- KSNK
Saimi kirjoitti:
Jauho rahojako siellä perittiin..ei kuulu kulttuuriin hävetkää!!!
ei ollu jauho velkoja kun tais olla kalavelkoja n.15 vuoden takaa
- sieltä
KSNK kirjoitti:
ei ollu jauho velkoja kun tais olla kalavelkoja n.15 vuoden takaa
Juuri niitä.....
- utelias
....tän Hullu Jallun???
- Huh huh
Ampuja (25v.) ainakin lehtien mukaan tunnustanut tekonsa,mutta kuka hän on?
- -mus-
Huh huh kirjoitti:
Ampuja (25v.) ainakin lehtien mukaan tunnustanut tekonsa,mutta kuka hän on?
Hyvä jätkä jonka puolesta harmittaa...
- polliisisetä
Tämällä uhrilla myös pitkä rikoshistoria, esimerkiksi henkirikoksesta ollut istumassa. Eli oikeaan osui luodit tällä kertaa..
- ihmettelee...
Mikäs Jumala sinä kuvittelet olevasi?
- vidu
ihmettelee... kirjoitti:
Mikäs Jumala sinä kuvittelet olevasi?
yksi vitun manne homo vähempi
- KSNK
vidu kirjoitti:
maniska kyllä mutta homosta en tiedä taitaapi olla jallun muija paksuna joten n. 17 vuoden päästä se sama kahjo on taas täällä
- Susanna.
vidu kirjoitti:
Olet aivan selvä IDIOOTTI.
- olet...
Susanna. kirjoitti:
Olet aivan selvä IDIOOTTI.
tummalle paksuna. Niin ne blondit.
- tttu
KSNK kirjoitti:
maniska kyllä mutta homosta en tiedä taitaapi olla jallun muija paksuna joten n. 17 vuoden päästä se sama kahjo on taas täällä
kukahan säki oikee olet
- Kotihenki
tttu kirjoitti:
kukahan säki oikee olet
Olkaa huoleti,eihän se edes ole jallun mukula,huono ajo kaiken lisäksi.
- 666
Kotihenki kirjoitti:
Helvetin hyvä jos ei Jallun jälkeläisiä tulisikaan! Olipa ihana uutinen kertakaikkiaan jos pitää paikkansa!!! Kiitos kirjoittajalle siitä!
- nainen 26
elkää hyvät ihmiset olko vahingon ilosia..pitäs aina mennä itteesä..ja juma on pitkä mielinen meidän jokaisen kohalla
- kjhgf
Kotihenki kirjoitti:
näinköhän oli...oot vain tainnut haaveilla:)
- SIVUSTA SEURAAJA
EI OLE IHME KUN TULEE CRISTOFERIN KALTAISIA IHMISIÄ,MITKÄ AMPUU SUOMEN TODELLA TYHMIÄ POLIISEJA
- SUOMALAISET OOTTE HULLUJA
KSNK kirjoitti:
KANNATTAA VAROA 17 VUODEN SISÄLLÄ,ETTEI TULE MÖRKÖ
- perästäkuulu
kjhgf kirjoitti:
näinköhän oli...oot vain tainnut haaveilla:)
ne ketä jallun tappoi joutuu vielä vastaamaan jallun lapselle tekosistaan. verikosto on verikosto ja se elää.
- eiköhän
perästäkuulu kirjoitti:
ne ketä jallun tappoi joutuu vielä vastaamaan jallun lapselle tekosistaan. verikosto on verikosto ja se elää.
tappaja joudu vastaan jo aiemmin, ennenkö sen muksu iso on, taitaa eräs sukulainen hakea takaisin maksut ennemmin...
- pökö
eiköhän kirjoitti:
tappaja joudu vastaan jo aiemmin, ennenkö sen muksu iso on, taitaa eräs sukulainen hakea takaisin maksut ennemmin...
Joopa joo....
- minä
perästäkuulu kirjoitti:
olin Jallun frendi ja olen varma kun se lapsi kasvaa niin voitte olla varmoja et se tulee kostamaan tän asian ku siltä tapetti isä ketä se ei koskaa tule näkemään,olen itse aika varma tästä asiasta joten jollain pelaa viel järki ku osaa laskee asiat noin.varautkaa siihen!
- minä
666 kirjoitti:
Helvetin hyvä jos ei Jallun jälkeläisiä tulisikaan! Olipa ihana uutinen kertakaikkiaan jos pitää paikkansa!!! Kiitos kirjoittajalle siitä!
minä tiedän että Jallun lapsi syntyy keväällä,koska olen lapsen äiti.ja saatte olla kaikki varmoja että kosto elää mun lapsen kautta,ei se tuu ikinä antamaa tätä asiaa periksi,jos sillä on yhtään Jallun luonne tai vaikka sillä ois minun luonne niin kosto seuraa perässä!!!!!!!
- minä
Kotihenki kirjoitti:
minä olen lapsen äiti,ja se kuka puhuu et tää lapsi ei olisi Jallun niin erehdys kävi,kunhan tää lapsi kasvaa niin te tulette kaikki tietämään mikä kosto.ikävää mutta totta!!!!!!
- KSNK
minä kirjoitti:
olin Jallun frendi ja olen varma kun se lapsi kasvaa niin voitte olla varmoja et se tulee kostamaan tän asian ku siltä tapetti isä ketä se ei koskaa tule näkemään,olen itse aika varma tästä asiasta joten jollain pelaa viel järki ku osaa laskee asiat noin.varautkaa siihen!
jumalauta alotti jallu itse vai mitä luulet että tarkotin tossa aiemmin kalaveloilla vuosien takaa
- erkki
minä kirjoitti:
minä olen lapsen äiti,ja se kuka puhuu et tää lapsi ei olisi Jallun niin erehdys kävi,kunhan tää lapsi kasvaa niin te tulette kaikki tietämään mikä kosto.ikävää mutta totta!!!!!!
se lapsi heitetää roviolle heti jos se on romani
- minä
Kotihenki kirjoitti:
se oli Jallun lapsi ja mä satuin olee sen lapsen äiti,mut sain keskenmenon!hermosto pamahti ku toi asia tapahtu.et turha jauhaa tommosta paskaa mistä ei edes tiedetä totuutta!?haistakaa v**** koko sakki kunta ketä tääl on ku kirjotatte liikaa semmosista asioita mistä ette edes tiedä mitään.........ja mikä v***** huono aj`?mistä te kuvittelette ettei se olisi ollut Jallun lapsi?????
- minä
tttu kirjoitti:
kukahan säki oikee olet
tuossa asiassa olit oikeassa et kuka musta tietää mitään,mut kukas sä sit olet ku näyt olevan kaikki tietävä?älä säkään puutu liikaa muiden asioihin,sovitaanko näin!!!!!!!!!
- mies jostain
minä kirjoitti:
tuossa asiassa olit oikeassa et kuka musta tietää mitään,mut kukas sä sit olet ku näyt olevan kaikki tietävä?älä säkään puutu liikaa muiden asioihin,sovitaanko näin!!!!!!!!!
vaikka se pyötsijä tappo itsensä niin se ei tarkoita sitä etteikö kostoa tule lisää,niille kaikille jota oli mukana tässä asiassa ja tieoisia mitä Jallulle tapatuu!kosto elää niin kauan kunnes kaikki ne ihmiset on poistettu jotka tiesivät asioista etukäteen eikä ilmoittanu Jallulle mitään!kyllähä te kaikki sen tunsitte tai ainaki tiesitte.niin että menkää itseenne ja miettikäää miks ette ilmoittaneet sille mitään,kaikki ketkä tiesi tän asian menee poistoon!et silleen!turha jatkaa miettimistä et tiedetäänkö jo ketä tiesi ja mitä tosta jutusta,koska me tiedetään ketä tiesi ja mitä!et varatkaa itsellenne hautapaikka jo valmiiksi.hengittäkää syvään vielä ku voitte!!!!!!!
- TÄYSIN TYHJÄSTÄ
Hei se oli vaan manne. Itse tapan kärpäsiä ym. parasiitteja pitkin kesää. No big deal.
- HERMOSTUNUT
MONTAA MANNEA OLET LUKENUT LEHTILÖÖPEISTÄ ETTÄ NE ON RAISKANNU JA KÄYTTÄNYT LAPSIA HYVÄKS??TUU MEILLE NIIN SYÖTÄN SINULLE KÄRPÄSEN.ÄLÄKÄ PIDÄ SIELLÄ SITÄ MELUA,VAI EIKÖ KANTTI RIITÄ
- sebu
jos kundin lempsa on 2manne" niin ei se kerro sitä että se on rompsu. hölmöt....
- tupla stop
kaikki kirjoituttu aiheesta,joutaa roskakoriin
- retaw
Oletko sitä mielt et kaik pitää kostaa,kostiko ampuja jotaa? ja kostetaako taas uhrin ampujal kuka säilyy hengis kuka ei.
- Tuskin kuitenkaan
Näillä kirjottelijoilla riittää kapasiteetti ajatella asiaa noin, kostonkierre...niinpä...
- panokset
Tuskin kuitenkaan kirjoitti:
Näillä kirjottelijoilla riittää kapasiteetti ajatella asiaa noin, kostonkierre...niinpä...
taitaa olla kuusailaisilta panokset loppu????
- Anonyymi
eihän niistä kellarikomeroita keikkailevista nistireppanoista ole minkään kostajaksi kun just ja just pystyy lyllertämään oven eteen pysäköityyn autoon ja mäkkärille mussuttamaan lisää kiloja
- Anonyymi
Aiheet eivät kouvolasta lopu. Jutunjuurta kahdenkymmenenvuoden takaa.
- Anonyymi
Nyt varmaan Jallu kuollut jo aikaan, jos muuhun ei ole ennättänyt?
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503805Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,863229SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852644Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72426Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472373Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392226Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841833- 42979
- 95958
- 53849