Runkkaus ennätys?

Steve

Niin sitä vaan näin kysyisin, että kuinka monta kertaa olette runkanneet yhdessä vuorokaudessa?
Oma "ennätykseni" on 15 kertaa ja oli aika puutunu olo sen päivän jälkeen...

Ja ne joita ei kiinnosta tämmöset keskustelut niin älkää ees vaivautuko pistään mitään viestiä!

26

10316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarma

n. 25 kert.

• jee

huhhuh 5 taitaa olla mun enkka

• =.)

Lasketko siihen pelkän tumputtamisen vai jopa orgasmiin asti päättyneen tumputuksen?

PS. Liika itsetyydytys aiheuttaa masennusta!

• Steve

Kyllähän minäkin ihan tumputin siinä välissä vaikka kuinka monta kertaa mut se 15 orgasmia.

• 46 kertaa

meinaan rusikoida uuden ennätyksen lähipäivinä!

• siinä jo tarpeeksi

aikaa meni varmaan semmoin 8 tuntia yhteensä. no saipahan rennot yöunet ;)
        yleensä joka toinen päivä. joskus menee 15min ..ja joskus 2 tuntia.
        Jos nainen, niin silloin masturbatiota en harrasta...ihme ihme. Naisen kanssa on maksimi 3krt pvä. Normaalitilanne on joka toinen tai kolmas päivä.

• Anonyymi

Maksimi on 8 kertaa päivässä palleissa sattui

• Anonyymi

Ennätykseni on 10. Tänään runkkasin 8 se riittää myös yleensä kerran päivässä leikin pippelillä

• Anonyymi

Tarkennan Siis 10 kertaa ja 8 kertaa

• Aikalailla, itse olen runkannut liukasvuoriseen hameeseen päivän kuluessa 5 kertaa.

• Anonyymi

ite 7 litraa spermaa per orkku

• Anonyymi

Nuorenpana(18v) oon vetänyt käteen 5 kertaa vuorokauden aikana, oli mustan naisen vitunlevityskuva, eka sellainen, niin iros hyvin sille.

• Anonyymi

Kolme kertaa. Neljännellä en saanut kunnon seisokkia.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• Anonyymi

Miten tulee spermaa viimeisillä kerroilla,itse oon runkannut 3 kertaa vuorokaudessa,toisella kertaa tulee noin puolet ekakertaan verrattuna,kolmannella vain muutama tippa,eli tarviin noin vuorokauden latautua

• Anonyymi

Kolmannella kertaa tulee tippa vaan vaikka kulli sykkii pitkään ja tuntuu hyvältä. Eilen sain vielä neljännen seisomaan ja pysymään jotenkin kovana laukeamiseen saakka. Spermaa ei enää tullut juuri ollenkaan.

• Anonyymi

Ai ei mulla ainakaan sen määrä juurikaan vaihtele vet hankaan si kuinka monta kertaa päiväsä tahansa

• Anonyymi

2 kertaa on ennätykseni 😵 ei jaksa tai kiinnosta ees enempää.

• Anonyymi

Kolme kertaa puhelinseksinä. Kolmannella kerralla enää tippa pari spermaa.

• Anonyymi

Kerran tai kaksi päivässä. Eka kerralla tulee paljon ja lentää paineella ulos. Sykkii vaan sperman ulos. Kolmannella kertaa pieni tippa vaan. Nuorena kaverin käteen laukesin 6 kertaa. Kaveri tuli yhtä monta kertaa käteeni.

• Anonyymi

No en noista ennätyksistä tiedä , mutta itse runkkaa joka päivä kolme -neljä kertaa ja laukaisen spermat. Olen aina runkkannut paljon ihan nuoresta asti, ja joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Mul enkat joku 6. Sillon vikoilla kerroilla ei enää mälliä tullu ollenkaa mut tuli vaa laukeemisen tunne

• Anonyymi

Luultavasti 15 tuntia vuorokaudessa on lähellä ennätystäni. Ehkä pari orgasmia sinä aikana, mutta runkkaamisestahan tässä oli kysymys eikä orkuista.

• Anonyymi

6 kertaa muistan

• Anonyymi

runkkasin 16 tai 17 veenä joku 8 kertaa vuorokaudessa. ei paljoo spermaa tullu vikoilla kerroilla :D

• Anonyymi

7 kertaa 2 kertaa orgasmi :)

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      6999
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5086
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4637
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3198
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3130
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2842
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2410
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe