Runkkaus ennätys?

Steve

Niin sitä vaan näin kysyisin, että kuinka monta kertaa olette runkanneet yhdessä vuorokaudessa?
Oma "ennätykseni" on 15 kertaa ja oli aika puutunu olo sen päivän jälkeen...

Ja ne joita ei kiinnosta tämmöset keskustelut niin älkää ees vaivautuko pistään mitään viestiä!

20

10052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarma

n. 25 kert.

• jee

huhhuh 5 taitaa olla mun enkka

• =.)

Lasketko siihen pelkän tumputtamisen vai jopa orgasmiin asti päättyneen tumputuksen?

PS. Liika itsetyydytys aiheuttaa masennusta!

• Steve

Kyllähän minäkin ihan tumputin siinä välissä vaikka kuinka monta kertaa mut se 15 orgasmia.

• 46 kertaa

meinaan rusikoida uuden ennätyksen lähipäivinä!

• siinä jo tarpeeksi

aikaa meni varmaan semmoin 8 tuntia yhteensä. no saipahan rennot yöunet ;)
        yleensä joka toinen päivä. joskus menee 15min ..ja joskus 2 tuntia.
        Jos nainen, niin silloin masturbatiota en harrasta...ihme ihme. Naisen kanssa on maksimi 3krt pvä. Normaalitilanne on joka toinen tai kolmas päivä.

• Anonyymi

Maksimi on 8 kertaa päivässä palleissa sattui

• Anonyymi

Ennätykseni on 10. Tänään runkkasin 8 se riittää myös yleensä kerran päivässä leikin pippelillä

• Anonyymi

Tarkennan Siis 10 kertaa ja 8 kertaa

• Aikalailla, itse olen runkannut liukasvuoriseen hameeseen päivän kuluessa 5 kertaa.

• Anonyymi

ite 7 litraa spermaa per orkku

• Anonyymi

Nuorenpana(18v) oon vetänyt käteen 5 kertaa vuorokauden aikana, oli mustan naisen vitunlevityskuva, eka sellainen, niin iros hyvin sille.

• Anonyymi

Kolme kertaa. Neljännellä en saanut kunnon seisokkia.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• Anonyymi

Miten tulee spermaa viimeisillä kerroilla,itse oon runkannut 3 kertaa vuorokaudessa,toisella kertaa tulee noin puolet ekakertaan verrattuna,kolmannella vain muutama tippa,eli tarviin noin vuorokauden latautua

• Anonyymi

Kolmannella kertaa tulee tippa vaan vaikka kulli sykkii pitkään ja tuntuu hyvältä. Eilen sain vielä neljännen seisomaan ja pysymään jotenkin kovana laukeamiseen saakka. Spermaa ei enää tullut juuri ollenkaan.

• Anonyymi

2 kertaa on ennätykseni 😵 ei jaksa tai kiinnosta ees enempää.

• Anonyymi

Kolme kertaa puhelinseksinä. Kolmannella kerralla enää tippa pari spermaa.

• Anonyymi

Kerran tai kaksi päivässä. Eka kerralla tulee paljon ja lentää paineella ulos. Sykkii vaan sperman ulos. Kolmannella kertaa pieni tippa vaan. Nuorena kaverin käteen laukesin 6 kertaa. Kaveri tuli yhtä monta kertaa käteeni.

• Anonyymi

No en noista ennätyksistä tiedä , mutta itse runkkaa joka päivä kolme -neljä kertaa ja laukaisen spermat. Olen aina runkkannut paljon ihan nuoresta asti, ja joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6598
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3950
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3385
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      383
      1807
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1360
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1093
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1006
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      940
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe