Runkkaus ennätys?

Steve

Niin sitä vaan näin kysyisin, että kuinka monta kertaa olette runkanneet yhdessä vuorokaudessa?
Oma "ennätykseni" on 15 kertaa ja oli aika puutunu olo sen päivän jälkeen...

Ja ne joita ei kiinnosta tämmöset keskustelut niin älkää ees vaivautuko pistään mitään viestiä!

27

10495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarma

n. 25 kert.

• jee

huhhuh 5 taitaa olla mun enkka

• =.)

Lasketko siihen pelkän tumputtamisen vai jopa orgasmiin asti päättyneen tumputuksen?

PS. Liika itsetyydytys aiheuttaa masennusta!

• Steve

Kyllähän minäkin ihan tumputin siinä välissä vaikka kuinka monta kertaa mut se 15 orgasmia.

• 46 kertaa

meinaan rusikoida uuden ennätyksen lähipäivinä!

• siinä jo tarpeeksi

aikaa meni varmaan semmoin 8 tuntia yhteensä. no saipahan rennot yöunet ;)
        yleensä joka toinen päivä. joskus menee 15min ..ja joskus 2 tuntia.
        Jos nainen, niin silloin masturbatiota en harrasta...ihme ihme. Naisen kanssa on maksimi 3krt pvä. Normaalitilanne on joka toinen tai kolmas päivä.

• Anonyymi

Maksimi on 8 kertaa päivässä palleissa sattui

• Anonyymi

Ennätykseni on 10. Tänään runkkasin 8 se riittää myös yleensä kerran päivässä leikin pippelillä

• Anonyymi

Tarkennan Siis 10 kertaa ja 8 kertaa

• Aikalailla, itse olen runkannut liukasvuoriseen hameeseen päivän kuluessa 5 kertaa.

• Anonyymi

ite 7 litraa spermaa per orkku

• Anonyymi

Nuorenpana(18v) oon vetänyt käteen 5 kertaa vuorokauden aikana, oli mustan naisen vitunlevityskuva, eka sellainen, niin iros hyvin sille.

• Anonyymi

Kolme kertaa. Neljännellä en saanut kunnon seisokkia.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• Anonyymi

Miten tulee spermaa viimeisillä kerroilla,itse oon runkannut 3 kertaa vuorokaudessa,toisella kertaa tulee noin puolet ekakertaan verrattuna,kolmannella vain muutama tippa,eli tarviin noin vuorokauden latautua

• Anonyymi

Kolmannella kertaa tulee tippa vaan vaikka kulli sykkii pitkään ja tuntuu hyvältä. Eilen sain vielä neljännen seisomaan ja pysymään jotenkin kovana laukeamiseen saakka. Spermaa ei enää tullut juuri ollenkaan.

• Anonyymi

Ai ei mulla ainakaan sen määrä juurikaan vaihtele vet hankaan si kuinka monta kertaa päiväsä tahansa

• Anonyymi

2 kertaa on ennätykseni 😵 ei jaksa tai kiinnosta ees enempää.

• Anonyymi

Kolme kertaa puhelinseksinä. Kolmannella kerralla enää tippa pari spermaa.

• Anonyymi

Kerran tai kaksi päivässä. Eka kerralla tulee paljon ja lentää paineella ulos. Sykkii vaan sperman ulos. Kolmannella kertaa pieni tippa vaan. Nuorena kaverin käteen laukesin 6 kertaa. Kaveri tuli yhtä monta kertaa käteeni.

• Anonyymi

No en noista ennätyksistä tiedä , mutta itse runkkaa joka päivä kolme -neljä kertaa ja laukaisen spermat. Olen aina runkkannut paljon ihan nuoresta asti, ja joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Mul enkat joku 6. Sillon vikoilla kerroilla ei enää mälliä tullu ollenkaa mut tuli vaa laukeemisen tunne

• Anonyymi

Luultavasti 15 tuntia vuorokaudessa on lähellä ennätystäni. Ehkä pari orgasmia sinä aikana, mutta runkkaamisestahan tässä oli kysymys eikä orkuista.

• Anonyymi

6 kertaa muistan

• Anonyymi

runkkasin 16 tai 17 veenä joku 8 kertaa vuorokaudessa. ei paljoo spermaa tullu vikoilla kerroilla :D

• Anonyymi

7 kertaa 2 kertaa orgasmi :)

• Anonyymi

Tyttökaverin kanssa 16v oltiin juhannus saaressa teltassa. 27kertaa vuorokaudessa.
      Kymmenen korostaa panin ja tyttökaverin päälle ruiskuttaa. Tyttö sai noi 15kertaa

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7108
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4672
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4494
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1690
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe