NIXI-keittiöstä kokemuksia

sandra

Onko kellään kokemuksia nixi keittiöstä? Esim.millainen hinta-laatu suhde?

42

34197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paula

      laadukasta ja kallista? Hienoja ratkaisuja!

    • nixi-keittiö

      täytyy sanoa että olemme tyytyväisiä,meilläö on täyspuu valkolakattu saarni,mutta ei ne puustellitkaan varmaan huonoja ole,makuasioista ei voi kiistellä...

    • muutkin

      Tein samaan aikaan keittiötä kuin neljä kaveriani. Meille tuli Nixi, näille muille perheille joku muu (mm. AlaCarte ja Puustelli). Hinnaltaan ei ollut kallein saamistamme tarjouksista eikä kalliimpi kuin kavereillani, mutta toisaalta eri firmojen keittiöissä on aina pieniä eroja, esim. laatikoiden lisävarusteissa ja ovimalleissa, ja kahta erimallista kyökkiä ei voi verrata.

      Ihan samoja ongelmia oli meillä kuin tutuillanikin: tavaraa puuttui tai oli viallista, ja vaihtaminen/uuden saaminen oli aina useamman kuin yhden soiton tai sähköpostin takana. Ensin kaikki puutteet kiistetään epäillen asiakkaan kykyä esim. laskea kuuteen, sen jälkeen keksitään verukkeita, miksi tavara puuttui, sitten saat soitella monta kertaa saamatta mitään tietoa, koska tavara tulisi. Lopulta kun tavarat tulevat, ne voivat ilmestyä koska vain pihallesi (viiden kuukauden kuluttua kuski soittaa, kun on ovellasi). Keittiöfirmat on kovia myymään, mutta oikean tavaran oikeaan aikaan toimittaminen tuntuu olevan vaikeaa. Laskua osataan kyllä lähettää, vaikka puolet tavarasta ei olisi vielä edes saapunut maahan, saatikka asiakkaalle.

      Olin aika pettynyt siihen lisäarvoon, mistä asiakas keittiöfirman kautta kalusteet hommatessa mukamas maksaa. Suunnittelin keittiön melko valmiiksi mm. hyödyntäen työtehoseuran ohjekirjasta. Eri keittiökauppojen myyjillä ei juuri ollut parannusehdotuksia, totesivat kaavailemani pohjan ja kaavakuvat toimivaksi. Kyökkifirman hommaksi jäi yksityiskohdat (mm. kaappien millintarkka mitoitus), mutta eipä ne niiden kanssa kovin huolellisia olleet. Suunnitelmia ei saanut paperilla tarkistettavaksi, kaikenhan piti olla kunnossa.

      Mm. mittauskäynnistä ja keittiöpiirustuksista huolimatta kauppias ei ollut huomioinut pistorasioiden tai vesipisteiden kohtia seinillä, ja kun tavaran mukana vasta saimme kuvat, täytyi sen jälkeen tehdä kaikenlaista nikkarointia. Myyjät ei selvästikään ymmärrä mitään rakentamisesta, niin uskomattomia vastauksia samaan aikaan keittiötä rakentaneet kaverinikin saivat kysellessään tavaran mittavirheiden perään. (esim. neljän sentin heitto kaapeissa tulisi vain peittää listoilla!) Asennus ehkä kannattaa ostaa keittiöfirmalta, silloinpahan jää heidän ongelmaksi korjata myyjän tekemät mokat.

      Ensi kerralla tilaan joko kamat puusepältä tai haen ne suoraan tukusta itse. Ns. suunnittelusta en halua maksaa, siihen ei myyjillä ollut paljon hyödyllistä tuotavaa, ja näköjään tavaroiden määrien laskennasta (montako saranaa, ovea tai jalkaa) ei kannata maksaa.

      • pena

        toki erojakin on, mutta itse itselle suunniteltuna on paras ratkaisu. Asennuksen teettämiseenkin liittyy riskinsä tosin.

        Tämä taasen vaatii paljon työtä ja materiaalituntemusta, mutta tulee halvemmaksi.


      • Laatukeittiö
        pena kirjoitti:

        toki erojakin on, mutta itse itselle suunniteltuna on paras ratkaisu. Asennuksen teettämiseenkin liittyy riskinsä tosin.

        Tämä taasen vaatii paljon työtä ja materiaalituntemusta, mutta tulee halvemmaksi.

        Haimme Nixiltä tarjouksen Mirandasta, mutta suunnittelu oli täysin mielikuvituksetonta ja muutenkin vaikutti siltä, ettei myyjää kiinnostanut pätkääkään uhrata keittiöömme aikaa. Hylkäsimme idean, vaikka keittiö olisi maksanut n puolet vähemmän kuin se, mihin lopulta päädyimme.

        Ostimme sitten ranskalaisen Mobalpan aika paljon samannäköisen keittiön ja saimme upean ja laadukkaasti loppuun asti tehdyn kokonaisuuden. Suunnittelija kysyi tarkkaan tarpeemme ja huomioi jokaisen toiveemme ja kysyi heti, jos jokin vaikutti hiemankin epäselvältä. Keittiöliike ei edes tarjonnut asennusmahdollisuutta meille itse tehtäväksi, koska keittiö tulee moduuleina Ranskasta, eikä me oltaisi sitä haluttukaan. Kannatti maksaa.


      • martti V
        Laatukeittiö kirjoitti:

        Haimme Nixiltä tarjouksen Mirandasta, mutta suunnittelu oli täysin mielikuvituksetonta ja muutenkin vaikutti siltä, ettei myyjää kiinnostanut pätkääkään uhrata keittiöömme aikaa. Hylkäsimme idean, vaikka keittiö olisi maksanut n puolet vähemmän kuin se, mihin lopulta päädyimme.

        Ostimme sitten ranskalaisen Mobalpan aika paljon samannäköisen keittiön ja saimme upean ja laadukkaasti loppuun asti tehdyn kokonaisuuden. Suunnittelija kysyi tarkkaan tarpeemme ja huomioi jokaisen toiveemme ja kysyi heti, jos jokin vaikutti hiemankin epäselvältä. Keittiöliike ei edes tarjonnut asennusmahdollisuutta meille itse tehtäväksi, koska keittiö tulee moduuleina Ranskasta, eikä me oltaisi sitä haluttukaan. Kannatti maksaa.

        paljonko keittiöllenne tuli hintaa, paljonko kalusteita. Entä asennushinta ja sattuisiko vielä olemaan kuviakin? Kiitos.


      • Keittiöliisa

      • kaiketi?

      • Keittiöliisa

      • maisa
        martti V kirjoitti:

        paljonko keittiöllenne tuli hintaa, paljonko kalusteita. Entä asennushinta ja sattuisiko vielä olemaan kuviakin? Kiitos.

        Odotan innolla uutta keittiötä,jonka tilasin Nixiltä. Halusin rungot kasattuna, on helpompi sitten itse kasata loput. Minulla ei ole kovin iso keittiö, joten eiköhän siitä selviydy. Valitisin valkoisen Krista oven. Keittiön olen jo maksanut etukäteen sain käteisalennuksen 2 %, toivottavasti kaikki osat tulevat kerralla.


      • nyt kyllä
        maisa kirjoitti:

        Odotan innolla uutta keittiötä,jonka tilasin Nixiltä. Halusin rungot kasattuna, on helpompi sitten itse kasata loput. Minulla ei ole kovin iso keittiö, joten eiköhän siitä selviydy. Valitisin valkoisen Krista oven. Keittiön olen jo maksanut etukäteen sain käteisalennuksen 2 %, toivottavasti kaikki osat tulevat kerralla.

        huijaat. Vain hoopot maksaa mitään etukäteen vaikka saiskin 2 (WAU!)pojoo alennusta. Paljonko keittiösi maksoi, montako metriä?


      • macx

        Hyvin kirjoitettu. Meillä juuri vastaavanlaisia ongelmia, myös nixi keittiö kyseessä. Myyjät eivät TODELLAKAAN tiedä mitään asentamisesta, myyvät vaan kaappeja.


    • Nimetön

      Valitsimme nixi keittiön koska siinä väikutti hinta-laatusuhde olevan kohdallaan. Lisäksi saimme myyjältä loistavaa palvelua ja hyviä ideoita. Keittiö ei ollut halvin mutta siitä tuli sellainen kuin halusimmekin, ilman kompromisseja. Tilaus saapui jopa päivän etuajassa sisälle asti kannettuna.
      Sitten alkoivat ongelmat. minulla on täysi A4 paperillinen kirjoitettuna vikoja joita toimitukseen sisältyi. Muutamia mainitakseni:
      -pöytälevyn taso 10mm korkeammalla kuin piirrustuksissa (ei mahdu ikkunan tuuletusluukku aukeamaan)
      -pöytälevyn jatkoksessa sahausjälki
      -kahvojen ruuvit liian lyhyet
      -puolet kahvoista vääränlaisia
      -yksi ovi liian iso
      -2 peitelevyä liian isoja
      -yksi hyllykkö liian leveä
      -alumiininen "Baarituki" 12mm liian pitkä
      -kokoamisohjeet osin erilaisia kuin todelliset keittiön palikat
      -yhdessä kaapissa vääränkokoinen seinälevy (tai ruuvinreijät väärässä kodassa)
      ym...

      Positiivista asiassa oli se ettei minua kertaakaan epäilty vaan sain kaikki oikeat osat viallisten tilalle ja palvelu pelasi mallikelpoisesti. Tosin toimituksessa oli niinpaljon vikoja etten voi suositella nixi keittiötä kenellekkään!! Toimituksen saapumisesta meni noin 2kuukautta kun minulla oli kaikki oikeat osat kasassa ja keittiö koottuna. lopputulos on kyllä hyvä.

      • huijattu

        Vikoja totisesti riitti kalusteissa, mutta eniten harmitti että kaapin ovet oli maalattu huonosti. Eikä niitä ruvettu uudestaan maalaamaan.
        Kaikenlisäksi nixin myyjä kehui, että he tekevät ammattimaisen kaluston asennuksen ja tekevät samalla myös lattiaremontin.
        Sutta tuli. Lisäksi he rikkoivat seiniä, kalusteita ja kaikenhuipuksi tekivät vesivahingon, jonka vielä salasivat. Työmiehet olivät pimeätä täysin ammattiitaidottomia.
        Kaksi vuotta asia oli kuluttajavalituslautakunnassa. Hinta putosi kyllä puoleen, mutta uusiksi pitäisi koko remontti laittaa. Niin huonoa jälkeä tekivät. Nixin tehdas veti yhtä köyttä tämän huijari myyjän kanssa, se kertoo paljon tehtaan maineesta


      • Utsku
        huijattu kirjoitti:

        Vikoja totisesti riitti kalusteissa, mutta eniten harmitti että kaapin ovet oli maalattu huonosti. Eikä niitä ruvettu uudestaan maalaamaan.
        Kaikenlisäksi nixin myyjä kehui, että he tekevät ammattimaisen kaluston asennuksen ja tekevät samalla myös lattiaremontin.
        Sutta tuli. Lisäksi he rikkoivat seiniä, kalusteita ja kaikenhuipuksi tekivät vesivahingon, jonka vielä salasivat. Työmiehet olivät pimeätä täysin ammattiitaidottomia.
        Kaksi vuotta asia oli kuluttajavalituslautakunnassa. Hinta putosi kyllä puoleen, mutta uusiksi pitäisi koko remontti laittaa. Niin huonoa jälkeä tekivät. Nixin tehdas veti yhtä köyttä tämän huijari myyjän kanssa, se kertoo paljon tehtaan maineesta

        Mistä nixi kaupasta ostit?


    • jep jep

      nixi on täys paska, kellekään en suosittele. Lisäksi myyjät huonoja...

    • diipari

      Meillä on Nixin kalusteet ja minä kyllä suosittelen. Kosteuden kesto on loistava verrattuna edellisiin keittiöihin (puustelli, topi, ikea). Nätti ja moderni kaluste jota ei muilta saanut. Ei ollut toimituksessa ongelmaa, myyjä oli mukava ja asiantunteva. Saatiin vielä jälkikäteenkin hyvää palvelua ja ylimääräisiä osia ilman lisähintaa vaikka kaupoista oli jo vuosia. Kukaan keittiöfirma ei varmasti pysty lupaamaan 100% toimitusta, riippuu kuljettajista jne. Koska tulevat osissa, kuljetuksessa tapahtuvat kolhut ja vahingot ovat vähäisiä, ja on vihreää toimintaa kun mahtuu rekkaan enemmän. Ja jos minäkin ne komerot kasasin niin ei voi olla tähtitiedettä.

      • Miranda x3

        Ostimme jo kolmannen keittiön (Itäkeskuksesta) ja palvelu ja toimitus ovat olleet erinomaisia(lukuunottamatta yhtä kuljetuksessa tullutta naarmua)... Voin suositella kaikille laatukeittiön ostajille!!


      • turust vaan
        Miranda x3 kirjoitti:

        Ostimme jo kolmannen keittiön (Itäkeskuksesta) ja palvelu ja toimitus ovat olleet erinomaisia(lukuunottamatta yhtä kuljetuksessa tullutta naarmua)... Voin suositella kaikille laatukeittiön ostajille!!

        Meillekin tuli Miranda. Voin suositella kaikille vilpittömästi. Remontti kesti neljä päivää ja olemme todella tyytyväisiä. Täällä Turussa ainakin palvelu erinomaista ja neuvoivat hankkimaan putki- ja sähkömiehet.


    • Pettynyt asiakas

      Päädyin Nixi-keittiöön, sillä heillä mainostettiin ilmaista tarkistusmittausta, jota ei ikinä tehty. Edullisemmassa Kvikissä tarkistusmittaus ei ollut mahdollinen, joten koin tilauksen turhan riskialttiiksi. Tiesin seinien olevan vinot, koska kyseessä on vanha talo, enkä halunnut ottaa väärän mittaista tasoa omalle vastuulleni. Myyjän piti tulla mittaamaan taso, mutta hän tuli puoli tuntia sovitusta myöhässä, joten työmieheni olivat jo lähteneet. Sanoin ehtiväni paikalle vasta puolen tunnin päästä, mutta hän ilmoitti, ettei ehdi odottaa vaan jää lomalle. Taso lähti siis tehtaalle itse ottamieni mittojen mukaan ja vaikka korostin monesti, että seinä on 100% varmasti vino, sitä ei huomioitu tilauksessa. Kun taso sitten tuli perille ja oli väärän mittainen, myyjät syyttivät minua ja sanoivat, että minun olisi pitänyt laskea kaltevuus, vaikka minulla ei luonnollisesti ole työvälineitä sitä mitata. Kun vetosin tarkistusmittaukseen, myyjä totesi käyneensä paikalla ja tarkistusmittauksen kuittautuneen sillä, ei ole merkitystä pääsikö hän sisään vai ei. Ymmärtäisin, jos tämä olisi johtunut minusta, mutta hän ei pitänyt itse aikatauluista kiinni, joten tämä on mielestäni kohtuutonta. Uuden tason kustannus jäi siis minulle katettavaksi.

      Ongelmat alkoivat omalla kohdallani jo kaupanteossa. Myyjä soitti yhtäkkiä aamupäivällä, että on jäämässä lomalle ja sopimus pitäisi allekirjoittaa ennen klo14, mikäli sen halusi saada ennen kesää. En voinut lähteä kesken päivän töistä pois muutamaksi tunniksi niin lyheyllä varoitusajalla, joten jouduin lähettämään toisen henkilön asialle. Pyysin myyjää käymään osat vielä kanssani läpi, jottei tulisi yllätyksiä, mutta hänen vastauksensa kuului aina, että kaikki on kunnossa. Luotin siis myyjän ammattitaitoon, että hän on lisännyt tilaukseen varmasti kaikki osat, jotka oli sovittu keskustelujen pohjalta. Ei olisi pitänyt. Asiakkaan on hirveän vaikea lukea osaluettelosta, ovatko kaikki osat tilattu, sillä missään ei eritellä, mikä osa menee mihinkin, eikä myyjä suostunut käymään erittelyä läpi kiireensä vuoksi. Jälkikäteen vain todettiin, että mikäli kauppasopimuksessa lukee jotain, sitä vain noudatetaan. Keskusteluissa sovittuihin asioihin vain todettiin, että niihin ei oteta kantaa.

      Keittiö tuli, mutta myöhässä. Osia tuli ripotellen vielä seuraavallakin viikolla ja vieläkin osa osista puuttuu. Tehdas on kesän kiinni, joten muutoksia päästään tekemään vasta elokuussa. Ne osat, jotka ovat tulleet, ovat osittain virheellisiä ja joitakin osia puuttuu. Mm. kaikki peitelevyt oli vaihdettu valkoisesta kiiltävästä kysymättä karheaan runkomateriaaliin, vaikka tarkoitus oli nimenomaan peittää runko, jotta keittiö näyttäisi siistiltä. Myyjä totesi, että koska olin halunnut keittiön hintaa alemmas, oli hän muuttanut osat karheiksi. Olimme käyneet keskustelun, jossa olin sanonut, että en missään nimessä tingi keittiön ulkonäöstä vaan hankin esim. halvemmat koneet (kuitenkin integroituna) ja siitä huolimatta hän oli vaihtanut osat halvempiin ja huonomman näköisiin kysymättä. Jopa työmieheni nauroivat osille eivätkä suostuneet laittamaan niitä paikoilleen.

      Ongelmia on lisännyt se, että myyjä, jonka kanssa olen asioinut, ei ole enää firmassa töissä. Oletan, että myyjät toimivat provikkapalkalla osittain, koska kun pyysin toista myyjää tarkistamaan tason mitat omani jäädessä lomalle, minulle vastattiin, että hänellä on muuta. Nyt yritän hoitaa asioita toisen myyjän kanssa, jonka vastaus kuuluu aina, että en ota kantaa. Jonkunhan tällaisessa tilanteessa pitäisi ottaa, eikä jättää asiakasta oman onnensa nojaan! Kun sanoin, että tilataan nyt osat, jotka puuttuvat ja keskustellaan myöhemmin kustannuksista, myyjä vain totesi, ettei ota ylös kuin vain hänen mukaansa virheelliset jutut eikä edelleenkään tehnyt tarvittavia mittauksia.

      Lasku kyllä tuli, vaikka keittiöstä puuttuu osia. Sekin tuli väärän henkilön nimellä. Osia en voinut ikinä tarkistaa, koska lähetyslista oli mennyt toiselle asiakkaalle, joka itse soitti, että häneltä löytyy ylimääräinen lista. Asennusohjeet olivat puutteelliset, niistä puuttuivat kaikki osanumerot, jotka kuulemma muilta firmoilta saa piirrustuksen mukana. Myyjä totesi, että kyllä heidän asentajansa osaavat ne kuvien perusteella kasata, mikä on luonnollista, sillä he kokoavat vain kyseisiä keittiöitä ja tuntevat osat. Oma asentajani on koonnut monta sataa keittiötä, joten ammattitaidosta ei lienee ole kyse, vaikka myyjä tällaisesta syyttikin.

      Pakko siis todeta, että enempää ei olisi voinut mennä Nixillä pieleen. Sekä kaupanteossa, osien toimituksessa ja erityisesti asiakaspalveussa olisi parantamisen varaa. En suosittele siis tätä firmaa kenellekään!!!!! näin isoa ostosta tehtäessä kannattaa varmistua myyjän ammattitaidosta ennen asiointia, tässä tapauksessa se on ilmiselvästi puutteellista.

      • TYYTYV

        RIIPPUU MISTÄ LIIKKEESTÄ , KAUPUNGISTA TILAA
        JOKAINEN MYYJÄ ON ITSENÄINEN YRITTÄJÄ. VANTAALLA VARMAAN AINOA OIKEA NIXI MYYJÄ JOKA TIETAA MITÄ MYY JA MITÄ EI MYY


    • Huippukaupat

      meillä nixi onnistui yli kaikkien odotusten!
      elämäni parhaat kaupat tein!

    • nikkari

      Entä Jyväskylä?

    • niikari

      jos on tosi huippukaupat tehnyt, onnittelut.

      ja elämä siitä on hienoksi muuttunut.

      odotustaso toteutuminen varakkuustaso muu sisustus onni myyjän ammatttitaito asentajien ammattitaito sää kuun asento

      keittiö se vaan on...

    • Auneksi

      Minä kävin Seinäjoen (Nurmon) Nixi-keittiöillä pyytämässä juuri tarjousta koko omakotitalon kiintokalusteista ja sain ainakin erittäin hyvää palvelua.

      Onko muilla kokemusta pääkallopaikan (tehdas siis Nurmossa) palvelun tasosta, lähinnä nyt toimitukset tuntuu olevan pielessä?

      Jos kaupat syntyy niin pitää kai kirjata kauppasopimukseen että mitään ei makseta ennen kuin kaikki vialliset osat on korjattu oikeisiin..

    • Harmitusta ilmassa

      Ystäväperhe tilasi Nixi-keittiön sen perusteella, että se on suomalainen. Näinhän ei ole suomalaisuus tulee siitä, että kaapit ns. kootaan Suomessa. Tuotanton on Virossa. Myöskään mittaukset ja asennukset eivät heillä pitänyt paikkaansa. Osa ovista on vinksallaan.

      • Seppienseppä

        Tuotanto/tehdas on kyllä pääkallopaikalla Seinäjoella (Hyllykalliolla). Eli pohjalaista laatua. Ostin muutaman komeron jotka noudin ja asensin itse. Ystävällinen palvelu.


    • tyytyväinen

      Kaunis keittiö, hyvä laatu (3 vuotta sitten ostettu, mitään ongelmia ei ole ollut), paras suunnittelu (kysyimme tarjouksen monesta yhtiöstä, Nixi oli selkeästi paras), pari tilausvaiheen ongelmaa selvitettiin samantien, ilman mitään ongelmia.

      Ehdottomasti suosittelen! (Itäkeskuksen Nixi)

    • Onnistunut Nixi

      Ostimme Nixi-keitiön Itäkeskuksen myymälästä keväällä v.2006. Kaiken kaikkiaan hinta noin 15.000e (vesi,sähkö, purku. kasaus, poisvienti) siis kaikki.Remontin piti alkaa maanantai aamuna klo: 8 ketään ei näkynyt maila ei halmeilla Ajattelin no juu tästä se alkaa?? Rempantekijät 2 miestä (SUOMALAISIA POHJANMAALTA) soittivat kohta että myöhästyvät. NO sitten kun tulivat tunnin myöhässä alkoi tohina.Kohtalaisen ison keittiön remontti tapahtui ripeässä tahdissa. Minä vain istuin yläkerran rapulla ja ihailin ammattimiesten työtä.. SIIS VAIN 4 PÄIVÄÄ. Siistiä työtä jälkiraivauksia myöten. Isäntä pakeni mökille rempan ajaksi ja oli JOTENKIN IHMEISSÄÄN kun soitin että tulehan katsomaan keittiötä.Todella hyvä ostos.Joitain pieniä puutteita tavaran toimituksessa oli mutta nämä tekijät hoitivat kaiken kuntoon. Mitään vikoja ei ole. Vieläkin kiitokset JUSSILLE ja työparilleen jonka nimen unohdin sekä suunnittelija Tarjalle Itäkeskukseen. EP.

    • Tyytyväinen

      Minun upea keittiöni on myös Tarja Ryynäsen kanssa suunniteltu ja toteutettu 2010 silloisessa Itäkeskuksen Nixissä.
      Kaikki sujui suunnitelmien mukaan vaikka tilaus tehtiin juuri lomien alla ja toteutus tapahtui vielä taloyhtiön putkiremontin yhteydessä.
      Ei päivää, etten edelleenkin ihaile kaunista keittiötä. Ei ollut halvin silloisista vaihtoehdoista, mutta hinta/laatu suhde on kunnossa. Sama yritys toteutti myös kylpyhyoneeni kalustuksen ja toimitti molempiin koneet. Ainakin Nixi Tarja Ryynänen yhdistelmää voin lämpimästi suositella.Asennuksen minullakin hoitivat mukavat asentajat pohjanmaalta. AE

      • Puuseppä

        Hankimme Nixikeittiön v. 2005. Seitsämän vuoden jälkeen alkaa maalit lohkeilemaan reunoista ja tukisarjat tulevat laatikon etusarjoista läpi. Ovissa on liian ohut maalikerros, Välihionta näkyy maalikerroksen läpi ja reunoissa ovien erottuu sahausjäljet. Hintaansa nähden aivan surkeaa laatua.

        Aikansa kutakin nyt täytyy hommata uudet ovet ja laatikoiden etusarjat jostain muualta, vanhoja tuskin kannattaa maalauttaa uudestaan.


      • ammatilainen
        Puuseppä kirjoitti:

        Hankimme Nixikeittiön v. 2005. Seitsämän vuoden jälkeen alkaa maalit lohkeilemaan reunoista ja tukisarjat tulevat laatikon etusarjoista läpi. Ovissa on liian ohut maalikerros, Välihionta näkyy maalikerroksen läpi ja reunoissa ovien erottuu sahausjäljet. Hintaansa nähden aivan surkeaa laatua.

        Aikansa kutakin nyt täytyy hommata uudet ovet ja laatikoiden etusarjat jostain muualta, vanhoja tuskin kannattaa maalauttaa uudestaan.

        nixi on pikkutekijä, suunnittelu suhkot amatöörimaista,


      • Aapeli1970

        Yrittäkää nyt itsekkin nähdä kuinka epätoivosta asiakkaan aliarvioimista on kirjoittaa nimiä mainiten itse kehuja tänne.
        Puuttuisitte sen sijaan lukuisiin ongelmiinne. Näitä keittiöliikkeitä on Suomi täynnä. Kertoo aika paljon katteista. Ei tarvitse kun saada yksi tai kaksi asiakasta nalkkiin niin pystyy elättämään itsensä.


    • löytyi ammattilainen

      Voitko kertoa, missä päin Suomea Nixillä on amatöörimaista suunnittelua.

      Olemme juuri hankkimassa Nixi-keittiötä.

    • VALANTIEIKOSKAANHÄVIÄ

      Ostimme Valanti Shopista (valanti.fi) Nixin keittiön ja kaikki toimi niin kauan kunnes saivat nimet sopimuksiin ja rahat tilille.

      Nixin keittiö: laatu on aivan muuta kuin mitä puheet, maine ja hinta antaa ymmärtää. Täyttä kuraa ja toimitusongelmat olivat jo kaiken huippu. Jo heti ensimmäisessä toimituserässä puuttui monta osaa, oli rikkinäistä ja väärää tavaraa. Työ seisoi sen takia useamman viikon. Sitten kun näitä puuttuvia ja rikkinäisiä osia alkoi tulemaan jotain puuttui joka kuormasta tai sitten keittiön ovet olivat rikkinäisiä tai muutoin virheellisiä (tätä jatkui lukemattomia kertoja, ja aina parin kuukauden toimitusajoilla). Tässä on jo nyt mennyt puolitoista vuotta tilauksesta emmekä vieläkään ole saaneet uudet ovet rikkinäisten tilalle. Viimeisin haaste on ollut saada maalisävy samaksi kuin alkuperäiset ovet (aliurakoitsija joka teki ja maalasi ovet on mennyt nurin). Nyt kun Nixi on huomannut, että eivät pysty toimittamaan korvaavaa ovea, ovat jättäneet asiaan sikseen. Eivät korvaa asiaa rahallisesti eikä myöskään uudella ovella.

      Valanti: Tämän firman kautta ostimme ko. keittiön. He välttävät vastuutaan ja nostelevat kädet ilmaan. Saivathan he jo myyntiprovikansa.. Lisäksi he välttävät vastuutaan keittiön mittausvirheestä (heiltä tuli siis henkilö kotiin ottamaan tarkan mitan keittiöstä). Tämän takia integroidun tiskikoneen ovi osuu joka kerta joko vieressä olevaan kaapin oveen tai sitten seinän ikkunalautaan.. Ja taas, eivät suostu korvaamaan tätä virhettä.. TJ:n sanoin, "en ole ikinä hävinnyt lakiriitaa".. Jep jep, ei muuta kun käräjille.

      Eli VÄLTTÄKÄÄ NIXIÄ JA VARSINKIN HIETANIEMESSÄ TOIMIVAA VALANTIA KUIN RUTTOA!

    • s-m-kuu

      Remontoimme vanhan keittiömme ja otimme tarjouksia muutamasta alan putiikista. Päädyimme Nixiin koska asiakaspalvelu oli todella ystävällistä ja kalusteiden laatu vakuutti meidät. Nuori miesmyyjä ja hänen kollegansa kuuntelivat toiveitamme ja neuvoivat parhaat lisävarusteet juuri meidän tarpeisiin. Saimme paikallisen ja hyvin suunnitellun keittiön juuri meidän makuumme.

    • Lastulevyä

      En suosittele....vaihda yhtiötä...

    • Taloarakentamassa

      Kävimme pääkallopaikan viikonloppunäyttelyssä ja tunnelma ja palvelu oli erittäin lämmin ja ystävällinen. Mitään ei tyrkytetty vaan myyjät jaksoivat kuunnella asiakkaan tarpeita. Myymälä oli myös tyylikäs ja kalusteet vaikutti laadukkailta.

    • EiTäältä

      Asiakaspalvelu ei ainakaan ole heidän myyntivalttinsa. Jätin soittopyynnön, asiaan palattiin saman päivän aikana tekstiviestillä jossa luvattiin ottaa seuraavana päivän yhteyttä. Viikon kuluttua tuli viesti jossa pahoiteltiin asian unohtumista ja kysyttiin joko sain tarjouksen toisesta heidän myymälästää. Jep, jep, vastasin, että kahdelta kilpailijalta on jo tarjous ja jos haluatte ottaa osaa, niin rupeaa olemaan kiire. Ei kuulunut mitää, joten soitin vielä iltapäivällä perään. Ei vastattu, eikä ole kuulunut mitään, eikä ole tarvettakaan enään. Onneksi olen maailmalla asuneena oppinut vaatimaan asiakaspalvelua.

    • marianne1434

      Me päädyimme Nixiin, koska saimme juuri sellaista kuin halusimme. Keittiömme vaati hiukan erikoistyötä ja se onnistui heillä. Lisäksi saimme suunnittelijalta erittäin hyviä ideoita ja näin keittiöstä tuli mielestäni vieläkin parempi. Asioimme Tampereen myymälässä ja nuori nainen toimi meidän myyjänä. Mitään ei tyrkytetty ja se miellytti meitä. Kauppojen jälkeen palvelu toimi yhtä hyvin kuin siihenkin asti ja toimituksesta puuttuvat muutamat pienet jutut hoidettiin nopeasti kuntoon. Asentaja oli myös todellinen ammattilainen. Oma kokemukseni on ainakin oikein positiivinen Nixistä.

    • Toivotonta

      6.9.2018 Älkää vain erehtykö ottamaan NIXI-keittiötä. Mikään ei onnistu.

    • Anonyymi

      Meillä.kaunis ja kestävä Nixi keittiö, eteiskalusteet ja wc sekä khh jo vuodesta. 2007. Edelleen toimiva ja laadukas sekä yksilöllinen. Uutena parissa ovessa lakkaus huonno jotka vaihdettiin mukisematta. Ei ollut halvin, mutta hyvä hinta laatusuhde. Myyjäkin oli ok paikallisessa K-raudassa. Itse tuli kyllä mitoitettu ja tarkistettua kaikki. Hyvin onnistui ja ehkä voi olla hyvää tuuriakin. T. Ari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe