Pysäköintitilat vähissä!

http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Villi pysäköinti yleistyy pääkaupunkiseudulla/1101981617354

Helsingissä autot pysäköidään parkkipaikkojen puutteessa mihin sattuu, no, ei ihme. Kukas niihin halleihin ja taloihin viitsii autoaan viedä ja saapastella sen jälkeen jalkapatikassa ympäri kaupunkia.

En tiedä onko Helsingissäkin ollut samantapaista kehitystä kuin Oulussa, että katujen parkkipaikkoja on pyritty vähentämään kaikin keinoin? Esim. viiden auton viistoparkki on korvattu kahden auton kadun suuntaisella parkkitilalla. Tässä sitten vielä eräs oululainen tapa vähentää parkkipaikkoja: http://groups.msn.com/Kairakettu2/muitaaiheita.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=60

Valotolppia sijoitettu noin viemään vapaita parkkipaikkoja!! Mäkelininkadulla ei ollut edes montaa ehjää valaisintakaan enää tappien nokassa, pelkkä sinkitty putki sojotti pystyssä, tai hiukan vinossa.

4

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkoski

Kai sitä on liikkeellä vähän joka kaupungissa ja kylässä, että jalkakäytäviä levitetään ja autoilta viedään tilaa pois.. muistelisin kuulleeni joskus 80-90-luvun vaihteessa sellaisen väittämän, että jollain Vantaan Kaupungin liikennesuunnittelijalla ei olis edes ollut ajokorttia. En tiedä, pitääkö paikkaansa, mutta siltä kyllä monissa paikoissa vaikuttaa..

Tuo oli aivan loistava esimerkki tuo valokuvasi...:)))

• oli

Espoossa asuva Helsingin kaupungin liikennesuunnittelija. Ei enää virassa. Nykyinen muistaakseni kortiton Helsinkiläinen.

• karkoski
        oli kirjoitti:

Espoossa asuva Helsingin kaupungin liikennesuunnittelija. Ei enää virassa. Nykyinen muistaakseni kortiton Helsinkiläinen.

Että se sitten kuitenkin jollain tapaa oikein PITI PAIKKANSA... voi kristus...;)))

• tarpeeseen

Kyllä se on pienempi auto oltava stadissa. Eli tarpeen mukaan. Itsellä kilsat on keskustassa ja autolla pituutta 2,5 metriä. Kakkosautolla sitten mökkimatkat, veneen hinaus ja skimbareissut, joista tosin osa menee nyt jo lentokoneella, koska se on halvempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2226
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1078
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe