Sopiiko vaaka(nainen) & skorpioni(mies)

Vaaka

Sopiiko vaaka(nainen)ja skorpioni(mies) yhteen???
:D toivottavasti :D

17

12311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omasta

      ..vaaka-naisen kokemuksestani tuumien: EI SOVI. Olen juuri eroamassa skorppari-miehestä, joka aluksi tuntui olevan Se Oikea - ymmärsi/kuunteli/ihana rakastaja yms. Ja joka nyt ei ole enää aikoihin ollut kiinnostunut muusta kuin omasta surkeudestaan ja saamattomuudestaan, ja yrittää kovasti vetää minuakin samaan suohon. Ahdistava suhde kaiken kaikkiaan, josta ei meinaa päästä irti millään.

      • tea

        Kuulostaa todella tutulta tuo.Olen vaaka ja
        eronnut skorpparista.Mustasukkainen vanhoista
        suhteista,omistushaluinen.Toisaalta itse luotettava(ainakin tämä).Mutta ne syöverit...
        Ja miten tuskainen ja vaikea ja pitkä eroprosessi
        oli.Halusi viimeiseen asti pitää kiinni.


      • Vanity..

        ..vaaka-naisen kokemuksestani tuumien: EI SOVI. Olen juuri eroamassa skorppari-miehestä, joka aluksi tuntui olevan Se Oikea - ymmärsi/kuunteli/ihana rakastaja yms. Ja joka nyt ei ole enää aikoihin ollut kiinnostunut muusta kuin omasta surkeudestaan ja saamattomuudestaan, ja yrittää kovasti vetää minuakin samaan suohon. Ahdistava suhde kaiken kaikkiaan, josta ei meinaa päästä irti millään.
        ................................................

        ^^ edellinen kirjoittaja kirjoitti tuon, ja tämä pitää taysin paikkaansa minunkin kohdalla. Olen juuri sanomassa hyvästejä ja on todella ahdistavaa. Mieheni mollaa ja rytistää kaikki mielipiteeni ja kokee olevansa minua parempi kaikessa ja ajaa mieltäni koko ajan alas. Toinen ongelma skorpioneissa on itsesääli ja ns. "angstaaminen"


    • sitten ei... :)

      Toisilla ko. pareilla tuntuu ongelmia riittävän, toisilla ei. Meillä ainakin toistaiseksi onneksi jälkimmäistä, tiedä sitten kuinka tyypillistä vaaka-skorppari yhdistelmää edustamme.

    • nami

      riippuu siitä jos et välitä, että skorppari mies on hyvin itsekäs.
      Olin 3 vuotta skorppionimiehen kanssa, alussa oli aivan ihanaa,oltiin kuin paita ja peppu.Vähitellen omat menot lisäänty ja yhteiset jätettiin välin, koska muut (häneen omat) menot olivat yhteisiä tärkeämpiä. Ja samalla kaavalla meni kaikki. Eli lopulta ei enää yhteistä aikaa ollut, kaikki piti tehdä hänen ehdoillaan jos halusin etttä yleensä joyain yhdessä tehtiin.

      • edellinen

        Tiedä sitten onko sitä aikaisemmista vahingoista vähän viisastunut, mutta omasta mielestäni yksi vaakanaisen parhaista puolista on että hän pystyy olemaan todella tasavertainen kumppani ja keksimään uusia yhteisiä juttuja.


    • Vaaka

      vaalle sopii parhaiten jousimies, vesimies, kaksonen ja leijona
      se ei tule toimeen kauris, oinas ja ravun kanssa
      jollain tavalla tulee toimeen skorpioni, kalan, härän ja neitsyt

      • Poison

        Kyllä vaa'an oinaan kanssa pitäisi tulla toimeen, oinas on tulimerkki ja vaa'an vastakkainen merkki. Kauris ja rapu eivät tosiaan yleensä sovi vaa'alle, eivätkä muuten tuolle vastakkaiselle merkillemmekään. :P


      • J.D. Caline

        "vaalle sopii parhaiten jousimies, vesimies, kaksonen ja leijona "
        -Niiden kanssa itse olen tullut oikein hyvin toimeen,tosin olen nopeasti kyllästynyt siihen 'liian hyvää ollakseen totta' -maailmaan.

        "se ei tule toimeen kauris, oinas ja ravun kanssa "
        -Toden totta! Useita oinaita tunnen,mm. vanhempi sisareni, äitini, eräs ystävättäreni ja vanha luokkatoverini. Kaikkiin heihin välit ovat tulehtuneet. Ja tarkoitan todella: tulehtuneet.
        kauris.. Nuorempi veljeni on kauris. Valitettavasti alkaa menemään samalle linjalle kuin oinaiden kanssa.
        Rapu. Entinen kihlattu ja nuorempi sisareni. Ainakin toinen heistä onnistui tuhoamaan elämäni n. puolen vuoden ajaksi.

        "jollain tavalla tulee toimeen skorpioni, kalan, härän ja neitsyt"
        -Nämä merkit ovat niitä ns. jokapäivän tuttuja, joiden kanssa vaihtaa kuulumiset,mutta ei sen kummempaa,suuntaan tai toiseenkaan.

        Joten nimim. vaaka joka kirjoitti tuon aiheen, en tiedä huomasitko tämän itse,vai löysitkö jostain googlen maailmasta tuon. Mutta paikkansa se pitää.


    • naan

      Ei missään tapauksessa! Skorppari on pahinta, mitä vaaálle voi sattua. He ovat täysin eri maailmoista.

    • Voi voi

      Joudut nyt lemppaamaan hänet! Viis kaikista hänen hyvistä ominaisuuksistaan ja siitä, että teillä on hyvä olla yhdessä. Hänen horoskooppimerkkinsä on väärä, eli joutaa mennä!

    • Ronja

      Eivät astrologian mukaan koska merkkinne ovat liian lähellä toisiaan....mutta eivät ennustukset aina toteudu, tsemppiä!

    • Linda

      Samanlainen tilanne täällä. Elän skorpparimiehen kanssa ja vuosia takana 13. Alussa suhde oli ihana, mutta nykyään ihan tuskaa. Skorpparin ahdistuneisuus ja saamattomuus ovat ihan myrkkyä vaa´alle. Olen tehnyt eroa hänestä jo parisen vuotta, mutta en ole päässyt hänestä irti. Vaikea prosessi, mutta tiedän sisimmässäni, että se tulee päättymään eroon enemmin tai myöhemmin ja sitten en koskaan ota enää skorpionia. Kokemuksia on jo kahdesta ja ihan samalla kaavalla on mennyt.....

      • ja tuskailee?

        Onko se oikeasti totta että skorpioni kyntää niin syvällä surkeuden suossa aina?

        Minä juuri tapasin hyvältä vaikuttavan skorpparimiehen ja nyt ihmettelen näitä lukiessani että mitähän siitä tulee jos tuo rupeaa surkeilemaan?

        Itse en jaksa toimia olkapäänä, mieluummin tarvisin itse sellaisen voimakkaan olkapään johon turvautua.

        Olen Vaaka, myöskin nouseva vaaka ja kuumerkkini on kauris. (hassua, vaa'anhan ei pitäisi tulla ollenkaan toimeen ravun ja kauriin kanssa, niin munhan ei pitäisi tulla toimeen siis itsenikään kanssa tuon kuumerkin takia :D )


    • kanssa ja

      me ei sovita yhteen. Skorpioni on herkkä ja hauskakin, mutta hän ajattelee aina vain seksiä. Keskustelut ovat sisällöttömiä.

    • siporex

      Seurustelin neljä vuotta skorpionimiehen kanssa, jonka kanssa
      menetin oman elämäniloisuuteni ja optimistisuuteni eli
      hän todella veti minut alan samaan masennukseen kanssaan.

      Hänen ajatuksensa pyörivät liian usein todella
      synkissä kuvioissa, eikä ns. tavallinen arki ollut häntä varten.
      Loppujen lopuksi koko elämämme pyöri hänen ympärillään.
      Jotenkin hän piti itseään ylimaallisen parempana kuin muita
      ns. tavallisia tallaajia.

      Ero oli silti vaikea ja todella tuskainen.

    • geer

      Yksi skorpionimies oli kiinnostunut minusta ilmeisesti muutaman vuoden ajan. Hän kuitenkaan ei kiinnostanut minua alkuunkaan, koska jotenkin hän vaikutti negatiiviselta ja alakuloiselta, jos ei suoraan niin ainakin ihan hauskalta vaikuttavan kuoren alla. Välillä pelkkänä ystävänäkin oli vaikeaa. En silloin ajatellut mitään astrologiaa ja horoskooppiaspekteja, mutta olen sittemmin huomannut, että en kiinnostu ollenkaan tietynlaisista ihmisistä, jotka myöhemmin ovat osoittautuneet skorpioneiksi.
      Paras ystäväni oli tosin joskus skorpioninainen, mutta ehkä siinä oli juuri se ero, että kyseessä oli nainen. Jaa-a.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe