Olen skorppari ja nouseva merkkini on leijona, millainen yhdistelmä tämä oikeastaan on? Ystäväni joskus tulkitsi tämän olevan kammottava yhdistelmä, muttei tarkentanut miksi?
Nouseva leijona
4
703
Vastaukset
- Nimetön
Hassua miten joku sanoo tuolla tavoin, että kauhea yhdistelmä, sehän nyt ei juurikaan kerro mitään kenellekään, voisi edes perustella miksi olisi kauhea yhdistelmä. Skorpioninainen on usein joko herkkä, syvällinen ja vetäytyvä, hieman ujoluonteinen, tai sitten hyvinkin voimakas ja puhelias persoona, jolla tahdonvoimaa löytyy vaikka muille jakaa. Pelkän aurinkomerkin perusteella ei voi paljon sanoa, mutta niin tai näin, tunteet ovat voimakkaita, erityisesti Leijonan noustessa, koska Leijona on tunnemerkki. Tulista temperamenttia sinulta voi löytyä. Ehkä tuon yhdistelmän negatiivisena puolena voisi olla riidanhaluisuutta, laiskuutta(=halua tehdä asioita silloin kun itseä sattuu huvittamaan) ja kenties myös ujoutta. Positiiviseksi voi kuitenkin omalla asentoitumisella kääntää vaikka mitkä merkit, eli käännä tunnevoimasi eduksesi, ole myötätuntoinen ja ymmärtävä kuuntelija toisille, niin sinusta varmasti pidetään. Äläkä anna alemmuuden tunteiden vallata mieltäsi.
- mulle
mutta jollekin voi olla. Skorpioni paljastaa ja näkee vääryydet ja leijona tuo ne esille jopa mahtaillen. Eikä jätä asiaa puolitiehen. Rötösherrat kiikkiin... :)
- skorpparinainen
tässäköhän on syy miksi ystäväni sanoi yhdistelmää kammottavaksi? Ettei vaan hänellä olisi jotain synkkiä salaisuuksia, mitkä voin paljastaa :) kiitos teille vastanneille!
- mulle
skorpparinainen kirjoitti:
tässäköhän on syy miksi ystäväni sanoi yhdistelmää kammottavaksi? Ettei vaan hänellä olisi jotain synkkiä salaisuuksia, mitkä voin paljastaa :) kiitos teille vastanneille!
Kiinnostaisi tietää, että oletko havainnut itsessäsi tuon vaikutuksen vai oivalsitko sen nyt? Tuo on todellakin sellainen yhdistelmä, että joku voisi vetää herneen nenäänsä. Skorpioni nimittäin salaa omat tietämyksensä ja siten vastapuolen on vaikea tulkita sinua. Toisaalta voi olla niinkin, että paljastat enen aikojaan liikaa asioita. Mutta on tuo silti parempi skorpioniyhdistelmä kuin jos nouseva merkki olisi myös skorpionissa. Tarkoitan parisuhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992