Siinä oli sellanen kohtaus missä joku äijä joltain naiselta sahaa jalan irti moottorisahalla. Sitten se moottorisahaäijä tappaa jonkun miehen ja sit joku lyö sen mahan läpi kepin ja laittaa vesurin sen päähän kiinni. Minkä niminen leffa? Sit siinä oli joku kohtaus missä ne on lukittuna komerossa.
mikä leffa?
HK:n sininen
2
296
Vastaukset
Laittaa vesurin päähän kiinni? Pulteillako vai liimalla vai onko päässä niin voimakas magneetti, että vesuri jää siihen itsestään kiinni?
Anyway, eipä nuo tiedot nyt tällä hetkellä hirveästi kerro. Moottorisahamurhaaja voisi olla aika lähellä moottorisahaäijän takia, mutta onpa noita moottorisahoja nähty muissakin elokuvissa...- HK:n sininen
Se lyödään sen päähän kiinni. Se jää kiinni sen päähän sit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086