Einin parhaat

Santtu

Mitkä on muuten teidän mielestä Einin parhaat biisit? Tai paras levy?

Minä tykkään kovasti levyistä Jossakin, jos haluat ja Eini (1985). Ehdottomasti biisien aatelia ovat Kerro mulle, HALOO HELA FINLAND, Kun kosket mua, Kesä ja yö, Kiitävän hetken hurma, Tahdon rakastaa ja listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin!!! Avaruuslaiva 109, OLEN NEITSYT ja tietty YES SIR ja XANADU. Ekana mainitut kuiten kaikista parhaita

15

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu
    • Laitoin jo tonne:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000011898457

      Ja tietty "Minä haluan laulaa" - erittäin koskettava biisi kaikin puolin. :) Kertoo Einistä tosi paljon.

      paljon on ,muitakin...
      Ota kii jos saat - ihanan "ärsyttävä" biisi (lyriikoiltaan)!
      Moscow night
      Tyydytys - ihan kybä - tykkään kun Eini laulaa tätä...
      Hyväile, hyväile vain ja Kylmät huulet - aika loistavaa ... ja tietty "Sua liikaa rakastan"
      Aina sun luonas - liian loistava biisi Suomen euroviisubiisiksi?

      En meinaa saada loppumaan, rakastan liikaa Einiä!!!

      Laivalla olisi ollut kiva jos olisi laulanut:
      "Haloo hela Europa"..."nimen tunnen, mutta kasvoja en..." - laivaversio Silja Europaa varten

    • Vekkuli

      Ihan ehdottomasti paras se Einin uusin! En oo kuullu kui pari kertaa radiosta, mutta tosi tarttuva biisi. Oliskohan nimi ollu Kerro mulle?!

      • Mahjonging

        Niin.. Tuosta Einistä, kauniista ja todella hyvästä laulajasta...

        Hänen uusin single-julkaisunsa on todella nimeltään "Kerro Mulle".

        Olen itse sen myös kuullut pari kertaa radiosta ja ihan mielettömän hyvältä kuulostaa!!

        Eini on ottanut uuden raikkaan linjan musiikissaan! Joka on tietty hyvä asia! Keikoilla olen käynyt muutaman kerran ja kyllä Einillä meno on aikamoista!! Ja yleisö villiintyy!!

        Hienoja suorituksia Ykkösartistilta, Einiltä!! UPEAAAAA EINI !!!


      • Teija
        Mahjonging kirjoitti:

        Niin.. Tuosta Einistä, kauniista ja todella hyvästä laulajasta...

        Hänen uusin single-julkaisunsa on todella nimeltään "Kerro Mulle".

        Olen itse sen myös kuullut pari kertaa radiosta ja ihan mielettömän hyvältä kuulostaa!!

        Eini on ottanut uuden raikkaan linjan musiikissaan! Joka on tietty hyvä asia! Keikoilla olen käynyt muutaman kerran ja kyllä Einillä meno on aikamoista!! Ja yleisö villiintyy!!

        Hienoja suorituksia Ykkösartistilta, Einiltä!! UPEAAAAA EINI !!!

        niin hieno asia, että Eini on löytänyt todella tyylinsä ja uudistuu trendien mukana. Suomi todella kaipaakin Einiä, kun niin monet on niin samanlaisia. Eini erottuu edukseen!


      • Annica
        Teija kirjoitti:

        niin hieno asia, että Eini on löytänyt todella tyylinsä ja uudistuu trendien mukana. Suomi todella kaipaakin Einiä, kun niin monet on niin samanlaisia. Eini erottuu edukseen!

        Kyllä aivan totta puhutte! Energinen ja valovoimainen laulaja Eini todella ansaitsee paikkansa musiikkimaailmassa!
        Ei mikään "tasamaantallaaja" kuten muut!
        Eini vetää rohkeasti ja todella tyylillä omaa linjaansa!
        Se on hatunnoston arvoinen paikka!
        Todella rautainen mimmi ja tyylikäs kaikin puolin ja vielä tuo todella mahtavan kuuloinen ääni!

        Einissä on virtaa!!


    • Kake

      Eini on taas nousussa. Hyvä.
      Ollut turhan paljon pimennossa viime vuosina.
      Menestystä keikkarintamalle.

      • Simpauttaja

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.


      • Simpauttaja kirjoitti:

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.

        Mistä tommoista oot kuullut/lukenut????


      • tupu
        Simpauttaja kirjoitti:

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.

        kaksi keskenmenoa Einillä 1990 luvulla, ei ole esikoinen kuollut.


      • Hessuli
        Simpauttaja kirjoitti:

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.

        Esikoinen on elossa, muistelit varmaan Einin äitiä, joka kuoli samana päivänä kun toinen lapsi syntyi. Siitä oli aikanaan juttua lehdessä.


      • Simpauttaja
        Hessuli kirjoitti:

        Esikoinen on elossa, muistelit varmaan Einin äitiä, joka kuoli samana päivänä kun toinen lapsi syntyi. Siitä oli aikanaan juttua lehdessä.

        saatan muistaa väärin? Ehkä ne olikin noita keskenmenoja.


    • Saapas

      Einiin törmää - tai paremminkin hänet tapaa joskus kakkosartistina keikoilla, joissa olen ollut. Hyvä laulaja!

      • Pekka_43

    • Lasse1973

      1. Kerro Mulle
      2. Kun Kosket Mua
      3. Huone 105
      4. Kesä ja Yö
      5. Olen Neitsyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe