Mitenkäs on, löytyykö espoosta yhtään thai-hieronta paikkaa? Onko kukaan käyny?
Thaihieronta Espoo
10
4748
Vastaukset
- sisään ja kysele.
Muista kumi.
- Sladdi
Olipa omituinen vastaus. Kysyin siis että onko niitä ja missä? mä en ainakaa oo löytäny.
- riisisilmät
sul on housuis thaita ihan tarpeeks kun vedät mulkun esiin ja alat venyttelemään. korvaa saman asian ja jopa paremman nautinnon saa.
mua on aina etonu ne riisisilmät.- sikakin
olisi liian laadukas seksikumppani!
Mua on aina etonu tuollaiset sontaläjät! - Etola
sikakin kirjoitti:
Mua on aina etonu tuollaiset sontaläjät!Muistakaa kumi ettei teitä vaan tule lisää.
- hyväkaveri
sikakin kirjoitti:
Mua on aina etonu tuollaiset sontaläjät!Jos lasket kunniallisen kauniin naisen, joka käy kouluja, ei röyhtäile/piereskele ruokapöydässä (kuten eräs huora taannoin teki) siaksi, niin hyvä.
Mua on aina etonut myös tollaset riisisilmien ystävät, kellä ei oo muuta perustetta puolustella niitä, muutakun että siltä saa persettä ja sattuu nyt oleen hyvä kaveri. Millanen hyvä kaveri jakaa persettänsä? - ihmisiä,
hyväkaveri kirjoitti:
Jos lasket kunniallisen kauniin naisen, joka käy kouluja, ei röyhtäile/piereskele ruokapöydässä (kuten eräs huora taannoin teki) siaksi, niin hyvä.
Mua on aina etonut myös tollaset riisisilmien ystävät, kellä ei oo muuta perustetta puolustella niitä, muutakun että siltä saa persettä ja sattuu nyt oleen hyvä kaveri. Millanen hyvä kaveri jakaa persettänsä?jakaa ne sitten persettä tai eivät?
Sinunlaisilta sontakasoilta puolustan aina ja kaikkialla jokaista ihmistä, riippumatta siitä jakaako se persettä vai ei. Huorakin on ihminen, mutta sinä et ole edes eläimen tasolla! Hirtä itsesi, MULKERO! - sulla varmaan
ihmisiä, kirjoitti:
jakaa ne sitten persettä tai eivät?
Sinunlaisilta sontakasoilta puolustan aina ja kaikkialla jokaista ihmistä, riippumatta siitä jakaako se persettä vai ei. Huorakin on ihminen, mutta sinä et ole edes eläimen tasolla! Hirtä itsesi, MULKERO!kokonaan jos thaikut karkotettas maasta.. omalla asuinpaikallani thaikkulassa käy sairaat, lihavat, rumat ja vanhat äijät. kuulutko kenties niihin?
- kaikki
sulla varmaan kirjoitti:
kokonaan jos thaikut karkotettas maasta.. omalla asuinpaikallani thaikkulassa käy sairaat, lihavat, rumat ja vanhat äijät. kuulutko kenties niihin?
tuollaiset tiukkapipot ovat järkijään sairaita, lihavia, rumia ja vanhoja ämmiä. En kysy sinulta kuulutko kenties noihin, sillä tiedän vastauksen jo muutenkin :)
- hahhah!
ihmisiä, kirjoitti:
jakaa ne sitten persettä tai eivät?
Sinunlaisilta sontakasoilta puolustan aina ja kaikkialla jokaista ihmistä, riippumatta siitä jakaako se persettä vai ei. Huorakin on ihminen, mutta sinä et ole edes eläimen tasolla! Hirtä itsesi, MULKERO!Nyt mua niin itkettää, kun joku teinipissaliisa huoranketale alkaa isotteleen.
Hanki ammatti ja näe elämää, sitten voit varmaan suoltaa sisuksesi ulos.
Oksettaako oma ammatinvalinta? :) Voivoi, onneks niitä kauniitakin naisia on olemassa.
Tiesitkö muuten, että ihminen ON eläin?
Tainnu oppitunnit jäädä käymättä?
Riisisilmät on aina kieroutuneita. Aina esittävät viatonta, kunnes rahanippu on kädessä. Minulle kävi perkele näin ja siksi katkeroiduin.
Eräs thaikku rupesi tarjoamaan seksiä, suostuin satasella, kun kerta niin hyvin itseään tyrkytti. Siinä sitten oli maksuvaihe päällä ja thaikku alkoi nyrpistämään naamaansa, SOVITUSTA hinnasta. Semmosia katalia ne on, että aina selän takana kieroilee. Ampumaan kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036