Minusta on hyvä, että on taas yksi saatananpalvojabädi vähemmän. Se on kauheaa katsella kun nuorisomme turmeltuu kun kuuntelevat moista metalli musiikkia. Median pitäisi vaan antaa olla ekä kirjoitella kyseisestä bändistä enää niin eivät nouret saisi moisesta tietääkkään
Terveisin,
Hilda
SAATANANPALVONTAA
13
1273
Vastaukset
- ole voimassa
sanan- ja uskonnonvapaus?
- vapaa uskovainen
jos et ole virallisen kristittillisen suunnan edustaja ei sinulla ole sanan eikä uskonnonvapautta.
- Tiuhti
Saatananpalvoja ei ole sielultaan vapaa, vaan hän on pahan kahleissa. Uskova ihminen on vapaa.
- kenny
Tiuhti kirjoitti:
Saatananpalvoja ei ole sielultaan vapaa, vaan hän on pahan kahleissa. Uskova ihminen on vapaa.
agnostikko on vapaa. Ateisti uskoo että jumalaa eiole, hihhuli on hihhuli, uskonsa sokaisema. Agnostikkoa ei jaksa moinen kotkotus oikkepal kiinnostaa.
- vähemmän?
Eihän Nightwish oo lopettanu...
- kanttura-kidi
ei se nightwish mihinkään lopeta... ne ettii vaan uuden naissolistin... ei kannata kirjottaa aiheesta josta ei tiiä... jos nightwish on saatanan palvontaa nii sitteln on kyllä kaikki muukin heavy...taidat olla Antti peräruisku fani...
- Tiuhti
Minä en pidä Nightwishiä saatananpalvojabändinä. Olen kristillismielinen ihminen ja Nightwish kuuluu suosikkeihini, koska se on upeaa ja kaunista musiikkia. Joissakin piisuissa on Taru sormusten herrasta -teema, ja siinä kirjassahan on kristillisiä vaikutteita. No toi on kyl aika kaukaa haettua, mut kuitenkin.. Fantasianomaista oopperaheviä, siinä yksi määritelmä.
Muuten, nimimerkkisi perusteella olet 17-vuotias (?)- Hippimönkkis
..on ihan yhtä paljon saatananpalvojabändi kuin mitä JRR Tolkien oli saatananpalvojakirjailija.
Ja Tolkienhan oli tällainen:
"Hän oli kiintynyt äitinsä erittäin paljon ja hän piti itseään enemmän äidin sukuun kuuluvana Suffieldina, koska hänen isänsä oli jo kuollut hänen ollessaan niin pieni ja äidin liityttyä katoliseen kirkkoon Tolkien suku hyljeksi heitä jonkin aikaa. Mabel Tolkien(Ronaldin äiti) opetti lapsiaan etevästi ja oli heille erittäin omistautunut. Katolinen kasvatus vaikutti Ronaldissa suuresti. Vaikkakin ollaan ihmetelty ettei hänen teoksissaan ole jumala niin läsnä niin hän oli mitä nykyihmiset kutsuisivat erittäin uskovainen uskontoansa kohtaan. Hän kävi säännöllisesti kirkossa."
http://personal.inet.fi/koti/kim.westerberg/portfolio/tolkien.html
- eddie
ja huono sellanen...
ei sitä oikeaa saatananpalvonta musiikkia kuule missään kissillä,suomipopilla yms kanavilla soitetta!
Nw ei satanisteihin kuulu se on hyvää ja hienoa musiikkia!- nauhamies
Leena kirjoitti:
ei sitä oikeaa saatananpalvonta musiikkia kuule missään kissillä,suomipopilla yms kanavilla soitetta!
Nw ei satanisteihin kuulu se on hyvää ja hienoa musiikkia!Kun kuuntelee NWssiä väärin päin niin tulee saatanallisia viestejä....
- meli
nauhamies kirjoitti:
Kun kuuntelee NWssiä väärin päin niin tulee saatanallisia viestejä....
Tsiis WAU!!! kerro heti mitä niis sanotaan??? heh... Vitsit..Mä olenkin aina ollut sitä mieltä et Angels fall firstin Carpenter- meininki on vain HUIJAUSTA!!! :D rimembör thö föörst däns vii sheer ja sillee
- Sarvekas
Hilda, pimeyden voimat tulevat vainoamaan sinua!!! Pööööööö!!!
t. Dark Lord
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664