Moi
uusi alan harrastaja on avannut uuden foorumin
osoite http://www.kartingforum.net/ Täällä ollaan rauhassa että muut lajit ei ihmettele asioitamme sillä harvon kartigia kehuttiin Suomi 24 palstalla.
Täällä toivottavasti ollaan asialinjalla.
toivottavasti timpan sivujen kautta pääsee jatkossa tänne.
karting forum
16
11927
Vastaukset
- katsoja
Tuolla forumilla on se hyväpuoli, että ei tarvii kirjautua ja on se tietty vakkari nimimerkki. Eli ei tarvitse olla kuitenkaan omalla nimimerkillä liikenteessä jos pelkää harrastustoimintansa hankaloituvan rehellisistä mielipiteistään. Kuitenkin kirjautuminen aiheuttaa yleensä sen, että keskustelu tulee hieman siistimmäksi ja asiallisemmaksi.
- hoo
Onneksi tuonne pitää rekisteröityä niin jää kaikki paskan jauhaminen ja selkään puukottaminen vähemmälle. Eli ei muuta kuin kaikki oikeasti asioista kiinnostuneet ja niistä puhumaan pystyvät kirjautumaan tuonne.
- "alan uusi harrastaja....
Terve,
tarkoituksena oli nimenomaan luoda keskustelupaikka ASIALLISELLE keskustelulle, josta jotain kehitysideoita voisi noustakin pintaan. Tietysti tälläkin palstalla osa kirjoittajista on postannut oikein asiallisia kommentteja. Palstalle pakollinen rekisteröityminen voi siinä suurimmassa puuskassa hieman antaa aikaa tunteiden jäähtymiseen, eikä siihen viestiin tule aivan kaikkea "saatanallista rienausta" kirjoitettua.
kartingforum.net:ssa on pyritty luomaan alueet mahdollisimman laajasti kattamaan kartingin ympärillä pyörivä keskustelu. Lisäksi kaikki kehitysehdotukset otetaan vastaan, koskee ne sitten foorumin rakennetta tjsp.
Foorumia moderoin parin kartingista mitään tietämättömän kaverin kanssa, ja "karsintaraja" kirjoitteluissa menee sivuilla ilmoitettujen sääntöjen mukaan. Toivoisin kuitenkin kirjoittelun tason pysyvän sen verran korkeana, ettei viesteihin tarvitse puuttua.
terveisin
[email protected]- JiiPee
...tätä on odotettu. Tsemppiä adminille!
- kyseliä vaan
masa meinaakkos unohtaa tän saittin vallan
- ....
On muuten iha suhteellisen tyylikkään näkoinen etusivu
- okei
sivut mutta kyllä on hankalat käyttää esim tähän verrattuna
- uudet
okei kirjoitti:
uudet viestit ja kellon ajat vois olla paremmin
esillä , muuten aika hyvät - samoin
okei kirjoitti:
toi uus foorumi on epäloogisesti suunniteltu seurattavuutensa takia. nämät sivut tuntuvat palvelevan alan harrastajia jokseenkin helpommin.
- höpötä
okei kirjoitti:
Nyt kyllä höpötätte, kartinforum.netissä on kyllä paljon parempi foorumi ku täällä suomi24:ssä ku tännekki kirjotetaan kaikkee paskaa ku ei tarvii rekisteröityä, oletteko itse vähän tyhmiä, mulle ainaki kartingforum on helppo käyttää ja siellä näkee kaikki uudet viestitkin helpommin ku täällä.
- aidan takana ruoho vihreämpää
höpötä kirjoitti:
Nyt kyllä höpötätte, kartinforum.netissä on kyllä paljon parempi foorumi ku täällä suomi24:ssä ku tännekki kirjotetaan kaikkee paskaa ku ei tarvii rekisteröityä, oletteko itse vähän tyhmiä, mulle ainaki kartingforum on helppo käyttää ja siellä näkee kaikki uudet viestitkin helpommin ku täällä.
takia sitten täällä keskustelussa kiehnaat jos kerran on parempaa olemassa????????????
- on hävinny
nämä sivut???
sais tähän edes tällä palstalla asiallisen vastauksen ;)- Mökillä ?
Toivottavasti ja luultavimmin kyseessä vain tilapäinen toimintahäiriö,eiköhän palaudu toimintaan piakkoin ?
- äöldksafj
Ei ainakaan ole pariin päivään ollut pystyssä tuo saitti. Ehkä kävijämäärä kyykytti?
- kartti ukko
äöldksafj kirjoitti:
Ei ainakaan ole pariin päivään ollut pystyssä tuo saitti. Ehkä kävijämäärä kyykytti?
No nyt näyttäisi jälleen pelittävän kartingforum :-)
- Anonyymi
Näyttää olevan ajat sitten lopetettu foorumi tuossa muodossa
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111