kuka tietää mun hepastani.. se oli mulla jonkun aikaa. sen nimi termit lempi-nimi on teemu
rotu on amerikan-ranskalainen.. minä haluun tietää missä se on nyt.. tai se on taivaan-kotona en tiä.. mä haluun sen heppani takas.. mua itkettää misä se on...
tv. surullinen on..
ps. vastatkaa minulle heti ku tiedätte siitä hepastani ;(
ensintäkuulutus mun hepastani
2
644
Vastaukset
- ''''tipitii
Voi jestas sentään.Mikähän tuo 84 on nimimerkkisi perässä?Tuskin ainakaan syntymävuotesi,sen verran älytöntä tekstiä tulee.
Jos etsimäsi hevonen todella on ollut omasi,sinun pitäisi tietää että Hippoksen kautta saat tiedot sen omistajasta.Ei tarvitse suotta huhuilla netissä.
Toisekseen opettele kirjoittamaan tai tarkista edes tekstisi ennen kuin lähetät niitä.
Pikainen katsaus antoi hevoset nimeltä Termit Rappson joka on kuollut v.1994 sekä toisen nimeltä The Termit.Tästä varmaan oli kyse...?Sen omistaa Hippoksen mukaan Jenni Ruohoneva.Etsipä lisää infoa jos asia kiinnostaa.- Nakkilasta päivää
Kuules nyt sinä töykeä ...
Jos ihminen ei kirjoita kunnolla, miksi v-tussa pitää ihmetellä, etteikö olisi syntynyt vuonna -84?
-Mieti vähän.
Tiedän kyseisen ihmisen, joka Teemunsa perään todennäköisesti huhuilee.
Uskon, että kyseessä on juurikin kyseinen -84 syntynyt ihana nainen.
Jos joku kusettaa hevosen ja siitä haluaa tietoa, niin onko se väärin?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816