ensintäkuulutus mun hepastani

joku vaa 84

kuka tietää mun hepastani.. se oli mulla jonkun aikaa. sen nimi termit lempi-nimi on teemu
rotu on amerikan-ranskalainen.. minä haluun tietää missä se on nyt.. tai se on taivaan-kotona en tiä.. mä haluun sen heppani takas.. mua itkettää misä se on...

tv. surullinen on..
ps. vastatkaa minulle heti ku tiedätte siitä hepastani ;(

2

742

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''tipitii

Voi jestas sentään.Mikähän tuo 84 on nimimerkkisi perässä?Tuskin ainakaan syntymävuotesi,sen verran älytöntä tekstiä tulee.

Jos etsimäsi hevonen todella on ollut omasi,sinun pitäisi tietää että Hippoksen kautta saat tiedot sen omistajasta.Ei tarvitse suotta huhuilla netissä.
      Toisekseen opettele kirjoittamaan tai tarkista edes tekstisi ennen kuin lähetät niitä.

Pikainen katsaus antoi hevoset nimeltä Termit Rappson joka on kuollut v.1994 sekä toisen nimeltä The Termit.Tästä varmaan oli kyse...?Sen omistaa Hippoksen mukaan Jenni Ruohoneva.Etsipä lisää infoa jos asia kiinnostaa.

• Nakkilasta päivää

Kuules nyt sinä töykeä ...
        Jos ihminen ei kirjoita kunnolla, miksi v-tussa pitää ihmetellä, etteikö olisi syntynyt vuonna -84?
        -Mieti vähän.
        Tiedän kyseisen ihmisen, joka Teemunsa perään todennäköisesti huhuilee.

Uskon, että kyseessä on juurikin kyseinen -84 syntynyt ihana nainen.
        Jos joku kusettaa hevosen ja siitä haluaa tietoa, niin onko se väärin?!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe