kuka tietää mun hepastani.. se oli mulla jonkun aikaa. sen nimi termit lempi-nimi on teemu
rotu on amerikan-ranskalainen.. minä haluun tietää missä se on nyt.. tai se on taivaan-kotona en tiä.. mä haluun sen heppani takas.. mua itkettää misä se on...
tv. surullinen on..
ps. vastatkaa minulle heti ku tiedätte siitä hepastani ;(
ensintäkuulutus mun hepastani
2
678
Vastaukset
- ''''tipitii
Voi jestas sentään.Mikähän tuo 84 on nimimerkkisi perässä?Tuskin ainakaan syntymävuotesi,sen verran älytöntä tekstiä tulee.
Jos etsimäsi hevonen todella on ollut omasi,sinun pitäisi tietää että Hippoksen kautta saat tiedot sen omistajasta.Ei tarvitse suotta huhuilla netissä.
Toisekseen opettele kirjoittamaan tai tarkista edes tekstisi ennen kuin lähetät niitä.
Pikainen katsaus antoi hevoset nimeltä Termit Rappson joka on kuollut v.1994 sekä toisen nimeltä The Termit.Tästä varmaan oli kyse...?Sen omistaa Hippoksen mukaan Jenni Ruohoneva.Etsipä lisää infoa jos asia kiinnostaa.- Nakkilasta päivää
Kuules nyt sinä töykeä ...
Jos ihminen ei kirjoita kunnolla, miksi v-tussa pitää ihmetellä, etteikö olisi syntynyt vuonna -84?
-Mieti vähän.
Tiedän kyseisen ihmisen, joka Teemunsa perään todennäköisesti huhuilee.
Uskon, että kyseessä on juurikin kyseinen -84 syntynyt ihana nainen.
Jos joku kusettaa hevosen ja siitä haluaa tietoa, niin onko se väärin?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888042
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on917998Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1726151- 115375
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585158En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224231Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53980- 393850
- 373769
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..483620