Marangoni meteo grip E+ vm. 05-06

kokemuksia !

Hinta : 195/65R15 280 euroa töineen (ei allepantuna)

Huutaa paljaalla asfaltilla kuin lisäturbo mutta jos siihen ei kiinnitä huomiota niin vallan pätö rengasvalinta tuntus olevan !

Sen mitä sankassa sohjossa / jäällä / puhtaalla lumella ehdin ajaa niin pitö oli vakuuttavan hyvä !

Rengas on tukeva ja erittäin suuntavakaa , paineet 2.5 kiloo .

Yllätys oli myös renkaan mukavuus , tuttuja mukulakiviteitä päästellessä en muista yhtä hyvin käyttäytyvää rengasta autossa olleen koskaan , vaimentaa tärinän todella hyvin !

Ääni on ainut synkkä miinus , valmistettu italiassa mutta nastoitettu suomessa suomalaisilla nastoilla joissa ulkonema suht suuri , johtuskohan lisäturbon ujellus osittain myös niistä ?

Ajettu jo yli 3000 km , nastoja 100% tallella !

Hintalaatusuhde tuntuis todella mainiolta !

http://www.marangoni.com/content.asp?L=3&IdMen=152

8

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

Laitoin citikan alle myös kyseiset marangonit.
      Hieman ovat meluisat asfaltilla mutta lumella ihan hyvät ajettavat. Hinta-laatusuhteeltaan vaikuttaisivat ihan kelpo kumeilta

• joskus,

laaturengasta niin huomaat eron marakattiin. Ääni on takuulla järkytys ja ajettavuus ei paljon pinnatusta eroa. ei tuu toistamiseen minun autoon!!!!

• jo ajellut

kauden 2005-2006 uutuudella !

Joo eihän mikään voi kehittyä ikinä mitenkään ?

Sä varmaan oot niitä jermuja jotka vaihtelee longlife Vageihin öljyjä 10 tonnin välein ku oot aina ennenkin vaihellu ?

Puhe on nyt tästä brandnew meteo grip E renkaasta , ei edellisestä makaroonista !

• tsiko

jos mä saan kahdet marakatit yhden misukan hinnalla ni arvaas kummat ostan ?

Kattokaas ens vuoden TM ja tuulilasien rengastestit, sen verran positiivista saundia kuuluu kentältä että eräs piskuinen italialainen (huom ei korealainen tai kinuski) on varmasti musta hevonen .

• Nankang
        tsiko kirjoitti:

jos mä saan kahdet marakatit yhden misukan hinnalla ni arvaas kummat ostan ?

Kattokaas ens vuoden TM ja tuulilasien rengastestit, sen verran positiivista saundia kuuluu kentältä että eräs piskuinen italialainen (huom ei korealainen tai kinuski) on varmasti musta hevonen .

Taisi Taiwanin kitka olla tänä vuonna se musta hevonen.

• POika
        jo ajellut kirjoitti:

kauden 2005-2006 uutuudella !

Joo eihän mikään voi kehittyä ikinä mitenkään ?

Sä varmaan oot niitä jermuja jotka vaihtelee longlife Vageihin öljyjä 10 tonnin välein ku oot aina ennenkin vaihellu ?

Puhe on nyt tästä brandnew meteo grip E renkaasta , ei edellisestä makaroonista !

On muuten ajetttu jo reilu 3000 km, joten sen verran faktaa. Ai niin, Italiahan onkin tunnettu laatuosista...

• Michelinit

Ostin Audin A4 neloseen Marangonit ja toiseen samanlaiseen Michelin X-Ice Northit. Ainakin märällä asfaltilla molemmat huutaa kuin pommikoneet. Sokkotestiin laitettu kaveri piti marakatteja jämäkämpinä ja hiljaisempina.

• Jussi

No nyt on marangonit testattu peilijäällä ja lumella. Aivan loistavat kumit. Asfaltin jäätyä lumen alle ei renkaat huuda ja pito on todellakin hintaansa nähden erinomaista. Ei vanhaan diesel sitikkaan viitsi enää mitään ylihintaisia michelinejä ostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6698
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5759
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4911
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3915
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3081
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2976
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2290
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe