Dianno

K:K

Kun en maidenista paljon tiedä niin kysyn teiltä että mikä oli syynä että Paul Dianno Lähti/erotettiin...ja vielä onko maidenilla ollut huume ongelmia?

10

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • overdose

Eikös se erotettu sen takia kun käytti huumeita... En tiedä mutta muistaisin että olisin niin lukenut pariinkin otteeseen.

Ja Iron Maidenin eka varsinainen rumpali (en muista nimeä) taisi juoda paljon alkoholia ja oksenteli keikoilla jonka takia hänet Jouduttiin hylkäämään, vaikka hän oli suunnattoman lahjakas rumpali ja mun mielestä paras Maiden -rumpali.

• drumssit

Kolmella ensimmäisellä levyllä soittanut Clive Burr oli todella kova rumpali. Ikävää, jos sai sen juomisen takia kenkää. Ei Nickossa todellakaan mitään vikaa ole voi olla teknisempikin rumpalina, mutta Clive on luonnonlahjakkuus, sen kyllä kuulee.

• Taival

Di'Annolla meni homma vähän överiksi. Käytti paljon viinaa ja muita päihteitä ja rankka kiertäminen alkoi ottaa veronsa. Niinpä miehen oli luovutettava paikkansa bändissä.
      Jos Maiden olis rundannut huomattavasti vähemmän, olisi Paul varmasti pystynyt bändissä jatkamaan.

• dfhdfh

Di'Annosta tuli epäluotettava dokaamisen ja kokkelin vetämisen vuoksi. Keikkoja täytyi perua ja miehen ääni kärsi. Lisäksi Di'Annosta ei ollut kiertue-elämään, vaan hän vikisi Killers-kiertueella haluavansa kotiin kesken kaiken. Hän ei halunnut olla kiertueella.

• play-boy90

paul oli ihan surkea laulaja. Oli onni että se oli niin itkupilli ja huumefriikki, jos dianno olis Maidenissa nytkin niin ei suosio olisi samaa tasoa. Blazekin oli paljon parempi, Brucesta puhumattakaan.

• Taival
        play-boy90 kirjoitti:

paul oli ihan surkea laulaja. Oli onni että se oli niin itkupilli ja huumefriikki, jos dianno olis Maidenissa nytkin niin ei suosio olisi samaa tasoa. Blazekin oli paljon parempi, Brucesta puhumattakaan.

Tokihan mielipiteitä saa olla, mutta Paul on kyllä ihan hyvä ja osaava laulaja. Erotus tässä nyt vain on se, että Paul ei ole ikinä ollut hevimiehiä vaan punkkari. Mies myös on aina laulanut huomattavasti enemmän punk-tylillä kuin kumpikaan mainitsemistasi laulajista. Kyllä minä kahden ensimmäisen levyn biisit kuuntelen hyvin paljon mieluummin juurikin Paulin kuin kenenkään muun laulamina.

Ja hyvässä vedossahan mies on edelleen. Viimeksi kun mies keikkaili bändeineen Suomessa, oli meininki ainakin Torvessa melko hurjaa. Nykyään mies tosiaan laulaa vieläkin enemmän puhtaalla voimalla kuin tekniikalla. Vaa hittoakos siinä.

• Taival kirjoitti:

Tokihan mielipiteitä saa olla, mutta Paul on kyllä ihan hyvä ja osaava laulaja. Erotus tässä nyt vain on se, että Paul ei ole ikinä ollut hevimiehiä vaan punkkari. Mies myös on aina laulanut huomattavasti enemmän punk-tylillä kuin kumpikaan mainitsemistasi laulajista. Kyllä minä kahden ensimmäisen levyn biisit kuuntelen hyvin paljon mieluummin juurikin Paulin kuin kenenkään muun laulamina.

Ja hyvässä vedossahan mies on edelleen. Viimeksi kun mies keikkaili bändeineen Suomessa, oli meininki ainakin Torvessa melko hurjaa. Nykyään mies tosiaan laulaa vieläkin enemmän puhtaalla voimalla kuin tekniikalla. Vaa hittoakos siinä.

Paul ei oikeastaan ehtinyt olla bändissä silloin kun Maiden teki sen niin sanotun lopullisen läpimurron, sillä kaikki parhaat Maidenin levyt ovat tulleet juuri Brucen aikana.

Kyllä Paul on myös ihan hyvä laulaja, mutta mielestäni Dickinson on kyllä kaikista heavylaulajista se ehdoton ykkönen.

• No hoh!
        Taival kirjoitti:

Di'Anno ei ole mikään paska laulaja, vaan eri tyylinen. Minun listallani Di'Annon aikaiset levyt sijoittuvat Maidenin top-5:een. Mielestäni kaikki Di'Annon aikaiset biisit eivät edes sovi Brucelle kovin hyvin.

Pari kertaa olen nähnyt Di'Annon livenä (Tavastilla kevättalvella 2004 ja Torvessa viime syksynä). Oli ilo kuulla Maidenin biisejä Di'Annon laulamana. Niissä on oma viehätyksensä, jota ei Dickinsonin laulamana ole. Eikä muissakaan ollut valittamista. Mies vetää nykyäänkin hyvin.

Mitä tulee DarkFearin väittämään, että Dickinson olisi paras heavylaulaja: voihan se kuulostaa joidenkin mielestä parhaalta. Se on makuasia. Dickinson ei kuitenkaan ole teknisesti tai äänialaltaan paras. Se on faktaa.

• Rocka rollaati ja salattii
        DarkFear kirjoitti:

Paul ei oikeastaan ehtinyt olla bändissä silloin kun Maiden teki sen niin sanotun lopullisen läpimurron, sillä kaikki parhaat Maidenin levyt ovat tulleet juuri Brucen aikana.

Kyllä Paul on myös ihan hyvä laulaja, mutta mielestäni Dickinson on kyllä kaikista heavylaulajista se ehdoton ykkönen.

...on minulla vähän ristiriitaista. On siellä ne klassikot mutta en ole koskaan tajunnut Maidenin supersuosiota ja niiden "klassisten" viiden levyn viehätysvoimaa. Maidenin kaksi ekaa, Iron Maiden ja Killers ovat juuri sen asenteen ja tyylin takia jotenkin meikälle iskevimpiä. En tiedä mutta nämä kaksi ekaa jaksaa kuunnella ihan vaivatta usean kerran päivässä, mutta kun pistin yhtenä päivänä Number Of the Beasten soimaan, niin ei sitä jaksa kuunnella. Mitä Di'Annoon tulee, niin hän vetää kahden debyytin laulut paremmin kuin Bruce. Kun katto viime kesänä sitä Ullevin keikaa niin rupesi melkein itkettämään kun kuuli Brucen laulavan Iron Maiden -biisiä, Paul vaan vetää sen paljon paremmin koska tuntuu että Bruce yrittää jotain ihmeellistä sitä vetäessään. Di'Anno on suosikkini Maidenin laulajista, mutta esim Blazea en jaksa edes mainita. Di'Annon aikana Maiden oli kaikkein iskevin, mutta kyllä Brucenkin aikana on tullut usina hyviä biisejä Run To The Hills, The Trooper, Where Eagles Dare, Flight Of Icarus, Aces High, Two Minutes To Midnight, Powerslave jne. Eli DI'Anno on paras Maiden vokalisti, mutta sanotaanko näin että ero Paulin ja Brucen välillä on tämä viivan pituinen: - ,eli ei kovin iso. Mutta vielä kuin piste i:n päälle on se, että Maidenin paras biisi on Di'Annon lurauttama Remember Tomorrow, jonka Bruce vetää Annon aikaisista parhaiten.

• play-boy90
        No hoh! kirjoitti:

Di'Anno ei ole mikään paska laulaja, vaan eri tyylinen. Minun listallani Di'Annon aikaiset levyt sijoittuvat Maidenin top-5:een. Mielestäni kaikki Di'Annon aikaiset biisit eivät edes sovi Brucelle kovin hyvin.

Pari kertaa olen nähnyt Di'Annon livenä (Tavastilla kevättalvella 2004 ja Torvessa viime syksynä). Oli ilo kuulla Maidenin biisejä Di'Annon laulamana. Niissä on oma viehätyksensä, jota ei Dickinsonin laulamana ole. Eikä muissakaan ollut valittamista. Mies vetää nykyäänkin hyvin.

Mitä tulee DarkFearin väittämään, että Dickinson olisi paras heavylaulaja: voihan se kuulostaa joidenkin mielestä parhaalta. Se on makuasia. Dickinson ei kuitenkaan ole teknisesti tai äänialaltaan paras. Se on faktaa.

Ehkä "paska" onkin liian voimakas sana, mutta omasta mielestäni silti ei kovin taitiva laulamaan. Ääni on jotenkin sellainen heikko, romahtamispisteessä. Paitsi Wratchild ja women in uniformin se vetää ihan hyvin. Mutta tää on vaan mun mielipide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe