Moikka fanit!

Hanna Pakarinen

Moikka taas kaikki fannyt! No heh.. fanit siis. Oon tässä itekkin vähän seuraillut tuota uutta Idolssia. :) Ajattelin, että jos joku haluis miun faneista Messengeriin miun kanssa niin osoite on siis: [email protected] :) Ainiin.. mie voisin vastailla jos kysysitte jotain.. =) Ja hyvää joululomaa kaikille! ( Kunhan tässä ensin vähän odotellaan.. ) Muuten älkää ihmetelkö jos en koko ajan vastaa, koska kiirettä pitää =P

13

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannan.ikuinen.fani

      Oot sitten best. Montako levyy oot jo tehnyt? Sullekkin ihanaa syyslomaa!! :):):):):) Oikein IHANAAAaaa.. voitko vastatat Hanna please!!! Ja kyllä todellakin lisään sut sitten meskuunki :)))=))))

      • Hannaonmunidoli

        HANNA oot mun idoli!! HALIIII!!! Kiitti mese ossasta oikein tuplakiitti´. Tuu usein meseeen jooko? Sano täällä aina kun ootmesessä?? Tai ainakin usein!! POLTTAVALLA RAKkAUDELLA: IINA!!


    • MinäC

      Mä tiedän että sulla on kiire mut oo nyt kiltti ja vastaa. Oisin niiiiinn iloinennn. Kun sä oot best laulaja en es kato ketään muuuta. Oon ollu sun kahessa konsertissa. JA KIIIITTI MESE OSSASTA HANNA ;)

      • oikee hanna!

        Vihdoinki oot oikee Hanna!!ValeHannoja on joka puolella.. HUI! Kiitti meseossasta hanna:PP


    • moi

      moi

    • :PP

      häiritseeks ku kaikki sanoo et oot lihonu? ootko oikeesti?kui paljo?musta sä näytit hoikemmalta idolsissa ku nykyään...oot vähän pyöristyny:(

    • Hanna-Fani

      Ei Hanna tänne kirjottais, hullu olis. Feikki toikin on. Uskoisin. Vaikea uskoa että joku pop/rock tähti levittelis meseosoonsa pitkin nettiä!!!!!

    • Sanna

      Hannan hyvä kaveri kun olen niin sanoisin vain että Hannalla ei ole aikaa meseillä eikä seurata satunnaisia keskusteluja. Näihin ei pidä uskoa.

      Jos Hanna chattailee, hän ei mene tietenkään omalla nimellään- niinkuin ei muutkaan chattailijat.

      • Hannalla ei ole mitään tekemistä yllä olevan osoitteen kanssa eikä hän ottaisi kontaktia faneihinsa tämän foorumin kautta.

        Hannan omia juttuja voi käydä lukemassa www.hanna-pakarinen.com osoitteen päiväkirjasta.

        Tiia


    • Jenni

      Tuskin Hanna Pakarinen, nyt kirjottelis tänne ja levittelis mese ossaansa!!
      Hei haloo, ihmiset kuunnelkaa nyt vähän järkeänne! Joku tyhmä vaan keksi tollasen jutun että sais kaikki hullaantumaan. Sitä paitsi oon nähny niin paljon Hannan haastatteluja niin ei toi ees vaikuttanu yhtään että se olis muka Hanna Pakarinen!!!

      • ...

        Niin, ja Hanna on sentään aikuinen ihminen. IhQrAxUpOxUtEiNiXiT niitä on, jotka tuollaisia osotteita tekee mielinmäärin tajuamatta edes, että se hidastaa asiallista toimintaa internetin välityksellä.


    • mandy

      KUKAAN HANNA PAKARINEN JOUDA NYT VASTAILEEN KELLEEN ..JOKU "MATTI MEIKÄLAINEN" SIELLÄ HUIPUTTAA PUKKUTYTTÖJÄ..JA TE ONNETTOMAT MEETTE LANKAAN!
      Katsokaapas nyt nuoriso peiliin ,ei pidä kaikkea uskoa!

      • joku_tytta_vaa

        ...Ja jotku vielä uskoo tälläsiä xD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe