Moikka taas kaikki fannyt! No heh.. fanit siis. Oon tässä itekkin vähän seuraillut tuota uutta Idolssia. :) Ajattelin, että jos joku haluis miun faneista Messengeriin miun kanssa niin osoite on siis: [email protected] :) Ainiin.. mie voisin vastailla jos kysysitte jotain.. =) Ja hyvää joululomaa kaikille! ( Kunhan tässä ensin vähän odotellaan.. ) Muuten älkää ihmetelkö jos en koko ajan vastaa, koska kiirettä pitää =P
Moikka fanit!
13
1895
Vastaukset
- Hannan.ikuinen.fani
Oot sitten best. Montako levyy oot jo tehnyt? Sullekkin ihanaa syyslomaa!! :):):):):) Oikein IHANAAAaaa.. voitko vastatat Hanna please!!! Ja kyllä todellakin lisään sut sitten meskuunki :)))=))))
- Hannaonmunidoli
HANNA oot mun idoli!! HALIIII!!! Kiitti mese ossasta oikein tuplakiitti´. Tuu usein meseeen jooko? Sano täällä aina kun ootmesessä?? Tai ainakin usein!! POLTTAVALLA RAKkAUDELLA: IINA!!
- MinäC
Mä tiedän että sulla on kiire mut oo nyt kiltti ja vastaa. Oisin niiiiinn iloinennn. Kun sä oot best laulaja en es kato ketään muuuta. Oon ollu sun kahessa konsertissa. JA KIIIITTI MESE OSSASTA HANNA ;)
- oikee hanna!
Vihdoinki oot oikee Hanna!!ValeHannoja on joka puolella.. HUI! Kiitti meseossasta hanna:PP
- moi
moi
- :PP
häiritseeks ku kaikki sanoo et oot lihonu? ootko oikeesti?kui paljo?musta sä näytit hoikemmalta idolsissa ku nykyään...oot vähän pyöristyny:(
- Hanna-Fani
Ei Hanna tänne kirjottais, hullu olis. Feikki toikin on. Uskoisin. Vaikea uskoa että joku pop/rock tähti levittelis meseosoonsa pitkin nettiä!!!!!
- Sanna
Hannan hyvä kaveri kun olen niin sanoisin vain että Hannalla ei ole aikaa meseillä eikä seurata satunnaisia keskusteluja. Näihin ei pidä uskoa.
Jos Hanna chattailee, hän ei mene tietenkään omalla nimellään- niinkuin ei muutkaan chattailijat.Hannalla ei ole mitään tekemistä yllä olevan osoitteen kanssa eikä hän ottaisi kontaktia faneihinsa tämän foorumin kautta.
Hannan omia juttuja voi käydä lukemassa www.hanna-pakarinen.com osoitteen päiväkirjasta.
Tiia
- Jenni
Tuskin Hanna Pakarinen, nyt kirjottelis tänne ja levittelis mese ossaansa!!
Hei haloo, ihmiset kuunnelkaa nyt vähän järkeänne! Joku tyhmä vaan keksi tollasen jutun että sais kaikki hullaantumaan. Sitä paitsi oon nähny niin paljon Hannan haastatteluja niin ei toi ees vaikuttanu yhtään että se olis muka Hanna Pakarinen!!!- ...
Niin, ja Hanna on sentään aikuinen ihminen. IhQrAxUpOxUtEiNiXiT niitä on, jotka tuollaisia osotteita tekee mielinmäärin tajuamatta edes, että se hidastaa asiallista toimintaa internetin välityksellä.
- mandy
KUKAAN HANNA PAKARINEN JOUDA NYT VASTAILEEN KELLEEN ..JOKU "MATTI MEIKÄLAINEN" SIELLÄ HUIPUTTAA PUKKUTYTTÖJÄ..JA TE ONNETTOMAT MEETTE LANKAAN!
Katsokaapas nyt nuoriso peiliin ,ei pidä kaikkea uskoa!- joku_tytta_vaa
...Ja jotku vielä uskoo tälläsiä xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019