Skorppari nouseva kaksonen

Moose

Löytyisikö muita ko yhdistelmällä tai onko kaveripiirissä ketään samanlaista? Haluaisin tietää, käyttekö alinomaan taisteluita itsenne kanssa ja minkälaisia luonteenpiirteitä muuten omaatte.

9

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mini me

      Eipä täs mitään taisteluja käydä ite oon utelias kaiken suhteen ja puhelias mut se skorppari kyl nousee sielt pohjalta jos joku valehtelee tai pettää
      sit se kyl nostaa sen ruman päänsä hehe

      Mut muuten olen ystävällinen ja tiedon janoinen hyvin musikaalinen ja suhteessa se seksi ei ole kaiken a ja o vaan se miten tullaan toimeen ja miten synkataan henkisesti ja tälleen et en silleen kyl tunnista itteeni skorppari kuvaelmasta mystinen ja mitä kaikkee niitä oli??

      Eli ei kantsi uskoo kaikkee mitä lukee ;-)

      Elämää tää vaan on

    • Vexi

      Kaksosten vilkkaus ja ajatuksennopeus yhdistettynä skorpionin ehdottomuuteen on kyllä aiheuttanut ongelmia. Tulee päästettyä suustaan kommentteja liian vähän pureskeltuina. Lisäks kun on vielä kuu tulimerkki oinaassa. Ystäviä tulee ja menee, mutta niihin jotka on jäänyt voin aina luottaa.

      • nina

        Katohan, löyty samat taivasmerkit omaava. Kerrot ystävistäsi, mutta mitä muuta tyypillistä löytyy? Ite ailahtelevainen ja suuntaa hakeva. Tietää kyllä periaatteessa mitä elämältä haluaa, mutta toteutus hakee suuntaa. Pidän ihmisistä, mutta aina joskus kaipaan omaa rauhaa. Kommentit usein teräviä, joskus jopa loukkaavia ja tulevat ulos ennenkuin järki kerkiää mukaan. Huumorintaju hyvä, mutta ei niin sovinnainen.


      • veliveikko
        nina kirjoitti:

        Katohan, löyty samat taivasmerkit omaava. Kerrot ystävistäsi, mutta mitä muuta tyypillistä löytyy? Ite ailahtelevainen ja suuntaa hakeva. Tietää kyllä periaatteessa mitä elämältä haluaa, mutta toteutus hakee suuntaa. Pidän ihmisistä, mutta aina joskus kaipaan omaa rauhaa. Kommentit usein teräviä, joskus jopa loukkaavia ja tulevat ulos ennenkuin järki kerkiää mukaan. Huumorintaju hyvä, mutta ei niin sovinnainen.

        Kun tunnistaa ja tunnustaa ominaisuutensa ja muistaa missä tilanteissa sanansäilä on heilunut, niin pystyy kokemuksen pohjalta toimimaan harkitummin. Tuo oikeudenmukaisuus periaate on myös ollut minullekin tärkeä. Mars jousimiehessä sitä viellä korostaa.


    • skordo

      Eiköhän kaksoset syntyneet kesällä ja skorpionit talven tuiskuissa

    • Hennessy

      Mä olen skorppari ja nouseva kaksonen. Helpotti, kun tajusin, miksi en ole niin raskassoutuinen ja "mystinen" kuin skorpparien väitetään olevan. Puheliaisuus, kontaktit, kaikenlainen käsillä tekeminen, värikkyys on mun kaksosuutta. Mutta kyllä on välillä täysin skitso olo. Kuvitelkaa skorpionin myrkkypistin ja kaksosen terävä kieli yhdessä... Skorpionin depressiivisyys kaiken turhuuden edessä, ja toisaalta rakastaakin just sitä turhuutta... En ole rakkauselämässäni onnellinen, eikä olekaan mikään ihme...

      • veliveikko

        No. Helpoo ei oo.
        Itse olen joutunut henkilökohtaisessa elämässä kokemaan vaikeita ongelmia. Olen (ehkä) päässyt niistä yli. Tai ainakin toivon että niin on. Nyt menen hiljalleen eteenpäin. Niin etten. Sido itseäni ja jää henkisesti kiinni. En myöskään halua sitouttaa toista. Yhtään en tiedä mitä tulevaisuus tuo.....


      • sko
        veliveikko kirjoitti:

        No. Helpoo ei oo.
        Itse olen joutunut henkilökohtaisessa elämässä kokemaan vaikeita ongelmia. Olen (ehkä) päässyt niistä yli. Tai ainakin toivon että niin on. Nyt menen hiljalleen eteenpäin. Niin etten. Sido itseäni ja jää henkisesti kiinni. En myöskään halua sitouttaa toista. Yhtään en tiedä mitä tulevaisuus tuo.....

        Mäkin skorppari, nouseva kaksonen ja kuu oinaassa. Tuntuu että kehittelen itselleni aivan itse niitä elämän ongelmia, vaikka periaatteessa osaisin välttää ne. Tylsistyn siis äärettömän helposti ja haluan vaikka aiheuttaa itelleni hallaa jotta sitä ei tarvitsis kestää. Osaan toteuttaa tavoitteeni, mutta suunta tahtoo kadota usein sillä jaksan toteuttaa vaan jotain joka on mielestäni ihan välttämätöntä. Sellaisia asioita on, mutta niitä ei ole paljon. Parisuhde nyt ei ole välttämätön, rakkausasiat on siksi hankalia. Oon kuitenkin aina toivonut kovasti parisuhdetta ja koen sen puuttumisen ongelmaksi, ehkä venus vaa'assa takia..


    • skorpparikaksonen

      Juuri toi sama, skorpioni nouseva kaksonen.

      Olen todella draamanhakuinen ja käyn jatkuvaa taistelua pääni sisällä aivan kaikkea vastaan. Olen filosofinen. Vaikutan hyvin ulospäinsuuntautuneelta mutta todellisuudessa olen niin introvertti että pahempaa saa hakea. En ole varma, mikä on rakkaus. Ehken ole saannut sitä tarpeeksi, ja vaikka olen sitä yrittänyt muille antaa, niin muut aina hylkäävät välittämisen ja huolenpidon. Otan muut huomioon ennen itseäni vaikka se kuinka sattuisi. Olen silti pitkävihainen ja mustasukkainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe