TIINA PIHALLE; TERHI ÄÄNESTYKSEEN

Pig Brother

Nyt Tiinaa äänestämään, niin saadaan jätkät nimeämään inisijä-Terhi seuraavaksi äänestettäväksi! Kyllä on sarja ollut tylsää seurattavaa noiden kahden ämmän osalta. Molemmat valittavat aivan turhista asioista. Ovat kaiken lisäksi vielä niin helvetin rumiakin. Toinen naamaltaan kuin sika (ehkä siat voisivat tästä loukkaantua) ja toinen hikipäinen läskikasa.

22

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylllä näin on!

Possu ja Lehmä helkuttiin sieltä!

"ällö terhi pihalle"

• joulupossua

Tekopyhä mokas itse. Joutuu kokemaan karvaasti pyhäkoulujuttunsa tehdessään itse sääntörikkomuksia. Joutuu uhraamaan äänen Tiinalle. Hasta la vista, baby!

• Gameboy
        joulupossua kirjoitti:

Tekopyhä mokas itse. Joutuu kokemaan karvaasti pyhäkoulujuttunsa tehdessään itse sääntörikkomuksia. Joutuu uhraamaan äänen Tiinalle. Hasta la vista, baby!

Peliä tosiaan, mutta tosi tylsää peliä. Sitä vaan ihmettelen, että miten Terhi on vieläkin talossa? Hyi hitto!

• Ruska

Ainakin mun mielestä Terhi on tosi kaunis! Ja Tiinakin on suloinen. Itse äänestäisin Mikaa pois. Tai Tiinaa. Vaikea päättää, ei kyllä ainakaan suurin vaikuttaja ääneeni ole ulkonäkö...

• Pig Brother

Ovat tosi ilkeitä, varsinkin Terhi. Ikävään luonteeseen vielä kauhea ulkomuoto, niin johan alkaa puistatus.

• Ei luonne, ei ulkonäkö

Terhin omin sanoin; Se on vaan niin vitun sitä ja tätä. Mua ärsyttää. Siis yli kaiken.

• Feikki
        Ei luonne, ei ulkonäkö kirjoitti:

Terhin omin sanoin; Se on vaan niin vitun sitä ja tätä. Mua ärsyttää. Siis yli kaiken.

Taitaa Terhi vaan esittää olevansa kasvissyöjä-absolutisti. Oikeasti roskaruoan ystävä ja kaiken lisäksi juoppokin vielä..

• Läski
        Feikki kirjoitti:

Taitaa Terhi vaan esittää olevansa kasvissyöjä-absolutisti. Oikeasti roskaruoan ystävä ja kaiken lisäksi juoppokin vielä..

Riittäiskö 50.000 euroa kunnon rasvaimuun?

• Ekkönää tiiä

Ekkönää ossaa? Meeekkönää heti äänesstämmään Tiinaa?

• Rane

Kyllä tuli tyly mieli kun Tiinaa sai äänestää!

• pakkasia

Jos Tiina sais vaikka kaipaamansa loistoaamiaisen. Oikein Oulussa. Ja selvällä äänten enemmistöllä!

• Oooluuuun
        pakkasia kirjoitti:

Jos Tiina sais vaikka kaipaamansa loistoaamiaisen. Oikein Oulussa. Ja selvällä äänten enemmistöllä!

Eläkä tule takas!

• sauli

ensi kerralla!

• Pig Brother

Terhi on talon ällöttävin persoona. Sille en soisi voittoa.

• Tena-Lady

Kokoa XL

• Rane

Mielestäni talossa ei ollut yhtään postitiivisesti mielenkiintoista naista. Kaikista tuli fiiliksiä laskeva mielikuva. Oletteko samaa mieltä?

• Ihmettelen vaan

Muna kädessä jopa kauppaan....

• Elkeet
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

Muna kädessä jopa kauppaan....

Jos sarja kestäis vielä vähän kauemmin niin ainakin jätkät muuttuis ihan alkukantaisiksi. Turhat vaatteet vaan veke, mitäs niillä Suomen suvessa...

• ketä äänestävät?

kyllä ne kierot ämmät jotenkin ovat osanneet sumplia kenet laittoivat äänestykseen.

• voittaa

Perttu limousiinilla Vihtiin!

• kuplaa

... Tiinalle, lämppäri ei toimi. Sillä olis mukava körrötellä pohjoiseen.

• kanssasiiiii

täysin samaa mieltä=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe