tuleeko

gdfani

American Idiot albumilta enään mitään musavideoita.

8

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm

Eikös ne oo puhunu, että voisivat _ehkä_ tehä Give me novacainesta videon.

• your_lucky_star

Tehdään kaiketi video. Näin lukee(jos nyt oikein ymmärsin) GDA:n etusivulla...
      Mutta ilmeisesti se on vasta "miettimisvaiheessa että tehdäkö vai eikö tehdä".
      Mene ja tiedä

• risupää

mäki huomasin ton.....mä oon ootellu et josko st.jimmystä tehtäis video. :D

• Rage and Love
        risupää kirjoitti:

mäki huomasin ton.....mä oon ootellu et josko st.jimmystä tehtäis video. :D

Tulee video mutta se tulee kulemma olemaan siltä dvdltä...elikkäs se live esiintyminen

• justme89
        Rage and Love kirjoitti:

Tulee video mutta se tulee kulemma olemaan siltä dvdltä...elikkäs se live esiintyminen

ai oikeesti? Siis ei video videoo? Damn :(
        No mut hyvä ens vuonna tulee uus levy. Tosiaan varmaa joskus kesäll.

• Rage and Love
        justme89 kirjoitti:

ai oikeesti? Siis ei video videoo? Damn :(
        No mut hyvä ens vuonna tulee uus levy. Tosiaan varmaa joskus kesäll.

Ei ole muuten yhtään varmaa tuleeko ens kesänä tai tuleeko ylipäätään ens vuonna uutta levyä....luin joltain sivulta että kaverit suunnittelevat että ottaisivat vähän rauhallisemmin ja olisivat mukana american idiot elokuvan tekemisessä ja alkaisivat vasta työstään uutta albumia ens vuoden lopussa....

• justme89
        Rage and Love kirjoitti:

Ei ole muuten yhtään varmaa tuleeko ens kesänä tai tuleeko ylipäätään ens vuonna uutta levyä....luin joltain sivulta että kaverit suunnittelevat että ottaisivat vähän rauhallisemmin ja olisivat mukana american idiot elokuvan tekemisessä ja alkaisivat vasta työstään uutta albumia ens vuoden lopussa....

oi.... damn... *tears* Mut hyvä jos ne työstää sitä elokuvaa!

• HoLiDaY
        justme89 kirjoitti:

oi.... damn... *tears* Mut hyvä jos ne työstää sitä elokuvaa!

ne kyllä alkaa tekee sitä uutta levyä jo ens vuoden alussa... :)
        kiva nähä millasta musaa on tulossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35