Total Recall

MiracleMike

Kauan ennen Matrixia oli Arnold Schwarzeneggerin filmiksi aika hyvä ja monipuolinen seikkailu. Ihanan paljon reipasta väkivaltaa ja tapahtumien vyöryä. Arska on Total Recallissa parhaimmillaan. Eiköhän tämä ole myös kuvernöörin omia suosikkielokuvia. Aivan upea tarina.

9

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carrie

Tää on kyllä oikeesti hyvä leffa, ehdottomasti Arskan parhaita T1 ja T2:n jälkeen!! Tapani Maskulakin antoi tälle *** . Tiedä sitten mitä se kertoo leffasta. ;) Enivei, Verhoevenin kädenjälki näkyy kaikessa, täytyykin katsoo pian Robocop ja Starship Troopers uudestaan...

Väkivalta on kyllä aikas ronskia nykyajan toimintaleffoihin verrattuna.

• kaljami

meikälkäisen ikäluokka vannoo conanin ja commandon nimeen(olen vanha pieru)

• mistä näkyis

kahtoin kymmenen vuotiaana aika usein sen leffan.
      näytettäisiinköhän sitä vieläkin jollain kanavalla.

• Abbath

Se on paljon verinen kun muut yelisimmät action tai scifi elokuvat sen takia että ohjaajana on Paula Verhoeven joka jossain haastatelussa sanoi "I like violence" ja se myös näkyy. Sama mies on myös ohjannut ensimmäistä Robocopia ja sekin on aika verinen jos katsoo leikkaamattoman version.

• voi miksi ??

ne ampuu siinä elokuvassa AINA JOKAKERTA PÄÄHÄN

• Baxter

Alunperin Total Recallin piti ohjata David Cronenberg ja pääosassa oli tarkoitus olla William Hurt. Ja luonnollisestikaan William Hurtin oloinen mies ei olisi ollut töissä louhoksella vaan pankissa virkailijana.

• AROSUSI-09

oli se,kun Arska kaivo nenästään sen tennispallon kokoisen lähettimen :D

• michael myers

kohtaus, missä arska ampuu sharon stonea päähän ja sanoo; "pidä tuota avioerona"...

• Jussi Jokinen

Eikä vähiten myöskään sen vuoksi, että leffassa esiintyy seksikäs ja himottava latinokaunotar Maria Conchita Alonso, joka esiintyy myös mm. Arskan toisessa rainassa - The Running Man - Juokse tai kuole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe