Ajelin tänäaamuna jälleen kerran yötöistä kotiin Mannerheimintietä keskustasta poispäin noin klo 7.
Jonkin matkaa edelläpäin meni poliisiauto. Näin peilistä kun bussikaistaa pitkin ajoi kovalla vauhdilla joka aamuiset kaaharit, kolme tutun näköistä autoa: Opel Vectra GTS, Volvo XC70, Väyrys-Mersu. Ajavat aina mieletöntä ylinopeutta ja kaistat vaihtuu tietenkin sporttiset ilman vilkkua.
Heti kun huomasivat poliisiauton, vaihtoivat vasemmanpuoleiselle kaistalle, alkoi köröttelyvaihe. Vilkkukin toimi yllättävän hyvin.
Poliisien poistuttua näkyvistä Haagaan päin, hävisi myös kaaharit kauas kohti Hämeenlinnaa taas mielettömällä nopeudella.
Taas nauratti
5
632
Vastaukset
- c70
ei sitä nyt ihan tyhmyyttään kannata sakkoja ottaa
- huvittaa
noissa tilanteissa juuri se, että uhokuskeista tulee yhtäkkiä ihan kilttejä poikia. Siinä nöyryydessä on jotakin niiin viihdyttävää.
- ne on niitä
huvittaa kirjoitti:
noissa tilanteissa juuri se, että uhokuskeista tulee yhtäkkiä ihan kilttejä poikia. Siinä nöyryydessä on jotakin niiin viihdyttävää.
Kaksinaismoralisteja. Töissäkin esittää hyvää jätkää kun pomo on paikalla.
- sinivilkku
huvittaa kirjoitti:
minua huvittaa se, että kun joku jo valmiiksi köröttelee huomattavasti rajoituksen alle olevaa nopeutta, niin poliisin nähdessään vielä tiputtaa vauhtia niin, että jarruvalot vaan loistaa :)
- kotikutoisesti
Minulla on saman tyyppinen auto, joita poliisillakin on. Joskus, kun puhelin soi ja pitää vastata, pysäytän bussipysäkille.
Kun auto on siinä (parkkivalot päällä), olen tehnyt sellaisen havainnon, että jostain syystä vastaantulijat hidastavat selvästi, kun lähestyvät minua.
Köröttelevät (omasta mielestään) satakunta metriä sallittua nopeutta ja kun tulevat kohdalle, huomaavat asian oikean tilan ja yltyvät taas kiihdyttämään normaaliin matkanopeuteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733