Suurin Floppi.?

TillUndFlake<3

Se kaikkien aikojen huonoin Rammstein biisi.?
Ite oon sitä mielt et se ol amerika.. Valitettavasti, huonointa R ja ainoo huono kyseinen biisi sit onki...=( Muut Aivan Upeita Biisejä..!

10

1383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

Nebel... Ainoa biisi ko. bändin tuotannosta, jonka skippaan aina.

• amerika on tosi paska ja rasittava biisi :/

• Kolo-Kake

Koko Rosenrot-levy, toivottavasti tuleva DVD ja joskus tuleva albumi poistavat pettymyksen!

• Alter Mann

Jokaiselta Rammsteinin, siis jokaiselta ja varsinkin
        Rosenrot:lta löytyy 5-6 huippuhyvää biisiä. Oletko
        kuunnellut edes kertaakaan koko levyä?
        Biisit ovat:
        Rosenrot
        Spring
        Wo Bist Du
        Hilf Mir
        Freuer&Wasser

Muut biisit ovat hyviä (kaikki) mutta yllä
        luettelemani kuulostavat minun korvaani paremmalta
        (ainakin tällä hetkellä, koska ei ole ensimmäinen
        kerta kun mielibiisit vaihtuu).

• Maria Maria Maria

No jos Rosenrot on sust huono, ni sä et kyll ymmärrä musiikin (ainkaan Rammsteinin) päälle.. Roserot on LOISTAVA ja varsinkin Hilf Mir ja Wo Bist Du.. Kaikki loput 9 upeita... Tiiäkki Se.!

• Kolo-Kake
        Alter Mann kirjoitti:

Jokaiselta Rammsteinin, siis jokaiselta ja varsinkin
        Rosenrot:lta löytyy 5-6 huippuhyvää biisiä. Oletko
        kuunnellut edes kertaakaan koko levyä?
        Biisit ovat:
        Rosenrot
        Spring
        Wo Bist Du
        Hilf Mir
        Freuer&Wasser

Muut biisit ovat hyviä (kaikki) mutta yllä
        luettelemani kuulostavat minun korvaani paremmalta
        (ainakin tällä hetkellä, koska ei ole ensimmäinen
        kerta kun mielibiisit vaihtuu).

huonoiksi väittänytkään. Mutta olen tottunut siihen, että kaikki on hyviä. Tällä kertaa kokonaisuus ei ollut hyvä joidenkin kolmannen luokan biisien takia. Kai nyt tälläkin palstalla saa pitkäaikainen Rammstein-fani mielipiteensä esittää?

Sen verran olen tuota musiikkia ennen Rammsteiniakin kuunnellut, että tiedän kaikkien bändien kyllä joskus sen paskankin levyn julkaisevan.

• valitettavasti

Kannet on levyssä hienommat kuin koskaan, mutta levy on samalla musiikillisesti jotenkin aivan munatonta. Ehkä se olen vain minä, mutta tämä ei potki, ei sitten yhtään kuten aiempi materiaali. Ja fanitettua on tullut sitten ekan levyn.

Kaiken huipuksi tuo Benzin-video. Aika paska, suoraan sanoen. Biisi on levyllä parempi.

Kyllä Rosenrotilla on tosi hienojakin biisejä, Benzin on kappaleena hieno, samoin Mann Gegen Mann (ehkä oma suosikkini plätyltä), Spring on myös upea, ja Feuer und Wasserista pidän myös.

MUTTA samalla levyllä on Rammareiden ehdottomat pohjat ever omalla levylautasellani, nimellisesti Stirb nich vor mir ja eritoten ultrahirveä Te Quiero Puta! Aaargggh!

Toivottavasti bändi muuttaa linjaansa, jos multa kysytään. Kyllä tätä kuuntelee,... MUTTA...

• .....................

Rammsteinin kaksi viimeistä albumia ovat olleet aika heikkoja... Tyypit saisivat jättää ne ns. hitaatbiisit pois...

• tosimahtavaa

mä en varmaan kans diggais ko. biisitä, mutta kun asuin just noihin aikoihin jenkeissä, ja sain siitä mestasta niin täysin tarpeeksi, että toi biisi oli kun mulle tehty, kun muutin takas suomeen. sen puolesta se on mulle aivan sairaan mahtava biisi.

• ne surkeimmat

on kyllä ylivoimaisesti Stirb nich vor mir ja ennen kaikkea UBER-KARSEA Te quero puta! :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe