Kovatasoista magaa videolla

Kmaa

www.combatsurvival.com sivuilta löytyy ehtaa krav magaa ja videoclippejä.

Erittäin hyvin tehtyä tekniikkaa, antaa kuvan lajista!

11

2548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kmaa

      Onko tietoa, muista linkeistä, missä olisi maga videoclippejä?

      Entä saisiko mistään suomesta ostaa Krav maga videoita?

    • Mitään

      Noi, oli vaa naurettavia clipsejä, so. Tilaa heti kaikki ja homma futaa. Sun ei tarvi hikoilla. Kattelet vaan telkkua ja olet kone (niin kuin Matrixissa).

      FUCK, olen pahoilani, mutta... todellisuus...

    • Alan Mies

      Hyviä videoita ovat, samoin lehtileikkeet, kiinnostavat sivut ja ammattimiesten juttu!

    • yksi asia

      Mites se pistoolin ottaminen kädestä pitäen pistoolista kiinni? Meinaan jos se laukeaa kesken kaiken, on se sormien menoa (luisti).

      • Upseerimies

        Km:ssä on kehitetty oikea asetorjunta, nimenomaan piipusta kiinni, ei ranteesta, koska ranne tekee heilahdusliikkeen ja ase laukeaa kohti rintaasi, Km:n oppeja on otettu käyttöön nykyisin mm. jujutsussa, jossa ennen tehtiin ranteesta tekniikka, näin kehitys kulkee ja asiat analysoidaan.

        Km:n opit ovat nykypäivää ja toimivaa testattua tekniikkaa.


      • tietäjä2
        Upseerimies kirjoitti:

        Km:ssä on kehitetty oikea asetorjunta, nimenomaan piipusta kiinni, ei ranteesta, koska ranne tekee heilahdusliikkeen ja ase laukeaa kohti rintaasi, Km:n oppeja on otettu käyttöön nykyisin mm. jujutsussa, jossa ennen tehtiin ranteesta tekniikka, näin kehitys kulkee ja asiat analysoidaan.

        Km:n opit ovat nykypäivää ja toimivaa testattua tekniikkaa.

        olen useasti tehnyt km tekniikan aseuhka edestä vastaan harjoitustilanteessa. ase laukeaa kerran, luisti ei liiku ja täten toinen laukaisu mahdoton. ei satu käteen lainkaan. kokeiltu useilla erityypin 9mm. Revolveri onkin sitten pulmallisempi jos viritetty, mutta mikäli saat otteen niin ettei rulla pyörähdä niin no problem, saattaisin muutenkin pienen aseen ollessa kyseessä mennä tekniikalla ranteeseen ja satsata todella kovaan vastahyökkäykseen leuan kärkeen.

        älkääkä mussuttako nyt että "taitava aseenkäyttäjä ei tule niin lähelle" tms. ei, jos toinen haluaa ampua niin se ampuu, ampuma-ase uhassa on kyse pelotteesta ja uhkaajan sielunelämä voi olla kovinkin erilainen, valmiudesta ampua siihen että ase on replica tai muuten toimimaton.


      • AndyS

        Mieluummin siitä luistista pitää kiinni, kuin ranteesta, jolloin luisti iskee pahimmillaan omaan ranteeseen. Kyllähän siitä kämmenestä voi nahat lähteä, mutta se on aika pieni ongelma, jos kaverilla on pyssy.


      • stuntmään
        AndyS kirjoitti:

        Mieluummin siitä luistista pitää kiinni, kuin ranteesta, jolloin luisti iskee pahimmillaan omaan ranteeseen. Kyllähän siitä kämmenestä voi nahat lähteä, mutta se on aika pieni ongelma, jos kaverilla on pyssy.

        eikös olisi kuitenkin paras tehdä niin, että ottaa toisella kädellä ranteesta ja toisella piipusta, jonka jälkeen koettaa saada jonkinlaisen rannelukon aikaiseksi? Noin niinkuin ensimmäisenä tuli ainakin itelle mieleen että mikäli ei pidä kunnolla ranteesta tai kädestä kiinni, ote voi livetä ja aseuhka uusiutuu.


      • Mjölnir

        Kuten toinenkin kaveri tossa kirjoitti, niin luistin liike on sen verran voimaton, että se ei aiheuta mitään vauriota kädelle.

        Olen teettänyt noin 100 kertaa ja tehnyt useita kertoja itse aseuhan 9 mm pistoolille, jossa pistooli laukeaa kädessä. Tulos: kaikkein heiveröisimmätkin tytöt pystyvät pitämään luistista niin kovin kiinni, että luisti ei peräänny. Kovaotteinen mies pitää kiinni siten, että luisti ei peräänny ollenkaan, hento tyttö pitää kiinni siten, että luisti perääntyy noin 3-5mm. Jokatapauksessa AINA TULEE HÄIRIÖ, HYLSY EI POISTU JA UUSI PATRUUNA EI MENE PATRUUNAPESÄÄN.

        Paljonko sitten sattuu käteen? Ei yhtään. Tunne on aivan sama, kuin pitäisi asetta kahvasta kiinni ja ampuisi hallitusti laukauksen. Etujyvä ei vie sormia mukanaan, ei tee yleensä haavaa tms...

        Tämä kaikki, jos pitää luistista kiinni. Sen sijaan, jos ote ei ole luistista vaan ranteesta, ensinnäkin ase saattaa suuntautua helpommin suuntaan, johon ei haluta (esim kohti puolustautujaa), toiseksi, jos luisti pääsee alkamaan perääntymisen, se iskee käteen epämiellyttävästi. Olen näitäkin nähnyt useita (lähinnä tilanteissa, joissa aloittelija ampuu siten, että ampumaotteessa peukalot ovat ristissä aseen takaa) silloin käy monesti siten, että luisti haukkaa pienen palan esimerkiksi peukalohangasta, jota isompi mies ei edes huomaa, mutta epämiellyttävyyteen tottumaton saattaa pelästyä niin, että jopa pudottaa aseen maahan. En kuitenkaan näe tätä voimakkaan stressin alaisessa tilanteessa ongelmaksi. Kuitenkaan ei voida olla 100% varmoja, että aseeseen tulisi toimintahäiriö, mikäli ote on ollut ranteesta ja ase laukeaa.

        Jos revolverista on ote aseesta, rullan päältä, ja asetta ei ole manuaalisesti viritetty (eli iskuvasaraa vedetty taakse) asetta ei pysty laukaisemaan. Olen kokeillut tätä monta kertaa, ja en ole löytänyt sellaiset sormivoimat omaavia kavereita, jotka pystyisivät vetämään liipasimesta niin että ase laukeaa, kun minä pidän rullasta kiinni. Ongelma on, jos ase on viritetty yksitoimitilaan (eli iskuvasara vedetty taakse), tällöin rullan ei tarvitse pyörähtää, vaan ase laukeaa liipasinta vetäessä. Toista laukausta ei kuitenkaan pysty ampumaan, sillä se edellyttäisi rullan pyöräyttämistä liipasimesta puristamalla, ja jos puolustautujan ote on kiinni aseessa rullan päältä, tätä ei pysty tekemään.

        Eli varma muistisääntö: jos ote on aseesta (oli kyseessä pistooli tai revolveri) ase laukeaa maksimissaan vain kerran, mikäli otetta ei vapauteta.


      • Mjölnir
        Mjölnir kirjoitti:

        Kuten toinenkin kaveri tossa kirjoitti, niin luistin liike on sen verran voimaton, että se ei aiheuta mitään vauriota kädelle.

        Olen teettänyt noin 100 kertaa ja tehnyt useita kertoja itse aseuhan 9 mm pistoolille, jossa pistooli laukeaa kädessä. Tulos: kaikkein heiveröisimmätkin tytöt pystyvät pitämään luistista niin kovin kiinni, että luisti ei peräänny. Kovaotteinen mies pitää kiinni siten, että luisti ei peräänny ollenkaan, hento tyttö pitää kiinni siten, että luisti perääntyy noin 3-5mm. Jokatapauksessa AINA TULEE HÄIRIÖ, HYLSY EI POISTU JA UUSI PATRUUNA EI MENE PATRUUNAPESÄÄN.

        Paljonko sitten sattuu käteen? Ei yhtään. Tunne on aivan sama, kuin pitäisi asetta kahvasta kiinni ja ampuisi hallitusti laukauksen. Etujyvä ei vie sormia mukanaan, ei tee yleensä haavaa tms...

        Tämä kaikki, jos pitää luistista kiinni. Sen sijaan, jos ote ei ole luistista vaan ranteesta, ensinnäkin ase saattaa suuntautua helpommin suuntaan, johon ei haluta (esim kohti puolustautujaa), toiseksi, jos luisti pääsee alkamaan perääntymisen, se iskee käteen epämiellyttävästi. Olen näitäkin nähnyt useita (lähinnä tilanteissa, joissa aloittelija ampuu siten, että ampumaotteessa peukalot ovat ristissä aseen takaa) silloin käy monesti siten, että luisti haukkaa pienen palan esimerkiksi peukalohangasta, jota isompi mies ei edes huomaa, mutta epämiellyttävyyteen tottumaton saattaa pelästyä niin, että jopa pudottaa aseen maahan. En kuitenkaan näe tätä voimakkaan stressin alaisessa tilanteessa ongelmaksi. Kuitenkaan ei voida olla 100% varmoja, että aseeseen tulisi toimintahäiriö, mikäli ote on ollut ranteesta ja ase laukeaa.

        Jos revolverista on ote aseesta, rullan päältä, ja asetta ei ole manuaalisesti viritetty (eli iskuvasaraa vedetty taakse) asetta ei pysty laukaisemaan. Olen kokeillut tätä monta kertaa, ja en ole löytänyt sellaiset sormivoimat omaavia kavereita, jotka pystyisivät vetämään liipasimesta niin että ase laukeaa, kun minä pidän rullasta kiinni. Ongelma on, jos ase on viritetty yksitoimitilaan (eli iskuvasara vedetty taakse), tällöin rullan ei tarvitse pyörähtää, vaan ase laukeaa liipasinta vetäessä. Toista laukausta ei kuitenkaan pysty ampumaan, sillä se edellyttäisi rullan pyöräyttämistä liipasimesta puristamalla, ja jos puolustautujan ote on kiinni aseessa rullan päältä, tätä ei pysty tekemään.

        Eli varma muistisääntö: jos ote on aseesta (oli kyseessä pistooli tai revolveri) ase laukeaa maksimissaan vain kerran, mikäli otetta ei vapauteta.

        Revolverin kanssa tulee sellainen ongelma, että laukaistaessa ase kun puolustautuja pitää rullasta kiinni, rullan ja piipun välistä tuleva paine on sen verran kova, että se lyö ilkeästi kädelle. Ainakin 357magnumin kanssa ammuttaessa käsi tulee kipeäksi kämmenestä. En suosittele enää ketään kokeilemaan, sekin on jo tehty...


    • lättyyn vetäjä

      sellasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe