Oudoin kauhu leffa?

Heka

Mikä on sinun mielestäsi oudoin/omalaatuisin näkemäsi kauhu leffa? Omani on Blair Witch Project.

19

2434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • margues

      Blair witch project 2 on kyllä sekavin ja oudoin elokuva jonka olen nähnyt .......ja myös kuolettavan tylsää katsottavaa

    • juoppo tänään... selvä haud...

      oletko koskaan kuullut cannibal holochaust leffasta tai the final shot?

      Blair witch project on vain surkea kopio noista leffoista.

      • Heka

        montakin kertaa. Lähipiiri sanoo noita, tai ainakin tuota ensimmäistä, karmeiksi ja sairaiksi. Itse en kyllä ole pahus soikoon nähnyt, mutta pitäisi katsastaa vielä joskus. /=


      • Dude

        Cannibal holocaust ei ole kauhuelokuva!


      • luokittelu?
        Dude kirjoitti:

        Cannibal holocaust ei ole kauhuelokuva!

        Cannibal Holocaust on imdb.com:n mukaan genreltään drama/horror. Nettiarvosteluja googlettamalta genreä ei löytynyt. Onko ko. elokuva kauhua vai ei? Ja muista erottaa faktatieto tai edes sinne päin omista mielipiteistäsi.


      • Kannibaalijoukkotuho
        luokittelu? kirjoitti:

        Cannibal Holocaust on imdb.com:n mukaan genreltään drama/horror. Nettiarvosteluja googlettamalta genreä ei löytynyt. Onko ko. elokuva kauhua vai ei? Ja muista erottaa faktatieto tai edes sinne päin omista mielipiteistäsi.

        Kyllä se ei ainakaan kauhua ole. Ehkäpä eksploitaatio/seikkailu olisi genrenä lähempänä


    • Nainen25v

      Mulholland drive ehdottomasti. Antoi tilaa mielikuvitukselle, eikä ollut sellaista naurettavaa verihippaa. Taitavasti tehty elokuva, kun muutenkin arvostan David Lynchiä, vaikkakin hänen töissään toistuu liikaa samoja klisheitä taiteellisuuden nimissä.

    • Omituisin....nooh ekana tulee mieleen Stephen Kingin leffa Riding the bullet...oli sen verran outo, että jos hetkeksikään keskittyminen herpaantui, meni asioista aivan sekaisin. Mut yksi _omaperäisimmistä_ kauhuleffoista mitä oon nähny, on The Others! ei mitenkään pelottava, ehkä trilleri enemmänkin...mutta helvetin hyvä ja pistää mietityttään!

    • friikki

      Blair Witch Project oli tiedotusvälineiden ja kohun saattamana hyvin rakennettu, tosin mallia otettu aikaisemmin ilmestyneestä kannibaalileffasta cannibal holocaust, mikä oli silloin omituisin ja jopa ainutlaatuisin leffa, siis ilmestyttyään. Oli muistaakseni "pannassa" useimmissa maissa. Anyway, Faces of Death -sarja on omalaatuisin näkemäni ja omituisin "vihdoin" näkemäni japanimation Riki-Oh. Leffan sisältää kohtuuttoman paljon väkivaltaa, piirretyksi, että monet näytellyt leffat jäävät kauas taakse.

    • perkele

      Kaunan ja Ringin japski versiot oli aika häröjä...

    • neiti halla

      ...on elokuva Eraserhead.

      • mza

        Samaa mieltä, loistava leffa vaikkei kauhuelokuva sanan varsinaisessa merkityksessä olekaan. Silti pelottavampi kuin kaikki mitkälie kaunat ja sawringprojectit.


    • Aavikko9

      Viime viikolla katselin Evil Edin se oli todella outo kauhu/splatteri. Jo alkuvalikon taustamusiikkina soiva eurodisco musa kertoi että tulossa on jotain todella outoa...

      • DeaE

        Evil Ed on kyllä ihan komediaa.
        Piruuttaan tehty, nimikin mukailee tunnetun evil deadin nimeä...;D


      • Aavikko9
        DeaE kirjoitti:

        Evil Ed on kyllä ihan komediaa.
        Piruuttaan tehty, nimikin mukailee tunnetun evil deadin nimeä...;D

        jep, kyllähän tuo esim. Terror Firmerin tapaan kauhu-komediaksi on tehty tottakai. Loistavaa viihdettä joka tapauksessa.


    • DeaE

      Hellraiserit(vaikka lovetankin niitä niin pirusti):D

      Ja sit oli yks sellanen Korealainen leffa joka perustuu vanhaan kansantaruun; siinä oli kaksi jotain siskosta ja se loppui niinku niiiiiin oudosti....jäi lopusta ihan kesken....en nyt vaan muista nimeä...

    • r435uyjthygh

      Rubber, Martyrs

    • Kulttia
    • Sauna, Hellraiser, Lost highway ja Cradle of fear. Saunassa on erikoinen juoni, Hellraiser on sekava, Lost highwayta katsoessa pitää ajatella koko ajan ja Cradle of fear on muuten vaan outo. Kaikki ne ovat myös erittäin hyviä. (Hellraiser ei ihan yhtä hyvä kuin muut)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe