Haarla vai Moikoinen

asunnon etsijä

Kummasta kannattaa hankkia asunto, Haarlasta vai Moikoisista? Kouluikäiset lapset huomioon ottaen.

13

3578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees

      Ei mitään hajua. Tuskin ihan hiveitä on ku en ole koskaan kuullut niistä mitään. Haarla kuulostaa nimenä järkevämmältä kuin tuo möykoinen

      • koinen!

        no moikoisis ei oo ainaskaa mitää palveluja ei kauppaa kioskii tms..


      • asuja
        koinen! kirjoitti:

        no moikoisis ei oo ainaskaa mitää palveluja ei kauppaa kioskii tms..

        Haarla on hyvä paikka lapsiperheelle.Upouusi koulu ja päiväkoti. Liikuntakeskus vireillä ja
        muita palveluja. Luistinkenttä talveksi ja raitis ilma!Täällä on rauhallista ja turvallista. Hyvät bussiyhteydet.Suosittelen!


      • ne lapset
        asuja kirjoitti:

        Haarla on hyvä paikka lapsiperheelle.Upouusi koulu ja päiväkoti. Liikuntakeskus vireillä ja
        muita palveluja. Luistinkenttä talveksi ja raitis ilma!Täällä on rauhallista ja turvallista. Hyvät bussiyhteydet.Suosittelen!

        piileksii? Ei näy ristin sielua missään.
        Heikolta näyttää kaveritilanne kun ei missään käy ainuttakaan lasta.


      • hakusessa
        koinen! kirjoitti:

        no moikoisis ei oo ainaskaa mitää palveluja ei kauppaa kioskii tms..

        Moikoisissa nimenomaan on kauppa, kioski, posti, terveysasema.. Haarlassa toistaiseksi ei muuta kuin uusi koulu. Ja bussiyhteyksissäkään ei hurraamista, nähtävästi.


      • löytää...
        ne lapset kirjoitti:

        piileksii? Ei näy ristin sielua missään.
        Heikolta näyttää kaveritilanne kun ei missään käy ainuttakaan lasta.

        Mistä te niitä kavereita ootte etsineet? Täällä on rivarit ja kerrostalot pullollaan lapsia. Tosin iltojen pimetessä lapset leikkivät toistensa luona ja pihoilla on hiljaisempaa.


      • pihoilta
        löytää... kirjoitti:

        Mistä te niitä kavereita ootte etsineet? Täällä on rivarit ja kerrostalot pullollaan lapsia. Tosin iltojen pimetessä lapset leikkivät toistensa luona ja pihoilla on hiljaisempaa.

        Muutama kk takaperin muutettiin Haarlaan. Alkusyksystä lapsia näkyi ulkona ja tuntui lupaavalta. Arvelin, että poika löytää hyvin kavereita jne. Mutta sitten yhtäkkiä kaikki muuttui. Ei täällä pihoilla näy koskaan ketään ja ellei ketään tunne ja tiedä missä asuu, pahahan kenenkään ovikelloja on mennä pimpottelemaan, että saiskos poika tulla leikkimään. :)
        Nyt on se surullinen tilanne, ettei pojalla ole ketään kavereita.


      • seuraa?
        pihoilta kirjoitti:

        Muutama kk takaperin muutettiin Haarlaan. Alkusyksystä lapsia näkyi ulkona ja tuntui lupaavalta. Arvelin, että poika löytää hyvin kavereita jne. Mutta sitten yhtäkkiä kaikki muuttui. Ei täällä pihoilla näy koskaan ketään ja ellei ketään tunne ja tiedä missä asuu, pahahan kenenkään ovikelloja on mennä pimpottelemaan, että saiskos poika tulla leikkimään. :)
        Nyt on se surullinen tilanne, ettei pojalla ole ketään kavereita.

        Tuo on kyllä tosi. Kuinka vanha poikasi on? Asutteko suurinpiirtein millä suunnalla? Jos voisin vaikka auttaa.


      • ja asuinpaikka
        seuraa? kirjoitti:

        Tuo on kyllä tosi. Kuinka vanha poikasi on? Asutteko suurinpiirtein millä suunnalla? Jos voisin vaikka auttaa.

        Poika on 7v, käy koulua toisella puolella kaupunkia sattuneista syistä (mikä tietysti hankaloittaa tilannetta, koska koulu on yleensä se paikka jossa niitä kaverisuhteita luodaan). Asutaan Laitaisten alueella.


      • mutta!
        ja asuinpaikka kirjoitti:

        Poika on 7v, käy koulua toisella puolella kaupunkia sattuneista syistä (mikä tietysti hankaloittaa tilannetta, koska koulu on yleensä se paikka jossa niitä kaverisuhteita luodaan). Asutaan Laitaisten alueella.

        Meillä on saman ikäinen poika, ekaluokkalainen. Asutaan Vihurissa, eli ihan lähellä.Hän on jo kamuja löytänyt,(käy uutta koulua) mutta eiköhän uusi tuttavuus ole aina tervetullut.


      • postia
        mutta! kirjoitti:

        Meillä on saman ikäinen poika, ekaluokkalainen. Asutaan Vihurissa, eli ihan lähellä.Hän on jo kamuja löytänyt,(käy uutta koulua) mutta eiköhän uusi tuttavuus ole aina tervetullut.

        Sovitaan joku aika ja paikka minne passitetaan muksut yhtä aikaa, josko se siitä :)

        [email protected]


      • mitään
        postia kirjoitti:

        Sovitaan joku aika ja paikka minne passitetaan muksut yhtä aikaa, josko se siitä :)

        [email protected]

        Joko mennyt väärään luukkuun tai sitten meni pupu pöksyyn..


    • nellu

      Muuta Kukolaan.
      (Eli Moikoisten
      kohdalla, mutta keskemmällä
      Hirvensaloa.)
      Kukolassa on koulu vieressä
      ja kauppoja fillarimatkan päässä.
      Uutta rakennetaan, mutta vanhaakin
      on rivareissa jne.
      Kyyrlänmäki on hieno
      vaikka sitä ei moni tiedä.
      Tervetuloa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe