olen tässä miettinyt, että onkohan kaikilla juuri plussanneilla sellainen epäuskoinen olo koko raskauteen? välillä olen ihan varma raskaudestani(olen siis plussannut viikko sitten ja nyt odottelen ekaa neuvolaa)ja välillä mietin että mitä jos en olekaan raskaana. kroppa kyllä oireilee, mutta silti jännitän huomista neuvolaa. Viikko on pitkä aika odottaa varmistusta asiaan.hassu tämä ihmisen mieli!
kaikki alussa olevat
4
821
Vastaukset
- mie=)
sama täällä..!!onko sulla messengerii.vois vaihella kuulumisia?
- minä
Joo, kyllä oli todella epäuskoinen olo koko raskauden suhteen plussaamisen jälkeen
ja niin hassulta kuin se kuullostaakin ni meinaa olla vieläkin, vaikka rv 36 0 menossa:)
Ei sitä vaan meinaa vieläkään tajuta että
vaavi on tulossa ja laskettu aika ihan "ovella"...! - .ilona.
muistan kyllä tuon ajan (itse rv17 4).
kun plussasin,aika ei kulunut ollenkaan ja koko ajan vilkuili masuun,että kasvaako se ja onko se jo vähän pömpöllään,vaikka turvotustahan se oli.heti luki netistä kaikki mahdolliset keskustelut jne. oli hirmuisen epäuskoinen olo ja pientä "kateutta" niitä kohtaan,jotka olivat jo pidemmällä raskautensa kanssa.
viikko on ehkä pitkä aika odottaa neuvolaa,mutta vielä on aika monta viikkoa jäljellä vauvan syntymää odotellessa. kun "alkuhuuma" menee ohi,niin kyllä se aika siitä kuluu ja unikin tulee iltaisin paremmin,kun ei raskaus ihan koko ajan pyöri mielessä=)
onnea teille! - Zen
Loppusuora häämöttää ja on toisinaan vieläkin HYVIN epätodellinen olo asian suhteen..... =)
RV 35 ja kauhean vaikea toisinaan uskoa, että kohta sitä on oma nyytti käsivarsilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027