Mitä mieltä dvd:stä?
Itse tykkäilin!
Bullet in a bible
29
2156
Vastaukset
- justme89
Se oli aivan....aivan....adorable!!!! Mä sain sen tänään. Siis paras show minkä olen ikinä nähny. Green Day rocks my world!!!
- RaGe AnD LoVe
mustaa se oli kyllä aivan loistava....täys 10
- StJimmy
Multa aika laimea veto;"itse tykkäilin"
Se on kyllä aivan kymppi kamaa! - VoLUUmee
Mistä te haitte sen DVD:n? Itse kun asun täällä niin sanotusti "Jumalan selän takana" ni mä en hirveen useesti minnekkää helsinkii pääse... Saako sen jostai turusta?? Mitä se maksoi? Millainen kansi?
- siljuska
ainaskin Free Record Shopissa näky niitä olevan, vaikkakin asun täällä Jyväskylässä.. joten niitä on varmastikin siellä Turussakin.
En oo vielä ostanu mutta saan viikonloppuna rahaa, niin sitten!! - justme89
siljuska kirjoitti:
ainaskin Free Record Shopissa näky niitä olevan, vaikkakin asun täällä Jyväskylässä.. joten niitä on varmastikin siellä Turussakin.
En oo vielä ostanu mutta saan viikonloppuna rahaa, niin sitten!!niin, tota mä ostin sen Anttilan Top Ten myymälästä, vai sanotaax sitä six? No mut Anttilasta kuiteski, se makso 26,99 euroa. Jotain sinne päin. Kannessa on Billie, ja sen DVD:n nimi on Bullet In A Bible siis. Siind on live DVD ja live CD.
Suosittelen hankkimista. Se on niin upea!!!!! - VoLUUmee
justme89 kirjoitti:
niin, tota mä ostin sen Anttilan Top Ten myymälästä, vai sanotaax sitä six? No mut Anttilasta kuiteski, se makso 26,99 euroa. Jotain sinne päin. Kannessa on Billie, ja sen DVD:n nimi on Bullet In A Bible siis. Siind on live DVD ja live CD.
Suosittelen hankkimista. Se on niin upea!!!!!Taidankin sen huomenna ostaa ^^ Kunhan kamuni ei revi mua pois päin... Ja jos niitä on enää jäljellä. Raha ainakin riittää ^^
- justme89
VoLUUmee kirjoitti:
Taidankin sen huomenna ostaa ^^ Kunhan kamuni ei revi mua pois päin... Ja jos niitä on enää jäljellä. Raha ainakin riittää ^^
u r welcome
- kibaa
justme89 kirjoitti:
u r welcome
ihanaa,kun oli tosta juttua.siis onks siinä kannessa bj takaa päin?semmonen punanen tausta?siis onks siinä niinku dvd ja cd?entä montako biisiä?no,täytyy pyytää joulu tai nimppari lahjaks,kun oon niin köyhä...olkaa kilttejä ja vastakkaa,joku!!!kiitos=0
- risupää
justme89 kirjoitti:
u r welcome
haahhhaahhhaaa x'DDD
- gdfani
risupää kirjoitti:
haahhhaahhhaaa x'DDD
Mäkin pyydän sen joulupukilta.
- terroo
justme89 kirjoitti:
niin, tota mä ostin sen Anttilan Top Ten myymälästä, vai sanotaax sitä six? No mut Anttilasta kuiteski, se makso 26,99 euroa. Jotain sinne päin. Kannessa on Billie, ja sen DVD:n nimi on Bullet In A Bible siis. Siind on live DVD ja live CD.
Suosittelen hankkimista. Se on niin upea!!!!!ooh aika kallis!!mutta hyvästä kannattaa maksaakkin..toivottavasti se toimii meijän dvd laitteessa..;)
- Leeds 2004
terroo kirjoitti:
ooh aika kallis!!mutta hyvästä kannattaa maksaakkin..toivottavasti se toimii meijän dvd laitteessa..;)
Ostin 24 eurolla Free Record Shopista..
- BJA
siis sen dvd:n saa kyllä varmaan vähän joka puolelta jos vaan kyselee. itse ostin sen lahdesta ja se maksoin mulla 24 e eli ei mikään kallis.
- Leeds 2004
Elikä juuri loppui, aivan fiiliksissä olen vieläkin!
BJ,Mike ja Tre oli aivan mahtavia!
Aivan täydellinen dvd! - riikka
joulupukki on paras ystäväni, hän tuo minulle bullet in a bible dvd:n. PUKKI RLZ!
- justme89
jee!!! lol.
- BJA
mulla on se mennin onstamaan heti silloin keskiviikkona ku se julkaistiin suomessa. aivan ihana. siihen on jääny ihan koukkuu ja se on vaan aina pakko kattoo uudestaan ja uudestaan.
- justme89
niinpä. Mä on kattonu sen yli 20 kertaa. lol. jee!!!
- HoLiDaY
justme89 kirjoitti:
niinpä. Mä on kattonu sen yli 20 kertaa. lol. jee!!!
se on ihan paras... NUMBER 1!!!!
katon sen joka aamu ennen kuin lähen kouluun. (koulu alkaa joka päivä klo 8...) et herään sen takia jo vähän ennen kuutta.... - justme89
HoLiDaY kirjoitti:
se on ihan paras... NUMBER 1!!!!
katon sen joka aamu ennen kuin lähen kouluun. (koulu alkaa joka päivä klo 8...) et herään sen takia jo vähän ennen kuutta....oi oi, no mut hyvä tapa aloittaa päivä!
- HoLiDaY
justme89 kirjoitti:
oi oi, no mut hyvä tapa aloittaa päivä!
kannattaa kaikkien kokeilla sitä jotka omistaa bullet in a biblen... :)
- justme89
HoLiDaY kirjoitti:
kannattaa kaikkien kokeilla sitä jotka omistaa bullet in a biblen... :)
taidanpa mäki kokeilla, mut silloin ku mulla on yheltätoista koulua. lol hehe
- HoLiDaY
justme89 kirjoitti:
taidanpa mäki kokeilla, mut silloin ku mulla on yheltätoista koulua. lol hehe
kannattaa kattoo tänään suomalaista MTV:tä klo 10.00 koska sieltä tulee Green Dayn top 10!!!!!
- justme89
HoLiDaY kirjoitti:
kannattaa kattoo tänään suomalaista MTV:tä klo 10.00 koska sieltä tulee Green Dayn top 10!!!!!
juu mä nauhoitin ne :). Heräsin sen takia, menin taas nukkuu ja heräsin sen jälkeen klo 15.00 lol.hehe...
- HoLiDaY
justme89 kirjoitti:
juu mä nauhoitin ne :). Heräsin sen takia, menin taas nukkuu ja heräsin sen jälkeen klo 15.00 lol.hehe...
mä kanssa nauhotin sen.... :)
mulla on niitten 2 top 10 nauhalla. :D - justme89
HoLiDaY kirjoitti:
mä kanssa nauhotin sen.... :)
mulla on niitten 2 top 10 nauhalla. :Dvideo on ihana joo
- HoLiDaY
justme89 kirjoitti:
video on ihana joo
totta turiset!!!!!!!
- BiAb
se on mahtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569