U2 tekis sen taas!!!

live-DVD

Tyhmä otsikko...

Ostaessani uusinta u2 dvd:tä(Vertigo, U2 live in Chicago) eivät odotukseni keskinkertaisen levyn(HTDAAB) ja vertigo kiertueen mielikuvituksettomien biisi valintojen jäljiltä olleet kovin korkealla.

Mutta laitettuani uusimman u2 live-Dvd:n soimaan itse Jumala astui huoneeseen ja jäi kuuntelemaan. Levyn puolivälissä hän totesi; "Tämähän näyttää ja kuulostaa paremmalta kuin mikään mitä minä olen luonut. Mun poika on oikeastaan aika turha kaveri tuohon Bonoon verrattuna. Saa Jesse kyllä tehdä Bonolle tilaa kun hänestä aika jättää."

Vaikka Pridet ja muut puhkikuluneet klassikot hieman puuduttaa, niin aivan saatanallisen hyvä kokonaisuus.

8

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uups

U2 TEKI sen taas...
      ei "tekis"

ei pitäsi kirjoittaa pilkkopimeässä...

• dick

Uskotaan, vaikka oma dvd on vielä jossain päin maailmaa tulossa. No, uskon että tänään se on jo omassa postilaatikossa ja siitä nanosekunnin päästä omassa dvd soittimessa :-)

Pääsee kunnolla fiilistelee ja muistelee viime kesän keikkaa, vaikka toi biisi lista on hiukan toisenlaisen mitä yleensä euroopan keikoilla oli. No, ei haittaa. Let`s rock!

• jarman

Aivan mahtava kokonaisuus! Keikka koostuu koko tuotannosta.
      Bändi on aivan uskomaton livenä, hienoa achtung baby hehkutusta zooropan ja flyn voimalla!
      Tuli taas omat keikkamuistot vahvana mieleen ku kattoi dvdn läpi.

• Jorska

zooropa..? et varmaan tarkottanu zoo station ;P

• jarman
        Jorska kirjoitti:

zooropa..? et varmaan tarkottanu zoo station ;P

sitähän mä tietysti tarkoitin, meni sanat sekaisin d:-)

• u2man

On kyllä varsinkin soundien puolesta ehkä paras keikka DVD, jonka oon koskaan nähnyt. Tämä bändi on kyllä ehdottomasti parhaimmillaan live tilanteessa. Julkaisisivatpa vielä sen viime kesänä Milanossa kuvatun keikan. Lavarakennelma ja biisilista kun eroavat melkoisesti kesällä näkemästäni keikasta. Pääsisi sitten fiilistelemään oikein kunnolla.

• BonoVox

Tietääkö joku mistä pk-seudulta saa vielä ostaa tuota 2 DVD-versiota, tuntuu olevan loppu joka paikasta.

• u2man

Itse ostin omani tuolta Tunnelin levystä viime keskiviikkona. Keltaisessa jäänsärkijässä lupasivat myös tilata sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4979
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      189
      3891
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      194
      3764
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3339
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3009
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2014
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1991
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      188
      1888
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1437
    Aihe