Tyhmä otsikko...
Ostaessani uusinta u2 dvd:tä(Vertigo, U2 live in Chicago) eivät odotukseni keskinkertaisen levyn(HTDAAB) ja vertigo kiertueen mielikuvituksettomien biisi valintojen jäljiltä olleet kovin korkealla.
Mutta laitettuani uusimman u2 live-Dvd:n soimaan itse Jumala astui huoneeseen ja jäi kuuntelemaan. Levyn puolivälissä hän totesi; "Tämähän näyttää ja kuulostaa paremmalta kuin mikään mitä minä olen luonut. Mun poika on oikeastaan aika turha kaveri tuohon Bonoon verrattuna. Saa Jesse kyllä tehdä Bonolle tilaa kun hänestä aika jättää."
Vaikka Pridet ja muut puhkikuluneet klassikot hieman puuduttaa, niin aivan saatanallisen hyvä kokonaisuus.
U2 tekis sen taas!!!
8
927
Vastaukset
- uups
U2 TEKI sen taas...
ei "tekis"
ei pitäsi kirjoittaa pilkkopimeässä... - dick
Uskotaan, vaikka oma dvd on vielä jossain päin maailmaa tulossa. No, uskon että tänään se on jo omassa postilaatikossa ja siitä nanosekunnin päästä omassa dvd soittimessa :-)
Pääsee kunnolla fiilistelee ja muistelee viime kesän keikkaa, vaikka toi biisi lista on hiukan toisenlaisen mitä yleensä euroopan keikoilla oli. No, ei haittaa. Let`s rock! - jarman
Aivan mahtava kokonaisuus! Keikka koostuu koko tuotannosta.
Bändi on aivan uskomaton livenä, hienoa achtung baby hehkutusta zooropan ja flyn voimalla!
Tuli taas omat keikkamuistot vahvana mieleen ku kattoi dvdn läpi.- Jorska
zooropa..? et varmaan tarkottanu zoo station ;P
- jarman
Jorska kirjoitti:
zooropa..? et varmaan tarkottanu zoo station ;P
sitähän mä tietysti tarkoitin, meni sanat sekaisin d:-)
- u2man
On kyllä varsinkin soundien puolesta ehkä paras keikka DVD, jonka oon koskaan nähnyt. Tämä bändi on kyllä ehdottomasti parhaimmillaan live tilanteessa. Julkaisisivatpa vielä sen viime kesänä Milanossa kuvatun keikan. Lavarakennelma ja biisilista kun eroavat melkoisesti kesällä näkemästäni keikasta. Pääsisi sitten fiilistelemään oikein kunnolla.
- BonoVox
Tietääkö joku mistä pk-seudulta saa vielä ostaa tuota 2 DVD-versiota, tuntuu olevan loppu joka paikasta.
- u2man
Itse ostin omani tuolta Tunnelin levystä viime keskiviikkona. Keltaisessa jäänsärkijässä lupasivat myös tilata sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426