Apua geisha kuulien käyttöön

JoJo

Elikkäs ongelmani on seuraavanlainen:

Ostin Geisha kuulat (sellaiset pienet, melko painavat, kullan väriset) ja nyt mietinkin sitten että miten näillä pitäisi treenata.
Jos laitan kuulan sisään noin puolen sormen mitalta se on ja pysyy siellä enkä edes tunne sitä. Jos laitan kuulan aivan suuaukolle se pullahtaa ulos, hetken aikaa saa sitä sisällä pideltyä (toisin juuri ja juuri niin kauan kuin yhtäjaksoisesti voi lantion pohjan lihaksilla puristaa.)
Onko kuulista mitään hyötyä jos ne vain "laittaa sinne ja antaa olla", vai pitäisikö siinä samalla tehdä jotain?

Olen lukenut monia hyviä ohjeita, kuten "työnnä kuula sisään, pidä sisällä hetken aikaa ja anna sitten pudota pois rentouttamalla lihakset". Minulla kuulat eivät putoa mihinkään pelkällä lihasten rentoutuksella, vaan ne pitää työntää ulos lihaksilla. (ei siis narua, josta ne ulos vedettäisiin).

Saattoi tulla vähän sekava viesti, mutta jos jonkinlaisen vastauksen saisette annettua, niin hyvä olisi.

13

13751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amalia

Harjoitusta vaan useasti, niin alkaa onnistua. Kuulat vaan paikoilleen useasti, niin alkaa lihakset tottumaan. Tunti, pari kerralla on ollut oma rutiini.

• JoJo

Onko siis tarkoitus laittaa kuulat sinne ja elää niitten kanssa muutama tunti päivässä vaikkeivät ne missään tuntuisikaan?

vai onko tarkoitus reenata muutama tunti kerrallaan pitämällä niitä aivan pillun suulla niin kauan kuin mahdollista?

• mmmmmmmmm
        JoJo kirjoitti:

Onko siis tarkoitus laittaa kuulat sinne ja elää niitten kanssa muutama tunti päivässä vaikkeivät ne missään tuntuisikaan?

vai onko tarkoitus reenata muutama tunti kerrallaan pitämällä niitä aivan pillun suulla niin kauan kuin mahdollista?

kokeile käyttää kuulien kanssa liukkaria. kun voitelet kuulat ennen sisään laittoa kunnolla liukuvoiteella, niin niiden sisällä pitäminen on ainakin vähän haasteellisempaa.

niillähän olisi tarkoitus tehdä juuri sellaista ylös-alas liikettä lantionpohjan lihaksilla, mutta ilmeisesti jo pelkkä niiden sisällä pitäminenkin pidemmällä aikavälillä parantaa lihasten kuntoa ja hallittavuutta.

• Ansku

Kun kuulat ovat pienet,voit naidakkin kuulat pillussasi.

• Tiinu

Sulla on alkuun väärät kuulat. Nyt meet takasin kauppaan ja ostat geishakuulat. älä osta niitä smartbalss palloja vaan sferaduo silikooni pallot. Opettelet niillä alkuun ja kun reenaus alkaa sujuun ja pystyt niitä liikuttelemaan lihaksillasi sisälläsi mielinmäärin vasta sitten siirryt niihin pieniin kuuliin. Jo alkaa tuloksia syntyä.

• JoJo

Olin ymmärtänyt, että suuremmat ja kevyemmät kuulat on helpompi käsitellä, jos on heikommat lantion pohjan lihakset. Mulla kuitenkin on nuo lihakset olemassa, kohtalaisen hyvässä kunnossa vieläpä ja pystyn niitä itse supistelemaan. Olin myös kuullut että suuremmilla kuulilla on pikemminkin tarkoitus pitää kiihotusta yllä, väärää tietoa?

• tyttö vaan
        JoJo kirjoitti:

Olin ymmärtänyt, että suuremmat ja kevyemmät kuulat on helpompi käsitellä, jos on heikommat lantion pohjan lihakset. Mulla kuitenkin on nuo lihakset olemassa, kohtalaisen hyvässä kunnossa vieläpä ja pystyn niitä itse supistelemaan. Olin myös kuullut että suuremmilla kuulilla on pikemminkin tarkoitus pitää kiihotusta yllä, väärää tietoa?

Elikkäs siis semmosilla isoilla kevyillä kuulilla ei oo mitään tekemistä treenaamisen kanssa.

• marjaana

Mulla on smartbalssit ja en ole ymmärtänyt miten pelkästään niiden pitäminen liikkuessa treenaisi lihaksia. Siis jos vaikka menen lenkille enkä siis tee mitään erityistä liikettä lantionpohjalihaksilla. Minäkään en saa niitä pois muuten kuin lihaksilla työntämällä, itsestään ne ei tipu pois. Liukkari ei vaikuta asiaan, siellä pysyvät vaikka mitä tekisi. Samoin kuin sinä, en tunne kuulia sisälläni. Onkohan meillä jotenkin tavallista ahtaampi emättimen suuaukko vai mikä ihme tässä nyt mättää?

• Lilli

En minäkään näitä ihmeemmin tunne sisällä olevan, vaikka pitäisin koko päivän. Luulin olevan aivan turha ostos. Mutta mieheni mukaan nyt emätin on tullut tiukemmaksi sieltä keskivaiheilta, sekä peremmältä.

Niitä paljon kehuttuja (?) smartballseja ei ole, vaan silikoniset Sincitystä tilatut kaksoispallot. Käyttö on ollut hyvin vaihtelevan epäsäännöllistä, mutta nyt mieheni innostamana yritän pitää joka päivä. Tuttuni lääkintäjumpparin mukaan vain ahkeralla treenillä saa tuloksia.

• Ripe

sama "marjaana" joka kirjotteli 2003 vuoden maaliskuussa seksinovellia?

En löydä "haullakaan" kaikkia etsimiäni viestejä, olis kiva ollu lukee ne uusiksi:-)

• Susa

Todennäköisesti omistat kultakuulat jotka painavat muistaakseni 36g/kuula, esim.helmisimpukka kuulat painavat vähemmän.
      Laita kuula sisääsi seisoessa, jos et tunne sitä on se liian syvällä. Yritä pitää kuulaa sisälläsi ja nosta ja laske sitä lihaksillasi. Sitten kun hallitset yhden, voit laittaa toisen.
      Rappusten kävely yms. tehostaa harjoitusta.
      Kuulan saat pois, rentouttamalla alapään lihaksen, virsaamalla, hyppimällä.
      Muista jokaisen harjoituskerran jälkeen rentouttaa lihas, mene sänkyyn makuulle, rentouta paikat ja taputtele hiljaa alavatsaa.

• neitivaan

Me-Naiset lehden artikkelissa neuvottiin tekemään geishakuula jumpan lopuksi orkku. Se olisi tehokkain tapa rentouttaa lihakset. Orkku on vaan hierottava häpykielestä, eikä sieltä sisältä.
        olen tätä noudattanutkin. Paitsi työpaikalla se kyllä jää tekemättä, kun joskus tulee aamuisin laitettua kuulat työhön lähtiessä.

• rento
        neitivaan kirjoitti:

Me-Naiset lehden artikkelissa neuvottiin tekemään geishakuula jumpan lopuksi orkku. Se olisi tehokkain tapa rentouttaa lihakset. Orkku on vaan hierottava häpykielestä, eikä sieltä sisältä.
        olen tätä noudattanutkin. Paitsi työpaikalla se kyllä jää tekemättä, kun joskus tulee aamuisin laitettua kuulat työhön lähtiessä.

Minulla onkin jäänyt jotenkin jännitys tuonne alalihaksiin kuulajumpan jälkeen. Nyt muutamana päivänä olenkin tällä menetelmällä saanut lihakset hyvin rentoutettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe