jäljellä olevasta p-ainemäärästä, eli jos näyttö näyttää vaikka 80 kilometriä niin riittääkö, auto on 850 2,4 B ja -94
voiko ajotietokoneen
3
461
Vastaukset
- 850 farkku
Itselläni on vuoden uudempi vastaava auto.
Kokeilin kerren voiko siihen uskoa ja ajoin niin kauan kun se liikkui.
Tietokoneen näyttö meni viivoille eli matkan piti loppua,mutta pääsin sen jälkeen vielä 4km.!
Tarkka on.- miihkis
mulla itsellä on 850 tdi ja kaksi kertaa on aine loppunut tietokoneen näyttäessä 70 km:n jäljellä olevaa matkaa - mutta toisaalta kerran on vastaava lukema ollut 10. Eli olen itse tullut siihen tulokseen että kun lukema on 80, niin on viisainta hakea pikaisesti lisää löpöä...
- Putte
miihkis kirjoitti:
mulla itsellä on 850 tdi ja kaksi kertaa on aine loppunut tietokoneen näyttäessä 70 km:n jäljellä olevaa matkaa - mutta toisaalta kerran on vastaava lukema ollut 10. Eli olen itse tullut siihen tulokseen että kun lukema on 80, niin on viisainta hakea pikaisesti lisää löpöä...
Syttyy, on tankissa jäljellä ainetta 8 litraa, ja on sitte tietokone, tai ei, niin siitä jokainen voi laskea miten pitkälle pääsee/uskaltaa, jos luottaa, että auto vie 8 litraa satasella, niin siitä vaan, itte menisin tankille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760