PUUSTELLI

Tiedän mitä saat

Kerro kokemuksesi puustelli kalusteista, palaute ensi arvoisen tärkeää... Hyvät, pahat, ja rumat...

36

17963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puustelli

      meille tuli puustellistä keitttiökaapistot,eteisen komerot,kodinhoitohuneeen kalusteet,4 huoneseen komerot ja kaikki kodinelektroniikka,eli uuni,hella,mickro,astianpesukone,jääkaappi,ja pakastinkaappi.
      itse ollaan nyt asenneltu niitä paikalleen ja onnistuu meikäläiseltäkin ihan hyvin,saranatkin oli vain painaa paikalleen,tosi nopeata kasata.
      samaan hintaan net kanto tavaratkin sisään hyvään järjestykseen.
      hintaa tuli muistaakseni noin,16000eeroa.
      ollaan oltu tyytyväisiä

      • IinaLp

        Käytiin Puustellin myymälässä ja vietiin sinne itse tehdyt suunnitelmat. Muutaman viikon jälkeen tajous oli valmis ja me valittiin se. Noin 20 neliön keittiön kalusteet maksoivat noin 20.000. Neljä kertaa kalliimpi kuin Ikea, mutta laatu maksaa!


      • mää
        IinaLp kirjoitti:

        Käytiin Puustellin myymälässä ja vietiin sinne itse tehdyt suunnitelmat. Muutaman viikon jälkeen tajous oli valmis ja me valittiin se. Noin 20 neliön keittiön kalusteet maksoivat noin 20.000. Neljä kertaa kalliimpi kuin Ikea, mutta laatu maksaa!

        ei ikean laatu häpeile yhtään puustellille, ei todellakaan. Eikä monelle muullekaan. Kuosien välillä on toki laadullisia eroja, mutta niin on muillakin valmistajilla.

        Ei puustellin kalusteissa ole mitään mitä muilla valmistajilla, tai edes joillakin ei olis. Sorry, mut tää on karu fakta (ettehän oikeesti maksaneet 20t samasta minkä olis saanut neljä kertaa halvemmalla?)


      • IinaLp
        mää kirjoitti:

        ei ikean laatu häpeile yhtään puustellille, ei todellakaan. Eikä monelle muullekaan. Kuosien välillä on toki laadullisia eroja, mutta niin on muillakin valmistajilla.

        Ei puustellin kalusteissa ole mitään mitä muilla valmistajilla, tai edes joillakin ei olis. Sorry, mut tää on karu fakta (ettehän oikeesti maksaneet 20t samasta minkä olis saanut neljä kertaa halvemmalla?)

        Mutta Puustellin laatu näkyy just siinä, että ne tekee kaikki itse. Ikeahan ei vissiin itse valmista mitään. Meidän keittiön ovien saranoissakin lukee Puustelli! Ja laatikoissa. Ikeassa on kuulemma jotkin itävaltalaiset laatikot.


      • kake
        IinaLp kirjoitti:

        Mutta Puustellin laatu näkyy just siinä, että ne tekee kaikki itse. Ikeahan ei vissiin itse valmista mitään. Meidän keittiön ovien saranoissakin lukee Puustelli! Ja laatikoissa. Ikeassa on kuulemma jotkin itävaltalaiset laatikot.

        siis huijaat, pitihän se arvata.


      • Temporas
        IinaLp kirjoitti:

        Mutta Puustellin laatu näkyy just siinä, että ne tekee kaikki itse. Ikeahan ei vissiin itse valmista mitään. Meidän keittiön ovien saranoissakin lukee Puustelli! Ja laatikoissa. Ikeassa on kuulemma jotkin itävaltalaiset laatikot.

        ...niin ne ovat Puustellin valmistamat???
        Sori nyt vaan mutta ne saranat ovat Blumin valmistamat, samoin kuin laatikosto-systeemit ja vetimetkin on pää-piirteittäin Beckerin...

        Juu ja sit mdf-ovet ovat Meriten valmistamat jne...


      • ville
        IinaLp kirjoitti:

        Mutta Puustellin laatu näkyy just siinä, että ne tekee kaikki itse. Ikeahan ei vissiin itse valmista mitään. Meidän keittiön ovien saranoissakin lukee Puustelli! Ja laatikoissa. Ikeassa on kuulemma jotkin itävaltalaiset laatikot.

        Kyllä mä uskoisin, että puustellistä saa tavaraa, joka on parempaa kuin ikea, mutta tällöin puhutaan puustellin laadukkaimmista sarjoista. Ne maksaa oikeesti hunajaa ja siten hyvin harva niitä ottaa. Jos taas ottaa puustellin perus mdf-kaapistot ja perusovet niin laatueroa materiaalin suhteen ikeaan ei taida olla.

        Sen sijaan ikean tasot on ihan tuubaa, aika monet hanat vuotaa ja suunnittelun taso ei oikeasti taida päätä huumata (riippuu tosin henkilöstä). Näissä asioissa puustelli varmasti on laadukkaampi kuin ikea.

        Saranat ja laatikot sen sijaan on ikealla ja puustelillä samoja. Se nimikilpi vaan vaihtuu: ikealla lukee ikea, puustellillä puustelli ja topilla topi. Sanoisin, että jos tätä ei tiedä, niin kannattaisi perehtyä hieman paremmin keittiövalikoimaan ennenkuin tekee ostopäätöksen "laadun perusteella".

        Lopulta puustelli ja ikea on suunnattu aika eri kohderyhmille, vaikka ikea on hieman tapojaan muuttanut. Puustelillä pyritään kokonaisvaltaiseen palveluun jossa ostaja tulee kahvintuoksuiseen tyylikkääseen liikkeeseen, saa hyvää palvelua ja tuoretta kahvia, täydellisen toimituksen ja henkilökohtaisen lupauksen että kaikki menee enemmän kuin hyvin. Ikealla taas ajetaan jumalan selän taakse tehdashalliin, tarjoilua ei ole, keittiö suunnitellaan parhammassa tapauksessa heti, seisoen ja keskellä karjuvia lapsiperheitä ja budjettisyistä keittiö kasataan itse.

        Molemmilta toimittajilta saa laatua ja molemmista voi rakentaa upean keittiön. Ikealta se upea keittiö lähtee vähän halvemmalla, mutta on siinä sitten hieman vaivaakin.

        Kai se riippuu omasta aikataulusta ja maksukyvystä mikä kannattaa ottaa. Lopulta tärkeintä on, että on valintaansa tyytyväinen :)


      • harri h
        ville kirjoitti:

        Kyllä mä uskoisin, että puustellistä saa tavaraa, joka on parempaa kuin ikea, mutta tällöin puhutaan puustellin laadukkaimmista sarjoista. Ne maksaa oikeesti hunajaa ja siten hyvin harva niitä ottaa. Jos taas ottaa puustellin perus mdf-kaapistot ja perusovet niin laatueroa materiaalin suhteen ikeaan ei taida olla.

        Sen sijaan ikean tasot on ihan tuubaa, aika monet hanat vuotaa ja suunnittelun taso ei oikeasti taida päätä huumata (riippuu tosin henkilöstä). Näissä asioissa puustelli varmasti on laadukkaampi kuin ikea.

        Saranat ja laatikot sen sijaan on ikealla ja puustelillä samoja. Se nimikilpi vaan vaihtuu: ikealla lukee ikea, puustellillä puustelli ja topilla topi. Sanoisin, että jos tätä ei tiedä, niin kannattaisi perehtyä hieman paremmin keittiövalikoimaan ennenkuin tekee ostopäätöksen "laadun perusteella".

        Lopulta puustelli ja ikea on suunnattu aika eri kohderyhmille, vaikka ikea on hieman tapojaan muuttanut. Puustelillä pyritään kokonaisvaltaiseen palveluun jossa ostaja tulee kahvintuoksuiseen tyylikkääseen liikkeeseen, saa hyvää palvelua ja tuoretta kahvia, täydellisen toimituksen ja henkilökohtaisen lupauksen että kaikki menee enemmän kuin hyvin. Ikealla taas ajetaan jumalan selän taakse tehdashalliin, tarjoilua ei ole, keittiö suunnitellaan parhammassa tapauksessa heti, seisoen ja keskellä karjuvia lapsiperheitä ja budjettisyistä keittiö kasataan itse.

        Molemmilta toimittajilta saa laatua ja molemmista voi rakentaa upean keittiön. Ikealta se upea keittiö lähtee vähän halvemmalla, mutta on siinä sitten hieman vaivaakin.

        Kai se riippuu omasta aikataulusta ja maksukyvystä mikä kannattaa ottaa. Lopulta tärkeintä on, että on valintaansa tyytyväinen :)

        on monella valmistajalla sama. Vain hinnassa on suuria eroja. Ei puustelli ole laadullisesti ikeaa parempi saman hintaluokan kalusteissa. Jos ikeallakin olisi tupla tai triplahintaisia kalusteita, ne hakkais kyllä puustellit ja muut vastaavat tasan tarkkaan.


      • ---

        meillä suunnilleen samankaltainen paketti puustellista. hinta 17000e. Tavara ei ole vielä tullut, joten jännässä odotellaan...


      • IinaLp
        Temporas kirjoitti:

        ...niin ne ovat Puustellin valmistamat???
        Sori nyt vaan mutta ne saranat ovat Blumin valmistamat, samoin kuin laatikosto-systeemit ja vetimetkin on pää-piirteittäin Beckerin...

        Juu ja sit mdf-ovet ovat Meriten valmistamat jne...

        se Puustelli sitten tekee itse, jos kertomasi on totta?


      • puustelli
        IinaLp kirjoitti:

        se Puustelli sitten tekee itse, jos kertomasi on totta?

        tekee itse ainakin kaapistojen rungot ja tietysti kokoaa maailmalta tulleet tavarat edelleen asiakkaalle toimitettaviksi.

        Esim. juuri nämä mainitut ovet tulevat ainakin mdf-ovien(maali tai kalvo) kohdalla parilta eri valmistajalta.


      • Myynyt kaikkia
        IinaLp kirjoitti:

        Mutta Puustellin laatu näkyy just siinä, että ne tekee kaikki itse. Ikeahan ei vissiin itse valmista mitään. Meidän keittiön ovien saranoissakin lukee Puustelli! Ja laatikoissa. Ikeassa on kuulemma jotkin itävaltalaiset laatikot.

        Opetelkaa hyvät ihmiset läksynne ennenkuin sönkötätte tänne kaikkea paskaa. Puustellista:
        puuovet tekee kaikki itse alusta loppuun. Mdf- ovet tulevat Mellanolta ja kalvo- ovet Kensapuulta (alansa laadukkaimpiin kuuluvat valmistajat). Saranat ovat Mepla- Alfitin, jotka ovat saranoiden kunkkuja ja huomattavasti kalliimmat kuin esim. Blum. Suomessa Meplan saranoita käyttää Puustellin lisäksi Isku ja Keittiönet (tilanne 12/05). Laatikostot ovat Blumin kuten muillakin suurilla. Kaikki suuret tehtaat (Isku, Novart, Domus ja Puustelli tekevät runkonsa itse). Muutkin käyttävät oviensa toimittajina mm. edellämainittuja, sekä Josadooria, Puusektoria, Kustavin puuta ja harvat Meriteä. Kaikki suuret tehtaat toimivat siis logistiikkakeskuksina alihankkijoilleen, jotka toimittavat tuotteet sovitussa ajassa terminaaliin ja josta tuotteet ajetaan asiakaskohtaisiin ruutuihin odottamaan lastausta ja toimitusta. Tässä vähän todellista tietoa ja toki voin kertoa lisääkin mm. valmistajista jos joku sitä kaipaa. Olen toiminut alalla itse pitkään, joten nämä ovat oikeaa tietoa eikä mitään mutua.


      • Tiedän....
        --- kirjoitti:

        meillä suunnilleen samankaltainen paketti puustellista. hinta 17000e. Tavara ei ole vielä tullut, joten jännässä odotellaan...

        Toimitus viikko ????


      • Tiedän vieläkin...
        puustelli kirjoitti:

        tekee itse ainakin kaapistojen rungot ja tietysti kokoaa maailmalta tulleet tavarat edelleen asiakkaalle toimitettaviksi.

        Esim. juuri nämä mainitut ovet tulevat ainakin mdf-ovien(maali tai kalvo) kohdalla parilta eri valmistajalta.

        Ovet parilta eri valmistajalta?????. Ei ole kalvoo muuten.


      • Temporas
        Myynyt kaikkia kirjoitti:

        Opetelkaa hyvät ihmiset läksynne ennenkuin sönkötätte tänne kaikkea paskaa. Puustellista:
        puuovet tekee kaikki itse alusta loppuun. Mdf- ovet tulevat Mellanolta ja kalvo- ovet Kensapuulta (alansa laadukkaimpiin kuuluvat valmistajat). Saranat ovat Mepla- Alfitin, jotka ovat saranoiden kunkkuja ja huomattavasti kalliimmat kuin esim. Blum. Suomessa Meplan saranoita käyttää Puustellin lisäksi Isku ja Keittiönet (tilanne 12/05). Laatikostot ovat Blumin kuten muillakin suurilla. Kaikki suuret tehtaat (Isku, Novart, Domus ja Puustelli tekevät runkonsa itse). Muutkin käyttävät oviensa toimittajina mm. edellämainittuja, sekä Josadooria, Puusektoria, Kustavin puuta ja harvat Meriteä. Kaikki suuret tehtaat toimivat siis logistiikkakeskuksina alihankkijoilleen, jotka toimittavat tuotteet sovitussa ajassa terminaaliin ja josta tuotteet ajetaan asiakaskohtaisiin ruutuihin odottamaan lastausta ja toimitusta. Tässä vähän todellista tietoa ja toki voin kertoa lisääkin mm. valmistajista jos joku sitä kaipaa. Olen toiminut alalla itse pitkään, joten nämä ovat oikeaa tietoa eikä mitään mutua.

        Huippu-valmistajat?
        -Kalvo-ovet Kensapuulta? -Ei meidän puustellista ainakaan saa kalvo-ovia!
        Saranoissakin lukee BLUM ja MDF-oven (kuljetusvaurio) pakkausteipissä luki Merite.

        Taitaa teilläpäin olla eri tavarat myynnissä.

        Että sellasta kusetusta täälläpäin?


      • on tuotemerkki
        Temporas kirjoitti:

        Huippu-valmistajat?
        -Kalvo-ovet Kensapuulta? -Ei meidän puustellista ainakaan saa kalvo-ovia!
        Saranoissakin lukee BLUM ja MDF-oven (kuljetusvaurio) pakkausteipissä luki Merite.

        Taitaa teilläpäin olla eri tavarat myynnissä.

        Että sellasta kusetusta täälläpäin?

        Merite on Mellanon tuotemerkki. Eli tuote on Merite jonka valmistaa Mellano. Ihan kuin tuote Elegaa valmistaa Poutapäivä.

        Puustellista saa myös kalvo-ovia.

        Oma kokemus oli että samalla rahalla Puustellista saa perustavaraa, kun kilpailijoilta saa samaan hintaan jo alakaappien tilalla laatikostot ja parhaat mekanismit hidasteet. Ja jos tutkit tarkoin Puustellin myymälässä olevia maalattuja MDF kaapinovia, löydät lähes joka ikisestä maalausvirheen, pölyä maalin seassa tms.


      • epäilevä vaan
        on tuotemerkki kirjoitti:

        Merite on Mellanon tuotemerkki. Eli tuote on Merite jonka valmistaa Mellano. Ihan kuin tuote Elegaa valmistaa Poutapäivä.

        Puustellista saa myös kalvo-ovia.

        Oma kokemus oli että samalla rahalla Puustellista saa perustavaraa, kun kilpailijoilta saa samaan hintaan jo alakaappien tilalla laatikostot ja parhaat mekanismit hidasteet. Ja jos tutkit tarkoin Puustellin myymälässä olevia maalattuja MDF kaapinovia, löydät lähes joka ikisestä maalausvirheen, pölyä maalin seassa tms.

        Mites kun väitetään että Puustellin kalusteet tulevat nykyään Puolasta tai jostain muusta itä-europpalaisesta maasta (en muista mikä)? Vai sisältyykö tämä siihen 'pariin muuhun tehtaaseen' joita ei sen tarkemmin mainittu?


      • nyt olet
        Tiedän vieläkin... kirjoitti:

        Ovet parilta eri valmistajalta?????. Ei ole kalvoo muuten.

        väärässä. Kalvo ovia nähty omin silmin!!
        Kyllä ovet tulevat parilta valmistajalta.
        Maali ovet toiselta ja kalvo ovet toiselta.


    • Holy Jones

      Meillä kävi niin että tilattiin keittiökalusteet PUUSTELLILTA. No ajoissa tuli mutta oli ristimitta heittoja, liimatuhruja, osa ovista oli alkuperäiseltä väriltä vihreitä (näki kulmakohdista) etc. No paikallinen myyja sanoi että PUUSTELLIN tehtaalla oli uusi maalilinja, jonkakanssa oli ongelmia. No paikalle pyydettiin PUUSTLEELI tehtaalta ukko kattomaan. Ukko tuli ja noin 10 minuutin keskustelun jälkeen totesin että sen äijän toimenkuvana oli puhumalla tehdä sekundasta priimaa. Ihan hyvä homma, mutta ei vain onnistunut meidän kanssa. Ovela asia siinä keskustelussa oli mm. kun sanoin että paikallinen PUUSTELLI myyjä oli sanonut tehtaan ongelmista, niin tämä äijä sanoi, että ei tehtaalla mitään ongelmia ollut. Paikalliset myyjät eivät kuulemma tiedä mitään. No homma päätyi niin että Ristimitaltaan vähänkin vinossa olleet rungot vaihdettiin, no ovet vaihdettiin, joissa oli sanomista ja PUUSTELLI maksoi vaimolleni siitä, että hän asetonilla pyyhki ne liimat pois. Ite en periaatteesta sitä käynyt edes maksusta tekemään kun ilkes se äijä käydä puhumaan paskaa, vaikka virheet olivat päivänselviä. Loput kotimme kalusteista otettiin muualta. Opetus: EI PIDÄ ODOTTAA MITÄÄN VAAN PITÄÄ VAATIA JOS SIIHEN ON AIHETTA.

      • mie vaan

        .........höpö höpö....


      • mää
        mie vaan kirjoitti:

        .........höpö höpö....

        kyllä tuossa vaatimisessa on pointti. Miksiköhän toiset mieluummin nuolevat haavansa itse kuin pitävät oikeuksistaan kiinni??


      • Yrsa

        Hmm... Täällähän on keskusteluissa usein kerrottu Puutsellin siirtäneen tuotantonsa Puolaan tai muualle itä-eurooppaan. Olisiko tässä nyt jokin syy-seuraus sille?


      • ostanut jo
        Yrsa kirjoitti:

        Hmm... Täällähän on keskusteluissa usein kerrottu Puutsellin siirtäneen tuotantonsa Puolaan tai muualle itä-eurooppaan. Olisiko tässä nyt jokin syy-seuraus sille?

        kyllähän ne puustellin keittiöt vielä Harjavallassa tehdään..... Hyvät ovat ja laatu ratkaisi.


    • Puustellista

      Tehtiin keittiöremppa pari vuotta sitten. Suunnittelupalvelu oli todella hyvää ja asiantuntevaa. Eli kalusteet saatiin hiukan myöhässä, no ei se haitannut oikeastaan mitään. Mutta laatat olivat väärät. Eli kun olimme päiväsaikaan töissä ja asennusmies oli asentamassa keittötämme ja tultuamme kotiin illalla huomasimme väärät laatat keittiön seinällä. Tehtiin reklamaaatio ja vaadittiin tilaamamme laatat ja ne luvattiinkin meille parin viikon päästä. No pari viikkoa meni ja vähän useampikin ja olimme yhteydessä, että missä viipyy....Oiskohan n. kolmisen viikkoa kulunut, kun oltiin sitte jälleen kerran yhteydessä ja sanottiin, että laatat pitää tulla nyt viikon sisällä tai muuten me ei makseta sitä laattojen osuutta ollenkaan ja pidämme nämä nykyiset laatat seinällä. Päästiin yhteisymmärrykseen ja erotettiin laattojen hinta pois.

      Kalusteet oli todella kivat, mutta se niiden toiminta noiden laattojen suhteen ärsytti.

      • mää

        ei tommosia mokia saa sattua. Sama kun yksille kävi asentaja laittamassa loman aikana "siniset" laatat kylppäriin. Muuten hyvä, mutta kun tuota asukkaiden valitsemaa laattaa ei sattunut sillä hetkellä yllätys yllätys olemaan lähirautakaupassa, niin hyväkäs laittoi sitten toista samanväristä, mutta täysin erilaista - kysymättä.

        Toikin olis toki ollut vältettävissä, mutta se ei nyt ole jutun pointti...


      • laatoista
        mää kirjoitti:

        ei tommosia mokia saa sattua. Sama kun yksille kävi asentaja laittamassa loman aikana "siniset" laatat kylppäriin. Muuten hyvä, mutta kun tuota asukkaiden valitsemaa laattaa ei sattunut sillä hetkellä yllätys yllätys olemaan lähirautakaupassa, niin hyväkäs laittoi sitten toista samanväristä, mutta täysin erilaista - kysymättä.

        Toikin olis toki ollut vältettävissä, mutta se ei nyt ole jutun pointti...

        Eli me tilattiin "merkkiliikkeen" kautta Italiasta laatat, keltaiset. Ne mitkä meille tuli oli ruumiineritteen vaaleanruskeat. Reklamoin mistä myyjäliike kimpaantui ja väitti etten erota keltaista keltaisesta. Onneksi mulla oli ap mallilaatta jemmassa joten pakkohan myyjän oli myöntää ettei hän erottanut keltaista ruskeasta. Kerroin myös että väriero johtunee posliinin värjäystilanteessa käytetyn polttouunin virhelämpötilasta. Tähän sain suurinpiirtein syljet silmilleni - kuinka kehtasinkaan arvostella tehtaan toimia. Kunnes - tehtaalta tuli vastaus ja ilmoitus että polttouunissa oli juuri mainitsemani vika!! Saatiin tehtaalta suoraan uudet oikean väriset laatat. Mutta siihen liikkeeseen en mene ikinä enää.....


      • mää
        laatoista kirjoitti:

        Eli me tilattiin "merkkiliikkeen" kautta Italiasta laatat, keltaiset. Ne mitkä meille tuli oli ruumiineritteen vaaleanruskeat. Reklamoin mistä myyjäliike kimpaantui ja väitti etten erota keltaista keltaisesta. Onneksi mulla oli ap mallilaatta jemmassa joten pakkohan myyjän oli myöntää ettei hän erottanut keltaista ruskeasta. Kerroin myös että väriero johtunee posliinin värjäystilanteessa käytetyn polttouunin virhelämpötilasta. Tähän sain suurinpiirtein syljet silmilleni - kuinka kehtasinkaan arvostella tehtaan toimia. Kunnes - tehtaalta tuli vastaus ja ilmoitus että polttouunissa oli juuri mainitsemani vika!! Saatiin tehtaalta suoraan uudet oikean väriset laatat. Mutta siihen liikkeeseen en mene ikinä enää.....

        monella myyjällä on kyllä otsaa kääntää aina kaikki asiakkaan viaksi tai virheeksi. On tainnut tämä menetelmä purra aika hyvin suomalaisiin, kun aina jaksavat yrittää. Toiset meistä kun eivät joko jaksa tai viitsi pitää oikeuksistaan kiinni.

        Viimeksi itsellä kävi näin kun oltiin laastiostoksilla. Kaveri laski tarvittavat pussit todella väärin, ja yrittivät sitten kääntää sen mun virheeksi. No, siitä sitten suorinta tietä puljun dirikan luo ja loput pussit nettohintaan! Itseasiassa tulipa nuo alkuperäisetkin pussit vielä vaadittua nettohintaan...


      • onko nyt
        mää kirjoitti:

        monella myyjällä on kyllä otsaa kääntää aina kaikki asiakkaan viaksi tai virheeksi. On tainnut tämä menetelmä purra aika hyvin suomalaisiin, kun aina jaksavat yrittää. Toiset meistä kun eivät joko jaksa tai viitsi pitää oikeuksistaan kiinni.

        Viimeksi itsellä kävi näin kun oltiin laastiostoksilla. Kaveri laski tarvittavat pussit todella väärin, ja yrittivät sitten kääntää sen mun virheeksi. No, siitä sitten suorinta tietä puljun dirikan luo ja loput pussit nettohintaan! Itseasiassa tulipa nuo alkuperäisetkin pussit vielä vaadittua nettohintaan...

        tosi hyvä mieli kun sai halvalla Etkö ikinä itse tee mitään virhettä


      • !!!
        onko nyt kirjoitti:

        tosi hyvä mieli kun sai halvalla Etkö ikinä itse tee mitään virhettä

        eikai tuosta ollut hänen kirjoituksessaan kyse, vaan palvelusta. Kaikkihan virheitä tekee, sinäkin, MYYJÄ!


      • kysympähän vaan
        !!! kirjoitti:

        eikai tuosta ollut hänen kirjoituksessaan kyse, vaan palvelusta. Kaikkihan virheitä tekee, sinäkin, MYYJÄ!

        jostain syystä joutkut luulee että pitää, koska kyllä ammattilainen hommansa osaa...ja vtut sanon minäkin, sen verran monta luupäistä "osaajaa", tumpeloa olen tavannut. Itse kyllä virheen myönnän sen tehdessäni, mutta nää tyypit, ehei, turha toivo. Taitaa olla arvovalta kysymys. Näistä muuten monella on hieno autokin jatkeena, vaikka tienaavat 20t. vuodessa hädin tuskin. Ehkä toikin jotain kertoo... Itse ajelen corollalla eikä yhtään purista!


      • make
        kysympähän vaan kirjoitti:

        jostain syystä joutkut luulee että pitää, koska kyllä ammattilainen hommansa osaa...ja vtut sanon minäkin, sen verran monta luupäistä "osaajaa", tumpeloa olen tavannut. Itse kyllä virheen myönnän sen tehdessäni, mutta nää tyypit, ehei, turha toivo. Taitaa olla arvovalta kysymys. Näistä muuten monella on hieno autokin jatkeena, vaikka tienaavat 20t. vuodessa hädin tuskin. Ehkä toikin jotain kertoo... Itse ajelen corollalla eikä yhtään purista!

        pakko tietää mitä haluaa, jos kysyt myyjältä, niin se on melkein itsemurha hyvälle toteutukselle. Ihmeen kapee tietämys porukoilla rautakaupassa, en tosin yleistä.


      • marja
        make kirjoitti:

        pakko tietää mitä haluaa, jos kysyt myyjältä, niin se on melkein itsemurha hyvälle toteutukselle. Ihmeen kapee tietämys porukoilla rautakaupassa, en tosin yleistä.

        että tiedän välttää???


    • Hyvinmeni

      Meillä ainakin tänä syksynä tehty keittiöremontti onnistui yli odotusten. Suunnittelu oli ripeää ja kattavaa. Ja aikataulut pitivät liki päivälleen kutinsa, mitä nyt väliseinän purkamisesta tuli pientä viivästystä.
      Asentaja oli todella ammattitaitoinen ja teki jopa enemmän kuin olil määrä (esim. haki ja laittoi kattolistat, vaihtoi sauma-aineet parempiin ja ehdotti muutenkin pieniä, mutta kivoja parannuksia suunnitelmiin.) AJallaan tulleet kalusteet tuntuvat muutaman päivän kokemuksella erittäin laadukkailta (öljytyt koivutasot, koivukaapit, keraaminen liesi, ROsenlewin koneet ym.)
      Hinta on toki suht kova (n. 12 000 euroa), mutta tuntuu, että kannatti maksaa. Ei voi moittia pätkääkään, päinvastoin.

      • ennen kuin alkoikaan

        Sama mekin maksettiin pienehköstä keittiöstä ja istutaan täällä resujen/viallisten/vääränlaisten kalusteiden keskellä ja mietitään missä loput tavarat seilaavat!


      • pertti
        ennen kuin alkoikaan kirjoitti:

        Sama mekin maksettiin pienehköstä keittiöstä ja istutaan täällä resujen/viallisten/vääränlaisten kalusteiden keskellä ja mietitään missä loput tavarat seilaavat!

        voi ihan hyvinkin mennä tavalliseen keittiön vaihtoon. Herätkää, tuolla pitäisi jo saada vaikka mitä ja todella tyylikäs kokonaisuus, palveluakin tottakai!


    • Anonyymi

      Meillä 30v sitten hankitut kalusteet. Muutama sarana mennyt rikki (varasto käytetty loppuun) ja nyt tarvitsisikin uusia. Jokakaupasta löytyy 35nn poraukselle saranoita mutta mistä löytyy kohtuu hintaisia 30mm poraukselle, MEPLA lukee entisissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe