Sydänäänet rv 10+2

vaiko väärät viikot

kävin tossa ma eka käynnillä neuvolassa (rv 10 2) ja varsin kuunneltiin dopplerilla sydän ääniä ja ne kuuluivatkin todella hyvin! Olisko mahdollista että mulla on väärät viikot vai oliskohan siellä kaksi asukasta?

5

1871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b.b

Aika monella kuuluu noilla viikoilla ja sitä vain mainostetaan paljon, ettei pidä huolestua jos ei kuulukaan.
      Sen perusteella ei mielestäni voi päätellä tuplaraskautta.

• helppa (rv 28+0)

juuri muutama päivä sitten kysellyt aivan samaa asiaa? kaksikin kertaa... http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=690&posting=22000000011885629

edelleenkin olen sitä mieltä, että kyllä se sydänäänien kuuluminen aikaisilla viikoilla viittaa ennemminkin siihen, että kaksosia ei ole tulossa. ajattelitko, että kaksosten sydämet ihan tasan samassa rytmissä lyövät ja tuloksena olisi yksi voimakkaampi sydänääni? maalaisjärkeä käyttäen kuulostasi aika epätodennäköiseltä. moni on sanonut, että neuvolassa on saatu sydänäänet kuulumaan jo noilla viikoilla. se voi johtua esim. siitä, että teillä on hyvät laitteet neuvolassa. lisäksi vauva on ollut otollisessa asennossa eikä sinulla ole paksua kerrosta vatsanpeitteitä. voihan toki olla niinkin, että viikot olisivatkin jo pidemmällä, mutta se selviää sitten vasta ultrassa. yritä nyt vain rauhassa iloita siitä, että kuulit pikkuisen. emme me tämän paremmin osaa sinua auttaa, vaikka toistaisit kysymyksesi vielä kymmenen kertaa.

• millinen

10 3 oli viikot kun ekan kerran sydänääniä yritettiin kuunnella ja hyvin kuuluivat

• noppa222

Minulla kuului sydän äänet viikolla 10 0 selvästi. Ei ollut kaksosia eikä myöskään raskaus pidemmällä. Vatsapeitteitä on vähän *kröhöm* liikaakin, mutta vauva taisi olla vaan hyvässä asennossa. =)

• amanda

itse kävin viikko sitten neuvolassa ja itselläni myös 10 2 ja sydänäänet kuuluivat =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5832
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      94
      3306
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57