Sinä salaperäinen íhana mies :=))))
Muista tulla tänä iltana salille treeneihin mun kans :=)))
Jätän B-oven auki, et pääset sisään.
Olemme sitten tänä iltana siellä ihan kahden :=)))))
Man of mystery
64
2881
Vastaukset
>Sinä salaperäinen íhana mies :=))))<
- salaperäinen ehkä, mutta ihana? *melkein punastun*
Tullaan tullaan, kuten sovittiin.........
>Olemme sitten tänä iltana siellä ihan kahden :=)))))<
- mitähän taas mielessä - salille treeneihin muka?
Antaudun, t. MM.- yksitypy evk
Treenataan. Mitä oikein taas typystä luulet???
Siellä on leveät jumppamatotkin joten voi tehdä myös lattialla temp... eiku liikkeitä :=)))))
Ajan kait muistat. Siis klo 16.00. - yksitypy evk
yksitypy evk kirjoitti:
Treenataan. Mitä oikein taas typystä luulet???
Siellä on leveät jumppamatotkin joten voi tehdä myös lattialla temp... eiku liikkeitä :=)))))
Ajan kait muistat. Siis klo 16.00.sinuunko turhaan rakastuin :=(((
Et siis tuukaan mun kaa jumpalle, kun et vastaa. Mä lähden nyt ainakin. Mutta soita ovikelloa sitten jos oot tulossa niin kipasen avaamaan kyllä oven :=)))))
Moiskis :=))) - Herra_X
yksitypy evk kirjoitti:
sinuunko turhaan rakastuin :=(((
Et siis tuukaan mun kaa jumpalle, kun et vastaa. Mä lähden nyt ainakin. Mutta soita ovikelloa sitten jos oot tulossa niin kipasen avaamaan kyllä oven :=)))))
Moiskis :=)))Kyllä hän osaa poistaa sen :)
- yksitypy evk
Herra_X kirjoitti:
Kyllä hän osaa poistaa sen :)
hänessä on sitä poweria :=)))))
yksitypy evk kirjoitti:
hänessä on sitä poweria :=)))))
>hänessä on sitä poweria :=)))))<
- voi kiitos Typy - tulenhan minä!
Ei saa hätäillä - I´ll be there...........
Jätä ovi vaan raolleen, kuten sovittiin!
Terveisin, MM.- yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
>hänessä on sitä poweria :=)))))<
- voi kiitos Typy - tulenhan minä!
Ei saa hätäillä - I´ll be there...........
Jätä ovi vaan raolleen, kuten sovittiin!
Terveisin, MM.Eikös ollutkin kiva jumppa? Ensin olin pettynyt, kun luulin ettet tulekaan, mutta sitten ilmaannuitkin vähän myöhässä :=)))) Tulin just kotiin. Sinulla kait ainakin 300km vielä ajomatkaa jäljellä, mutta eihän siinä enää kauaa mene kun kotona olet sillä sun hienolla bemarillas.
Olihan se jumppa sen arvoista vai?? :=))))))) yksitypy kirjoitti:
Eikös ollutkin kiva jumppa? Ensin olin pettynyt, kun luulin ettet tulekaan, mutta sitten ilmaannuitkin vähän myöhässä :=)))) Tulin just kotiin. Sinulla kait ainakin 300km vielä ajomatkaa jäljellä, mutta eihän siinä enää kauaa mene kun kotona olet sillä sun hienolla bemarillas.
Olihan se jumppa sen arvoista vai?? :=)))))))>Olihan se jumppa sen arvoista vai?? :=)))))))<
- oli oli - vieläkin hengästyttää, näin aamulla..........???!!!
>Ensin olin pettynyt, kun luulin ettet tulekaan, mutta sitten ilmaannuitkin vähän myöhässä :=))))<
- parempi myöhään kuin ei ollenkaan - oli se, oli se......, niin - siis.........*nieleskelee*
Terveisin, MM.
tuoda sinne b-rappuun pari pölkkyä ja te törmäätte niihin pimeil markkinoilla ja sit teilläkin on rillit solmussa ja polvet laastarilla......=:0))))))))
- Tane
Sheriffiä naimaan häntä b rappuun
Tane kirjoitti:
rietastele....nehän jumppaa...... mutta kokevat yllärin ku mun pölkyt on siinä ja ne niihin kompastuu.........kjäh...kjäh.........=:0))))
- Tane
BBrunetti kirjoitti:
rietastele....nehän jumppaa...... mutta kokevat yllärin ku mun pölkyt on siinä ja ne niihin kompastuu.........kjäh...kjäh.........=:0))))
tarkoitin b reikään
Tane kirjoitti:
tarkoitin b reikään
seuraavasta rietastelusta lähdetkin suusaippuapyykille........................=:0)))))))3
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
seuraavasta rietastelusta lähdetkin suusaippuapyykille........................=:0)))))))3
Brunellekki yks suupesu tekemäti.
luke67 kirjoitti:
Brunellekki yks suupesu tekemäti.
*juoksee karkuun...kipeellä jalalla.....*varokkii heitän päälles jääkylmää vbettä......hups....kummitus......
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
*juoksee karkuun...kipeellä jalalla.....*varokkii heitän päälles jääkylmää vbettä......hups....kummitus......
Polvi parantunu, ku puhalsin??
Voidaan suu pesu vaihtaa lumipesuunki. luke67 kirjoitti:
Polvi parantunu, ku puhalsin??
Voidaan suu pesu vaihtaa lumipesuunki.lumipesua meinasit.............senkin sika.......
muuten pesen sut takas.......=;0)))- luke67
BBrunetti kirjoitti:
lumipesua meinasit.............senkin sika.......
muuten pesen sut takas.......=;0)))Etpäs yletykkään khih khih.
- yksitypy evk
Tane kirjoitti:
tuu säkin jumpalle meidän kans :=)))))
Iso sali. Sinne mahtuu kolmekin. Ja onhan se kivempi jumpata, kun enemmän väkee :=)))
- quistis
Sä et sit muista mitään.....Tää täälä huokaa....Se ylikunto.....;o/
- ykköskollli evk
Vedäs nyt ittes pokiin.
Älkää nyt ihmeessä B-ovea kokeilko.
Menkää sisään mieluummin vaikka D-ovesta.
*nauraa* Kolli heh heh.
:-DDD- yksitypy evk
olet muuten muuttanut hymiötä.
Ootkohan oikea kolli edes? Ettet vaan väärennös :=)))
- AMR-52
....mie oon yökierroksel sil alueel,jotta sulukekaa ovet sit ko ootta jumpsuttaneet..))))
- yksitypy evk
Mä lähden nyt salille mysteerisen miehen kans. :=))))
Kerron sitten kun salilta kotiudun millaisia jumppaliikkeitä teimme :=))))
Minä en salaa mitään. Kaikki kerron rehellisesti :=))))) Moikkaa... Mä olen niin onnellinen :=))))- quistis
Quukin....Kylläpäs baletista onkin hyötyä....viel tänäkin päivänä....Ensimmäinen asento..toinen...;o))n Kyl noi harrastukset sit kannattaa...Mul ei vai nmitään mystistä....Ihana vain;o))
- se ihana
quistis kirjoitti:
Quukin....Kylläpäs baletista onkin hyötyä....viel tänäkin päivänä....Ensimmäinen asento..toinen...;o))n Kyl noi harrastukset sit kannattaa...Mul ei vai nmitään mystistä....Ihana vain;o))
jumpasta on ollut kovasti hyötyy ja iloo meille;=)
- quistis
se ihana kirjoitti:
jumpasta on ollut kovasti hyötyy ja iloo meille;=)
Quu posket quumina....Huih...;o)
- se ihana
quistis kirjoitti:
Quu posket quumina....Huih...;o)
jumpalla saa ihmeitä aikaan ja siitä tulee nii hyvä olokin:=)
- quistis
se ihana kirjoitti:
jumpalla saa ihmeitä aikaan ja siitä tulee nii hyvä olokin:=)
todeta et "tosi on"....:o))))))))))))
- se ihana
quistis kirjoitti:
todeta et "tosi on"....:o))))))))))))
auttaa et saa niin hyvän fiiliksen et luulee olevansa paratiisissa:=))
- quistis
se ihana kirjoitti:
auttaa et saa niin hyvän fiiliksen et luulee olevansa paratiisissa:=))
jumppaa.....Voih..;o))
- säsä
quistis kirjoitti:
jumppaa.....Voih..;o))
sättäilyä menkää ny tonne sättiin kuhertelemaan. ei tää ole mikään kuhertelupalsta.
- sitä
säsä kirjoitti:
sättäilyä menkää ny tonne sättiin kuhertelemaan. ei tää ole mikään kuhertelupalsta.
qqqqqqqqqq tekee tätä
- se ihana
säsä kirjoitti:
ketään kuhertele jos ei ota typyy mukaan mehän olemme jumppa tunnilla;=)
- säsä
sitä kirjoitti:
qqqqqqqqqq tekee tätä
ei välttämättä kauheesti kiinnosta q.n tekemiset ja kuhertelut
- paljastut
se ihana kirjoitti:
ketään kuhertele jos ei ota typyy mukaan mehän olemme jumppa tunnilla;=)
aina, et kykene hämäämään meitä.
- se ihana
paljastut kirjoitti:
aina, et kykene hämäämään meitä.
yritä huijata ihmisiä täällä kun rehelliset jumppa ihmiset liikeellä;=)
- tarvitse lukea sen juttuja
säsä kirjoitti:
ei välttämättä kauheesti kiinnosta q.n tekemiset ja kuhertelut
vähän hankala kun se on joka paikassa quiquilemassa
- se se
se ihana kirjoitti:
yritä huijata ihmisiä täällä kun rehelliset jumppa ihmiset liikeellä;=)
kippari1
- se ihana
se se kirjoitti:
kippari1
kippari1 on jo haudassa syylistä etsitään;=)
- yksitypy
suoritettu :=)))
Ensinnäkin haluan kiittää Man of Mysteriä, vaikka vähän myöhästyit. Tässä vähän ohjelmaa josta lupasin Quistisille ja Brunetille rehellisesti kertoa:
Otimme ensin lämmitykset stepperillä 10 min.
MM oli mun takana kun stepattiin.
Sen jälkeen otimme 3x 20 punnerrusta lattiatasosta ja työntöjä saman verran.. siis jalkapenkillä.
Vartalon kiertoja myös 3x20. Saman verran vatsaliikkeitä, selkäliikkeitä. Myös reisiä levitettiin, ja pohkeita treenattiin. Käden ojentajalihaksia muistettiin punttien avulla.
Keppijumppaa sitten viimeksi... hartioille.
Kaikki lihakset saivat lopuksi pienet venytykset.
Joten tämä oli jumppaohjelmamme tänään.
Ja jos joku ajattelee näitä liikkeitä kaksmielisesti ei tiedä jumpasta mitään :=)))))))
Olemme vaan Man of Mysterin kanssa hyvät, kylläkin aika läheiset ystävät. Meillä sitä sielujen sympatiaa :=)))))))))- pakko
siitä täällä kailottaa eihän se sovi muillekkaan, täytyykin lähettää taas kerran palautetta ylläpidolle.
- yksitypy
pakko kirjoitti:
siitä täällä kailottaa eihän se sovi muillekkaan, täytyykin lähettää taas kerran palautetta ylläpidolle.
ylläpitokin on hyvillään kun lukevat nää jumppaohjeet :=)))
Kerrankin jotain hyödyllistä asiaa kirjoitin :=)))
Mitä jos sinä ens viikolla tulit mun kans salille?
Vois olla, että et enää ylläpidolle valittelis :=)))) - kun joskus
pakko kirjoitti:
huuhailija tekee jotain niin totta se täytyy ilmoittaa koko suomen kansalle
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
ylläpitokin on hyvillään kun lukevat nää jumppaohjeet :=)))
Kerrankin jotain hyödyllistä asiaa kirjoitin :=)))
Mitä jos sinä ens viikolla tulit mun kans salille?
Vois olla, että et enää ylläpidolle valittelis :=))))...tuleen jumpan harjakaisiks,jotta: Rannalle erämaajärven,mies nuoren neidon vei.....¨
- quistis
monimielisesti....Itsekkin jumppaan....Tota ainaskin joskus jumppaan....Ihan tuttuja ternejä noi oli...Varmasti oli...;o))
- yksitypy
kun joskus kirjoitti:
huuhailija tekee jotain niin totta se täytyy ilmoittaa koko suomen kansalle
sanoa, kun typy ihan punkkutypyn maineessa täällä :=(((
Täytyy yrittää jo tuota proffiilia alkaa nostamaan :=)))
Ajattelinkin tässä pikkuhiljaa näyttää kaikille kuin kunnollinen nainen typy on :=)))
Seuraavaksi ajattelin kertoa kaikille mitä ruokia osaan valmistaa :=)))) - seurustelun
puolelle kun noin kauan meni
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...tuleen jumpan harjakaisiks,jotta: Rannalle erämaajärven,mies nuoren neidon vei.....¨
vähän valssiks pistääkin, mutta vähän liian väsy oon nyt. Kaikki mehut viety :=))))))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
monimielisesti....Itsekkin jumppaan....Tota ainaskin joskus jumppaan....Ihan tuttuja ternejä noi oli...Varmasti oli...;o))
että kunnon jumppari ei koskaan ajattele monimielisesti asioita kun salilla on.
On se sen verran rankkaa hommaa :=))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
vähän valssiks pistääkin, mutta vähän liian väsy oon nyt. Kaikki mehut viety :=))))))
...linkoon lissää meuhuu..)))) muute,ei tuo laulu muutoin,mut ko sen V.Tuomi vetäsöö,siin ihokarvatkii pystys,nii komiast tulloo...))))
- käy juttelemassa
yksitypy kirjoitti:
sanoa, kun typy ihan punkkutypyn maineessa täällä :=(((
Täytyy yrittää jo tuota proffiilia alkaa nostamaan :=)))
Ajattelinkin tässä pikkuhiljaa näyttää kaikille kuin kunnollinen nainen typy on :=)))
Seuraavaksi ajattelin kertoa kaikille mitä ruokia osaan valmistaa :=)))) - yksitypy
seurustelun kirjoitti:
puolelle kun noin kauan meni
ei mennä seurustelemaan, mutta sen jälkeen kyllä voi seurustelun aloittaa :=))))
No... ok. Tunnustan. En ollut salilla kun 1,5 tuntia.
Sen jälkeen Man of Mysteryn kanssa puhuttiin vähän henkeviä :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
että kunnon jumppari ei koskaan ajattele monimielisesti asioita kun salilla on.
On se sen verran rankkaa hommaa :=)))mä tyydynkin vain katsoo....;o)) Sitä jumppaa;o))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...linkoon lissää meuhuu..)))) muute,ei tuo laulu muutoin,mut ko sen V.Tuomi vetäsöö,siin ihokarvatkii pystys,nii komiast tulloo...))))
on paha nyhjästä Antza, mutta huomenna mehua taas irtoais :=)))
Joo tuo laulu on tuttu, mutta ei ole mulla karaokevalikoimassa. Pitäisköhän imuroida se netistä. - yksitypy
käy juttelemassa kirjoitti:
hyvän juttupalstan mulle löysit :=)))
Taitaa nyt loppua sit tää huuhailu kokonaan :=(((
Että miten nyt sitten? - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
on paha nyhjästä Antza, mutta huomenna mehua taas irtoais :=)))
Joo tuo laulu on tuttu, mutta ei ole mulla karaokevalikoimassa. Pitäisköhän imuroida se netistä....vissii jäänt mielee,ko miun vanhan naapurin isännäl on melkei identtinen ään Tuomen kaa...)) miekö tyhyjä..nythä sie joutavii haastat,miul varasäiliötkii mukan,jos oikee kysyntää ilmenöö...))))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
mä tyydynkin vain katsoo....;o)) Sitä jumppaa;o))
pääse irti millään, kun koukkuun on joutunut.
Mutta mitäpä sitä muutakaan iloa elämässä on :=(((
No ei vaiskaan. Ilojahan löytyy paljonkin.
Kaikki itsestä kiinni :=))))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
pääse irti millään, kun koukkuun on joutunut.
Mutta mitäpä sitä muutakaan iloa elämässä on :=(((
No ei vaiskaan. Ilojahan löytyy paljonkin.
Kaikki itsestä kiinni :=)))))ainakin melkein kaikki....Quulla muunlaistakin kokemusta....:o))
- elämä jatkuu
yksitypy kirjoitti:
hyvän juttupalstan mulle löysit :=)))
Taitaa nyt loppua sit tää huuhailu kokonaan :=(((
Että miten nyt sitten?noita linkissä olevia liikkeitä voi tehdä myös kauppakasseilla
http://www.dolfzine.com/page418.htm - yksitypy evk
AMR-52 kirjoitti:
...vissii jäänt mielee,ko miun vanhan naapurin isännäl on melkei identtinen ään Tuomen kaa...)) miekö tyhyjä..nythä sie joutavii haastat,miul varasäiliötkii mukan,jos oikee kysyntää ilmenöö...))))
sitä naapuria laulamaan sulle Tuomea ihan livenä :=))
Missä ne sun varasäiliöt on? Et kait vaan niitä autotallissa säilytä. Ainakaan näin talvella. :=)))) - yksitypy evk
elämä jatkuu kirjoitti:
noita linkissä olevia liikkeitä voi tehdä myös kauppakasseilla
http://www.dolfzine.com/page418.htmOli aika monta samaa liikettä kun mä teen, mutta muutamia uusiakin :=))))
Mä laitan muutaman kaljatölkin painoks kassiin ja alan heti harjoittelemaan :=)))
Hyvät illanjatkot ja öitä :=))) - yksitypy evk
quistis kirjoitti:
ainakin melkein kaikki....Quulla muunlaistakin kokemusta....:o))
kaikenlaisia kokemuksia, mutta niistä huonoistakin kokemuksista selviää kun säilyttää positiivisen asentaan elämään :=)))))
Nyt lähden taas uuden dekkarin pariin.
Kirja alkaa näin: Täysikuu valaisee maisemaa. On täysin hiljaista kunnes kamala kirkaisu rikkoo hiljaisuuden. Pensaikosta astuu esiin rähjääntyneen näköinen nainen joka tähyilee ympärilleen näkemattä kuitenkaan minua :=)))))
No.. tämä ei ollut ote kirjasta vaan itse aloittamani dekkarin alku. Aloitin sen juuri äsken. Tulee varmaan markkinoille ens vuoden jouluks :=)))
Hyvät yöt quistis.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746