kilpailutetaan kirkkokin

uskon kapitalismiin....

Aina häiden tai muun menon vuoksi kirkkojen palveluja tarvitseva voisi lähettää eri seurakuntiin tarjouspyynnön,halvin siis voittakoon..
Ei kirkkoon tarvitse kuulua sen takia että saa kirkkohäät tai vastaavaa.
Pro seremoniat järjestää täsmälleen samat menot mutta paljon halvemmalla kuin ev.lut.Esim tätini hautajaisissa oltiin kappelissa "siunaamassa" hänet,joku papinnäköinen mies puhui kauniisti tädistäni.Vasta tilaisuuden jälkeen sain kuulla ettei tätini kuulu kirkkoon,mutta niin hyvin meni se tilaisuus läpi kirkollisista hautajaisista.Ei se kirkkoonkuuluminen saisi seremoniosta olla kiinni.
Googlettamalla löytyy sivut.Tehokuutta myös näille aloille niin kuin muillakin jo on.

8

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirkot

      muutamien vuosien välein aivan samoin kuin kuluttajat kilpailuttavat sähköyhtiöitä nykyään.

      Se kirkko tietenkin voittaa, joka tarjoaa halvimmalla taivallisen ja maallisen palvelupaketin yhdistelmän. Ratkaisevinta on tietenkin se kuinka halvalla varma taivaspaikka irtoaa.

      • Agnostikkari

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että taivaspaikan voi ostaa?


      • Agnostikkari kirjoitti:

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että taivaspaikan voi ostaa?

        ....koska semmosta ei ole olemassakaan.


      • Agnostikkari
        filosofia kirjoitti:

        ....koska semmosta ei ole olemassakaan.

        Ja miten todistat tämän?


      • mielisairautesiko
        Agnostikkari kirjoitti:

        Ja miten todistat tämän?

        Mitä pitää todistaa jos väittää että ei taivaspaikkaa ole olemassakaan.
        Mitä pitää todistaa jos väittää että se on.
        Ikuinen kysymys joka vaivaa lähinnä niitä jotka ei voi todistaa se olemassaoloa
        Muumit täyttää 60 vuotta ja ne on naantalissa mutta missä se jumala on. On äärimmäisen sairasta uskoa johonkin olemattomaan ja uhrata koko elämänsä tuollaiselle fantasialle jostain taivaspaikasta. Ihminen keksi uskonnot noin 5000 vuotta sitten kun evoluutiossa muuttui sellaiseksi että alkoi pelätä kuolemaa - oli pakko keksiä joku pakotie, ahaa kuoleman jälkeinen elämä mahdollinen taivaspaikka.
        M I S S Ä S E T A I V A S P A I K K A O N ??
        Se pitää ensin todistaa. Sitä ei tarvi koskaan todistaa mitä ei tuhansiin vuosiin ole pysytytty näyttämään ja mitä ei ole, mutta se pitäisi jo vihdoin tällä tekniikalla pystyä todistamaan mitä väitetään olevaksi.
        Olen 3 veljeäni saattanut hautaan ja nähnyt äitini ja isäni tuskan. Koskaan he eivät ole pyytäneet jumalalta apua tuskaansa vaan aina on päästy yli surusta arkeen läheisten kanssa. Ihminen ja hänen hyvyys toiselle on mielestäni ainoa oikea uskonto ja se että aurinko on olemassa. Annostikkarinkaan ei tarvi todistella kenellekään mitään kun auringonvalo sammuu noin 4miljardin vuoden kuluttua, niin mikäli jumala ei tee sinne ydinvoimaloita ja pitäisi pian alkaa urakkasopimuksia tehdä ja tilata porukkaa ei se jeesuspoikansa kanssa kahden niitä sinne pysty tekemään.


      • Agnostikkari
        mielisairautesiko kirjoitti:

        Mitä pitää todistaa jos väittää että ei taivaspaikkaa ole olemassakaan.
        Mitä pitää todistaa jos väittää että se on.
        Ikuinen kysymys joka vaivaa lähinnä niitä jotka ei voi todistaa se olemassaoloa
        Muumit täyttää 60 vuotta ja ne on naantalissa mutta missä se jumala on. On äärimmäisen sairasta uskoa johonkin olemattomaan ja uhrata koko elämänsä tuollaiselle fantasialle jostain taivaspaikasta. Ihminen keksi uskonnot noin 5000 vuotta sitten kun evoluutiossa muuttui sellaiseksi että alkoi pelätä kuolemaa - oli pakko keksiä joku pakotie, ahaa kuoleman jälkeinen elämä mahdollinen taivaspaikka.
        M I S S Ä S E T A I V A S P A I K K A O N ??
        Se pitää ensin todistaa. Sitä ei tarvi koskaan todistaa mitä ei tuhansiin vuosiin ole pysytytty näyttämään ja mitä ei ole, mutta se pitäisi jo vihdoin tällä tekniikalla pystyä todistamaan mitä väitetään olevaksi.
        Olen 3 veljeäni saattanut hautaan ja nähnyt äitini ja isäni tuskan. Koskaan he eivät ole pyytäneet jumalalta apua tuskaansa vaan aina on päästy yli surusta arkeen läheisten kanssa. Ihminen ja hänen hyvyys toiselle on mielestäni ainoa oikea uskonto ja se että aurinko on olemassa. Annostikkarinkaan ei tarvi todistella kenellekään mitään kun auringonvalo sammuu noin 4miljardin vuoden kuluttua, niin mikäli jumala ei tee sinne ydinvoimaloita ja pitäisi pian alkaa urakkasopimuksia tehdä ja tilata porukkaa ei se jeesuspoikansa kanssa kahden niitä sinne pysty tekemään.

        Omituinen purkaus. Ei selventänyt asiaa mitenkään. En ole psykiatri.


      • kun ei voi
        Agnostikkari kirjoitti:

        Omituinen purkaus. Ei selventänyt asiaa mitenkään. En ole psykiatri.

        Niin ei kukaan voi selventää kysymystäni miten todistat jonkun jumalan olemassaolon tai olemattomuuden tai taivasosuuden tai osattomuuden.
        Siinä on juuri se ydinkysymys, "omituinen purkaus" juuri siltä se sinusta tuntuu kun et voi asiaa käsitellä ilmaisemallani tavalla kun olet jossain uskossa mitä taas minä en voi ymmärtää.


      • Agnostikkari
        kun ei voi kirjoitti:

        Niin ei kukaan voi selventää kysymystäni miten todistat jonkun jumalan olemassaolon tai olemattomuuden tai taivasosuuden tai osattomuuden.
        Siinä on juuri se ydinkysymys, "omituinen purkaus" juuri siltä se sinusta tuntuu kun et voi asiaa käsitellä ilmaisemallani tavalla kun olet jossain uskossa mitä taas minä en voi ymmärtää.

        Missä uskossa siis minä olen, mitä sinä et voi ymmärtää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe