Cybeerwine

Alko Holi

Toimiiko tuollainen kauppa oikeesti?
Meinaan että tuleeko mun siiderini esim. 5 laatikkoa kotiovelle asti ilman että tulli puuttuu asiaan?
Onko tuo oikeasti sitä viinan maahantuontia yksityishenkilönä
vaikka en kyseisessä maassa siis kävisikään vaan rahti firma hoitaa kotiinkuljetuksen???

Ja onko olemassa jotain enimmäisrajoja sitten yksityishenkilölle mitä saa "tuoda maahan"?

24

18605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oluen ostaja

      Etusivulla mainostavat aika vanhaa olutta:

      "Voimme ylpeänä esittää; Martens Pils, Suomen selvästi halvin vahva olut! Sisältäen verot, maksat vain n. 1.25€/tölkki. Olut säilyy vähintään kesään 2005 asti, joten osta reilusti varastoon ennen pitkää ja kylmää talviaikaa."

      Hmmmm ...

    • tyytyväinen :)

      Meille tuli tänään 12 laatikkoa ihan ovelle asti.

      1€:n tarjouksella saatiin 4,5% sijasta 7%:sta Kopparbergsin siideriä.

      Ja juomat ei todellakaan olleet vanhoja :)

      Mites muilla on toiminut?

      • Molla

        Juu ... kuten tuossa toisessa viestiketjussa totesin, hyvin tulivat perille ja aitoa tavaraa ovat.

        Sen puolesta olen erittäin tyytyväinen.

        Muuten pitää puntaroida sitä ryhtyykö rikolliseksi muutaman olutpurkin takia, vai maksaako kiltisti verot jotka kuuluvatkin maksaa. - Jos muutenkin varastelisin ja tekisin pikkurikoksia ei asialla olisi niin väliä, mutta olen pyrkinyt elämään rehelliseti ja en anna tämän pilata pyrkimyksiäni. Joten siis päädyin nukkumaan yöni rauhallisesti ja puhtain mielin. Ilmoitin juuri tuontini ja odottelen 50 euron paketilleni lähes 100 euron veroja.

        Mutta sain kuitenkin sellaista olutta jota alkosta ei saa millään rahalla. Kaikin puolin kannatti, mutta ei se edullista ollut.


      • Cyber

        Tilasin Cybeerwineltä 13.11 olutta ja siideriä.
        Eilen tuli pihalle lasti eli 2,5 viikkoa kesti, utta kaikki tuli ja jopa 4.5% siiderin sijasta 7% siideriä.

        Yks juttu vielä mietityttää, että täytyykö juomista vielä maksaa jotain veroa?


      • hahahhaa
        Cyber kirjoitti:

        Tilasin Cybeerwineltä 13.11 olutta ja siideriä.
        Eilen tuli pihalle lasti eli 2,5 viikkoa kesti, utta kaikki tuli ja jopa 4.5% siiderin sijasta 7% siideriä.

        Yks juttu vielä mietityttää, että täytyykö juomista vielä maksaa jotain veroa?

        > Tilasin Cybeerwineltä 13.11 olutta

        Vai tilasit 13.11 olutta? Yhdessä pullossa oli ylimääräistä 0.11 olutta vai saitko 13 täyttä olutta ja 14. olut kovasti vajaa?


      • ölle
        hahahhaa kirjoitti:

        > Tilasin Cybeerwineltä 13.11 olutta

        Vai tilasit 13.11 olutta? Yhdessä pullossa oli ylimääräistä 0.11 olutta vai saitko 13 täyttä olutta ja 14. olut kovasti vajaa?

        joka halpaa tuontiolutta juo..... Eikä kateelliset jotka eivät uskalla tilata..


      • viinikauppias
        ölle kirjoitti:

        joka halpaa tuontiolutta juo..... Eikä kateelliset jotka eivät uskalla tilata..

        eilen tuli juotua halpaa ja hyvää tuontiolutta ja nyt ei kyllä naurata olo suoraa perseestä, mutta hei onhan vielä jokunen loota jäljellä joten kyllä se silti pitää paikkansa!!


      • Joulunodottaja
        viinikauppias kirjoitti:

        eilen tuli juotua halpaa ja hyvää tuontiolutta ja nyt ei kyllä naurata olo suoraa perseestä, mutta hei onhan vielä jokunen loota jäljellä joten kyllä se silti pitää paikkansa!!

        On muuten hyvää ja halvaksi tuli tuo Ruotsalainen, Cyberin myymä SMILE-siideri!!! Otin molempia tarjolla olevia makuja eli Kaktus/lime ja Wildberry (olisko metsämarja tai karhunvatukka?). Halvaksi? Perustelen sitä sillä, että rahteineen yhden puolen litran tölkin hinnaksi tuli 0,60€. Ja hintahan on sidonnainen tilaajamäärään, jotka rahtikustannuksia ovat jakamassa. Suomessa halvin puolen litran siideritölkki irtoaa Lidlistä noin 1,69€ hintaan. On kans hyvää mutta kallista...

        Stockholm-Beer 7,2% oli kans positiivinen yllätys. Otin aivan piruuttani yhden laatikon, jotta saisin nauraa jälleen kerran noille vahvoille oluille. Kokemukset esim. Olvin tuplapukista eivät ole kovin positiiviset (huom. makumielipide johtuu maistajan suusta, ei siis edusta yleistä mielipidettä). Stockholm oli oikein maistuvaista. Ei niin kitkerää kuin nuo vahvat tuppaavat olla.

        Tällaisia kokemuksia tällä kertaa. Ja nuo kokemukset tarjoaa meille tämä EU:n mukanaan tuoma mahdollisuus tilata halpaa ja hyvää tuontiolutta/siideriä.

        Laittakaapa muutkin jotain arviota tilaamistanne lääkyistä. Tietää hiukan muodostaa mielikuvaa seuraavasta tilauksesta.

        Huutelemisihin,

        Joulunodottaja


      • Tunteaton
        Joulunodottaja kirjoitti:

        On muuten hyvää ja halvaksi tuli tuo Ruotsalainen, Cyberin myymä SMILE-siideri!!! Otin molempia tarjolla olevia makuja eli Kaktus/lime ja Wildberry (olisko metsämarja tai karhunvatukka?). Halvaksi? Perustelen sitä sillä, että rahteineen yhden puolen litran tölkin hinnaksi tuli 0,60€. Ja hintahan on sidonnainen tilaajamäärään, jotka rahtikustannuksia ovat jakamassa. Suomessa halvin puolen litran siideritölkki irtoaa Lidlistä noin 1,69€ hintaan. On kans hyvää mutta kallista...

        Stockholm-Beer 7,2% oli kans positiivinen yllätys. Otin aivan piruuttani yhden laatikon, jotta saisin nauraa jälleen kerran noille vahvoille oluille. Kokemukset esim. Olvin tuplapukista eivät ole kovin positiiviset (huom. makumielipide johtuu maistajan suusta, ei siis edusta yleistä mielipidettä). Stockholm oli oikein maistuvaista. Ei niin kitkerää kuin nuo vahvat tuppaavat olla.

        Tällaisia kokemuksia tällä kertaa. Ja nuo kokemukset tarjoaa meille tämä EU:n mukanaan tuoma mahdollisuus tilata halpaa ja hyvää tuontiolutta/siideriä.

        Laittakaapa muutkin jotain arviota tilaamistanne lääkyistä. Tietää hiukan muodostaa mielikuvaa seuraavasta tilauksesta.

        Huutelemisihin,

        Joulunodottaja

        Hei!

        Viimeisin tilaus tuli äskettäin ja kaikki toimi taas kerran hyvin. Tämä oli muistaakseni neljäs tilaus tässä parin-kolmen vuoden sisällä ja joka kerta on tullut perille juuri mitä tilattukin. Nopeimmillaan on tullut alle viikossa, pisin aika on ollut reilu kaksi viikkoa.

        Tuo lime-smile tuli kokeiltua. Siideri-ihmiset ovat pitäneet hyvänä. Xenius-kuohari on aina ollut hyvä valinta. Nyt oli myös positiivinen yllätys Hav&Sand punaviini.

        Tasalaatuista, jotkut kivoja ylläreitä, jotkut pieniä pettymyksiä.

        Tilauksia on tehty aina porukalla, niin rahdit ym. jakaantuneet tasaisemmin.

        Jouluterveiset kaikille!


      • pettynyt..
        Tunteaton kirjoitti:

        Hei!

        Viimeisin tilaus tuli äskettäin ja kaikki toimi taas kerran hyvin. Tämä oli muistaakseni neljäs tilaus tässä parin-kolmen vuoden sisällä ja joka kerta on tullut perille juuri mitä tilattukin. Nopeimmillaan on tullut alle viikossa, pisin aika on ollut reilu kaksi viikkoa.

        Tuo lime-smile tuli kokeiltua. Siideri-ihmiset ovat pitäneet hyvänä. Xenius-kuohari on aina ollut hyvä valinta. Nyt oli myös positiivinen yllätys Hav&Sand punaviini.

        Tasalaatuista, jotkut kivoja ylläreitä, jotkut pieniä pettymyksiä.

        Tilauksia on tehty aina porukalla, niin rahdit ym. jakaantuneet tasaisemmin.

        Jouluterveiset kaikille!

        Kannattaa tarkistaa sitten parasta ennen päiväykset.
        Viinit ja puolet siidereistä oli vanhoja.
        Saa nähdä miten hoitavat ongelman..


      • Arvasin
        pettynyt.. kirjoitti:

        Kannattaa tarkistaa sitten parasta ennen päiväykset.
        Viinit ja puolet siidereistä oli vanhoja.
        Saa nähdä miten hoitavat ongelman..

        Tavara tuli kotiin asti ok, Kopparberg siideri oli 7,0% eikä 4,5% niinkuin tilasin. Bag in Box punaviinistä sitten soittelin asiakaspalveluun, kun kaikki kuusi merkkiä toimitettiin ilman minkäännäköisiä valmistus- tai parasta ennen päivämääriä. Hän ei ollut ikinä kuullut mitään tällaista aikaisemmin ja pyysi tekemään ilmoituksen sähköpostilla cybeerwineen.
        Näin tein ja vastaus oli että; "en osaa sanoa vaaditaanko ne. Selvittelen asia lisää".
        Arvatkaa onko kuulunut mitään sen jälkeen.. minulla on 35 litraa punaviiniä jonka ikää en tiedä. Minusta on hienoa ryhtyä trokaamaan viinaa netissä, tietämättä näin simppeliä asiaa kuin valmistuspäivämäärän pakollisuus vai ei. Cybeerwinen strategiana on ihan selkeästi pitkät asiakassuhteet!


      • ciber
        Arvasin kirjoitti:

        Tavara tuli kotiin asti ok, Kopparberg siideri oli 7,0% eikä 4,5% niinkuin tilasin. Bag in Box punaviinistä sitten soittelin asiakaspalveluun, kun kaikki kuusi merkkiä toimitettiin ilman minkäännäköisiä valmistus- tai parasta ennen päivämääriä. Hän ei ollut ikinä kuullut mitään tällaista aikaisemmin ja pyysi tekemään ilmoituksen sähköpostilla cybeerwineen.
        Näin tein ja vastaus oli että; "en osaa sanoa vaaditaanko ne. Selvittelen asia lisää".
        Arvatkaa onko kuulunut mitään sen jälkeen.. minulla on 35 litraa punaviiniä jonka ikää en tiedä. Minusta on hienoa ryhtyä trokaamaan viinaa netissä, tietämättä näin simppeliä asiaa kuin valmistuspäivämäärän pakollisuus vai ei. Cybeerwinen strategiana on ihan selkeästi pitkät asiakassuhteet!

        Itse olen tyytyväinen asiakaspalveluun ja toimituksiin, tosin siideri oli kyllä 7.5% vaikka piti olla hieman laimeampaa, johtunee kovasta kysynnästä kun tuotteet ovat loppuneet kesken.


      • eka ja vika kerta
        ciber kirjoitti:

        Itse olen tyytyväinen asiakaspalveluun ja toimituksiin, tosin siideri oli kyllä 7.5% vaikka piti olla hieman laimeampaa, johtunee kovasta kysynnästä kun tuotteet ovat loppuneet kesken.

        joo mullakin tuli liian vahvaa siideriä. Ja koska olen niin pikkutarkka pilkun viilaaja (en pysty tuota vahvempaa juomaan) niin olen yli kaksi kuukautta yrittänyt selvittää asiaa asiakaspalvelun kautta. Ei mitään tietoa mistään.

        Varmaan tää toimii ihan hyvin kun kaikki menee suunnitellusti, mutta odottakaapa vain jos tulee jotain probleemia niinkuin minulle. Vituttaa.

        Olen jo siirtynyt viinikauppa.comin asiakkaaksi.


      • pettynyt
        eka ja vika kerta kirjoitti:

        joo mullakin tuli liian vahvaa siideriä. Ja koska olen niin pikkutarkka pilkun viilaaja (en pysty tuota vahvempaa juomaan) niin olen yli kaksi kuukautta yrittänyt selvittää asiaa asiakaspalvelun kautta. Ei mitään tietoa mistään.

        Varmaan tää toimii ihan hyvin kun kaikki menee suunnitellusti, mutta odottakaapa vain jos tulee jotain probleemia niinkuin minulle. Vituttaa.

        Olen jo siirtynyt viinikauppa.comin asiakkaaksi.

        mäkin oon joutunut taistelemaan. Ei kannata. Alkoon vaan tai sitten viinikauppa.comiin.


    • Oluen ystävä

      Olen aikomassa tilata cybeerwine.com:ista 10 laatikkoa olutta. Onko täällä kukaan cybeerwinestä tilannut maksanut verot vielä Suomessa, vaikka Saksassahan ne on kertaalleen jo maksettu!

      Voiko tästä tulla jotain häikkää verottajan kanssa? Cybeerwinestä lupailivat etteivät anna mitään tietoja Suomeen, maksetaan tilille, paketti tulee kotiovelle ja se on siinä. Eihän verottaja loppupeleissä edes tiedä, että sinulle on olutta saapunut? Ellei sitten tulliin jää, ilmeisesti cybeerwinestä tilanneilla ei ole jäänyt?

      Aika paljon kysymyksiä, toivottavasti joku jolla on kokemusta tilaamisesta osaa vastata! Kiitos!

      • ei tilannut

        ottaahan se tulli noikin "talteen" jos kerran viinikaupan tilauksiakin ratsataan toimivat minusta samalla periaatteella


      • walther

        Nää firmat eivät anna tietoja eteenpäin, eli kukaan ei tule kyselemään jälkikäteen veroja sinulta.

        Mitä tulee tuohon cybeerwineen niin ole varovainen, suurin osa hommista menee kyllä putkeen, mutta kun tulee ongelmia (keräilyvirhe, laskuongelmia ym) niin ovat todella avuttomia tekemään yhtään mitään.

        Muutenkin kyseinen firma epäilyttää, firman johtohenkilö istuu linnassa tuomiota pankkiryöstöstä.

        Viinikauppa.com on vähän ikävässä valossa noiden tullijuttujen takia. Tosiasia on kuitenkin se, että viime toukokuun jälkeen ei tulli ole voinut ottaa mitään talteen. Tämän on päättänyt myös suomalainen oikeusistuin. Itse olen siirtynyt viinikauppa.comin asiakkaaksi. Kokeile tuota Hansa-olutta, on muuten hyvää kamaa.


      • riipii...
        walther kirjoitti:

        Nää firmat eivät anna tietoja eteenpäin, eli kukaan ei tule kyselemään jälkikäteen veroja sinulta.

        Mitä tulee tuohon cybeerwineen niin ole varovainen, suurin osa hommista menee kyllä putkeen, mutta kun tulee ongelmia (keräilyvirhe, laskuongelmia ym) niin ovat todella avuttomia tekemään yhtään mitään.

        Muutenkin kyseinen firma epäilyttää, firman johtohenkilö istuu linnassa tuomiota pankkiryöstöstä.

        Viinikauppa.com on vähän ikävässä valossa noiden tullijuttujen takia. Tosiasia on kuitenkin se, että viime toukokuun jälkeen ei tulli ole voinut ottaa mitään talteen. Tämän on päättänyt myös suomalainen oikeusistuin. Itse olen siirtynyt viinikauppa.comin asiakkaaksi. Kokeile tuota Hansa-olutta, on muuten hyvää kamaa.

        Niin vain tulli vei lähetyksen huhtikuun lopulla ja toisen kerran toukokuun alussa.


      • Q.Pulli
        ei tilannut kirjoitti:

        ottaahan se tulli noikin "talteen" jos kerran viinikaupan tilauksiakin ratsataan toimivat minusta samalla periaatteella

        Kyllä cybeewine "oli" hyvä tavarantoimittaja, Suomen tulli vei multa pikkulastin 4 lootaa bissee, ja 6 lootaa viintä.Sillähän raittiimpi mies olis pärjänny kivasti pyhien yli...
        Tai??? alkoiko cyberi jymäyttelemään pitkätukkaisia.... Tulli ei ole vastannut oliko ilmoitus totta
        Eikä se ruottalainen olutkaan ihan p... pöllömpää ollut, lapin kullan voittaa mitenpäin vaan


      • Q.Pulli

        Tulliin jää, ole varovainen.


      • Amiiss
        Q.Pulli kirjoitti:

        Tulliin jää, ole varovainen.

        Niin että kyseleeks ne papereita ovella kun tuo noi kamat vai mites homma toimii? ja mistä saat tietää millon paketti tulee ovelle ?


      • KAUPPA
        Amiiss kirjoitti:

        Niin että kyseleeks ne papereita ovella kun tuo noi kamat vai mites homma toimii? ja mistä saat tietää millon paketti tulee ovelle ?

        KUSETUS KAUPPA KOSKA NIIN KALJAT KUIN VIINITKIN OVAT HUOMATTAVASTI KALLIIMPIA KUIN ALKOSSA !!!! JOTEN TURHA KUSETTAA


      • paskan marjat
        KAUPPA kirjoitti:

        KUSETUS KAUPPA KOSKA NIIN KALJAT KUIN VIINITKIN OVAT HUOMATTAVASTI KALLIIMPIA KUIN ALKOSSA !!!! JOTEN TURHA KUSETTAA

        no ei ainakaan itellä ole ollut mitään ongelmaa, yks 17 korin lasti tuli ovelle ja ei mitään vero hommia tarvinnu maksaa tai en ainakaan maksanu... nyt olen tilaamassa 108koria olutta,kattotaan miten janoisen veikon käy. P.S en ole tekemässä mitään ilmoitusta verottajalle


      • öööööh
        paskan marjat kirjoitti:

        no ei ainakaan itellä ole ollut mitään ongelmaa, yks 17 korin lasti tuli ovelle ja ei mitään vero hommia tarvinnu maksaa tai en ainakaan maksanu... nyt olen tilaamassa 108koria olutta,kattotaan miten janoisen veikon käy. P.S en ole tekemässä mitään ilmoitusta verottajalle

        Eihän tätä kauppaa enää edes ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe