miksi ollaan jääty neitsyen(m) kanssa toisiimme kiinni, kun omakin elämä olis elettävänä?! Etenkään kun neitsyellä ei ole aikaa oman elämänsä ulkopuolelle! Miks se ei laske minua irti?! Tekis vaan lopun yhteydenpidosta, kun minä en siihen pysty. En olis vihanen, enkä katkera, enkä mitään muutakaan. Meillä on ollut ihanaa, mut välillä niin tuskaista. Onko hänellä joku logiikka? Minä nyt en enää kuvittele mistään mitään. En usko että hänkään.
toisissamme kiinni
5
839
Vastaukset
- mä vaa
Millanen tausta teille on?
- milzu
moi olen ihastunut yhteen kaksoseen voiko neitsyt ja kaksonen sopia yhteen
- milzu
mä vaan sitä että mä olen ihastunut yhteen kaksoseen eli roikun koko ajan kiinni siinä en tiedä mitä tehdä
- toinen kaksonen
Kuulostaa niin mun jutulta! Tää on hämmästyttävää kuinka tällä palstalla puhutaan paljon tosta neitsytmiesten venkoilusta, selittämättömyydessä. Juu onhan se ilmeisen kiehtovaa ja addiktoivaa, mutta täysin epätervettä ja siinä kuluu toisen elämä!!!!!
Onko ne kaikki tunnevammaisia. Musta yks Nmies on sellaisen tehnyt tässä kahdeksan vuoden aikana. Tuska on ollut valtavaa. En pääse irti vaikka lähes vihaan häntä ja vaikea järjellä kunnioittaa!- kiinalaisella merkillä
vaikutusta..olen huomannut,että kiinalaisessa horoskoopissa löytyy vielä enemmän sopivia luonteenpiirteitä ja sitten kun ne vielä yhdistyy länsimaisen kanssa samassa persoonassa niin huh huh
mulla kokemusta neitsyt-miehestä ja viileä on ja välillä vetäytyy eikä kuulu mitään
hänen kiinalainen horoskooppinsa on lohikäärme ja lohikäärmeissä on samoja piirteitä,eli kaipaavat paljon tilaa,vapautta ja vetäytyvät välillä omiin oloihinsa
neitsyt-lohikäärme-yhdistelmä...huh huh..vaatii toiselta samanhenkisyyttä ja paljon
onneksi itse olen "tila-ihminen" ja tykkään vapaudesta joten ymmärrystä löytyy puolin ja toisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760