toisissamme kiinni

kaksoneN

miksi ollaan jääty neitsyen(m) kanssa toisiimme kiinni, kun omakin elämä olis elettävänä?! Etenkään kun neitsyellä ei ole aikaa oman elämänsä ulkopuolelle! Miks se ei laske minua irti?! Tekis vaan lopun yhteydenpidosta, kun minä en siihen pysty. En olis vihanen, enkä katkera, enkä mitään muutakaan. Meillä on ollut ihanaa, mut välillä niin tuskaista. Onko hänellä joku logiikka? Minä nyt en enää kuvittele mistään mitään. En usko että hänkään.

5

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaa

Millanen tausta teille on?

• milzu

moi olen ihastunut yhteen kaksoseen voiko neitsyt ja kaksonen sopia yhteen

• milzu

mä vaan sitä että mä olen ihastunut yhteen kaksoseen eli roikun koko ajan kiinni siinä en tiedä mitä tehdä

• toinen kaksonen

Kuulostaa niin mun jutulta! Tää on hämmästyttävää kuinka tällä palstalla puhutaan paljon tosta neitsytmiesten venkoilusta, selittämättömyydessä. Juu onhan se ilmeisen kiehtovaa ja addiktoivaa, mutta täysin epätervettä ja siinä kuluu toisen elämä!!!!!
      Onko ne kaikki tunnevammaisia. Musta yks Nmies on sellaisen tehnyt tässä kahdeksan vuoden aikana. Tuska on ollut valtavaa. En pääse irti vaikka lähes vihaan häntä ja vaikea järjellä kunnioittaa!

• kiinalaisella merkillä

vaikutusta..olen huomannut,että kiinalaisessa horoskoopissa löytyy vielä enemmän sopivia luonteenpiirteitä ja sitten kun ne vielä yhdistyy länsimaisen kanssa samassa persoonassa niin huh huh
        mulla kokemusta neitsyt-miehestä ja viileä on ja välillä vetäytyy eikä kuulu mitään
        hänen kiinalainen horoskooppinsa on lohikäärme ja lohikäärmeissä on samoja piirteitä,eli kaipaavat paljon tilaa,vapautta ja vetäytyvät välillä omiin oloihinsa
        neitsyt-lohikäärme-yhdistelmä...huh huh..vaatii toiselta samanhenkisyyttä ja paljon
        onneksi itse olen "tila-ihminen" ja tykkään vapaudesta joten ymmärrystä löytyy puolin ja toisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe