Kung-fu

outo hyypiö

muistaakos kukaan sellaista vähän vanhempaa kung-fu-leffaa kuin projekti A? joskus katsoin sen aikoinaan ala-asteella mut en muista paljo mitään.mistäs sen sais?

5

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leprechaun_goldmember_!

elikkä kyseessä on 80-luku (siinä järjästyksessä lukee leffan teksti ja sen tyylistä itsestään selvyyttä).Olisikohan niin että se ei ole aivan täysin puhdas kung-fu leffa ja että stunteilla on ollut tekemistä ja paljon.

• mitähän kökköä kirjoitat

vaivaudu ottamaan edes selvää leffasta ennen kuin kirjoitat....
        Jos kysyjä tarkoitta Jackie Chanin Project-A leffaa, tehty 1983. Tunnetaan myös nimillä;
        'A' gai waak
        ... aka 'A' ji hua (China: Mandarin title)
        ... aka Jackie Chan's Project A (USA)
        ... aka Operazione pirati
        ... aka Pirate Patrol
        ... aka Project A
        ohjaus; Jackie Chan
        tässä leffassa sekoillaan lähinnä merellä "nykyajan merirosvoja" vastaan, jos nyt ihan väärin muista, hong kongin edustalla. Filmaus tehty myös siellä. Eli lyhykäisyydessään kaukana jenkki höpötyksestä. Juu stunteillahan leffat tehdään, mutta Chanin tietäen suoritti ja suorittaa edelleen lähes kaikki stunttikohtaukset itse.

• outo hyypiö
        mitähän kökköä kirjoitat kirjoitti:

vaivaudu ottamaan edes selvää leffasta ennen kuin kirjoitat....
        Jos kysyjä tarkoitta Jackie Chanin Project-A leffaa, tehty 1983. Tunnetaan myös nimillä;
        'A' gai waak
        ... aka 'A' ji hua (China: Mandarin title)
        ... aka Jackie Chan's Project A (USA)
        ... aka Operazione pirati
        ... aka Pirate Patrol
        ... aka Project A
        ohjaus; Jackie Chan
        tässä leffassa sekoillaan lähinnä merellä "nykyajan merirosvoja" vastaan, jos nyt ihan väärin muista, hong kongin edustalla. Filmaus tehty myös siellä. Eli lyhykäisyydessään kaukana jenkki höpötyksestä. Juu stunteillahan leffat tehdään, mutta Chanin tietäen suoritti ja suorittaa edelleen lähes kaikki stunttikohtaukset itse.

kiitos....joo....siis juuri tätä leffaa hain.ei netistä oikein löydy tuota leffaa.

• MiracleMike
        outo hyypiö kirjoitti:

kiitos....joo....siis juuri tätä leffaa hain.ei netistä oikein löydy tuota leffaa.

löytynee ainakin kukunorilta, dvdpure.netistä ja filmifriikistä. Project A on taattua Jackie Chan-laatua ja Project A-kakkonen ukon omiakin suosikkeja.

• erspe

Oli aikoinaan Suomessa vhs:llä nimellä "Tappoprojekti". Kannattaa hankkia Hong Kong Legends -julkaisu, jossa hyvät extrat ja loistava kommenttiraita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe