muistaakos kukaan sellaista vähän vanhempaa kung-fu-leffaa kuin projekti A? joskus katsoin sen aikoinaan ala-asteella mut en muista paljo mitään.mistäs sen sais?
Kung-fu
5
556
Vastaukset
- Leprechaun_goldmember_!
elikkä kyseessä on 80-luku (siinä järjästyksessä lukee leffan teksti ja sen tyylistä itsestään selvyyttä).Olisikohan niin että se ei ole aivan täysin puhdas kung-fu leffa ja että stunteilla on ollut tekemistä ja paljon.
- mitähän kökköä kirjoitat
vaivaudu ottamaan edes selvää leffasta ennen kuin kirjoitat....
Jos kysyjä tarkoitta Jackie Chanin Project-A leffaa, tehty 1983. Tunnetaan myös nimillä;
'A' gai waak
... aka 'A' ji hua (China: Mandarin title)
... aka Jackie Chan's Project A (USA)
... aka Operazione pirati
... aka Pirate Patrol
... aka Project A
ohjaus; Jackie Chan
tässä leffassa sekoillaan lähinnä merellä "nykyajan merirosvoja" vastaan, jos nyt ihan väärin muista, hong kongin edustalla. Filmaus tehty myös siellä. Eli lyhykäisyydessään kaukana jenkki höpötyksestä. Juu stunteillahan leffat tehdään, mutta Chanin tietäen suoritti ja suorittaa edelleen lähes kaikki stunttikohtaukset itse. - outo hyypiö
mitähän kökköä kirjoitat kirjoitti:
vaivaudu ottamaan edes selvää leffasta ennen kuin kirjoitat....
Jos kysyjä tarkoitta Jackie Chanin Project-A leffaa, tehty 1983. Tunnetaan myös nimillä;
'A' gai waak
... aka 'A' ji hua (China: Mandarin title)
... aka Jackie Chan's Project A (USA)
... aka Operazione pirati
... aka Pirate Patrol
... aka Project A
ohjaus; Jackie Chan
tässä leffassa sekoillaan lähinnä merellä "nykyajan merirosvoja" vastaan, jos nyt ihan väärin muista, hong kongin edustalla. Filmaus tehty myös siellä. Eli lyhykäisyydessään kaukana jenkki höpötyksestä. Juu stunteillahan leffat tehdään, mutta Chanin tietäen suoritti ja suorittaa edelleen lähes kaikki stunttikohtaukset itse.kiitos....joo....siis juuri tätä leffaa hain.ei netistä oikein löydy tuota leffaa.
- MiracleMike
outo hyypiö kirjoitti:
kiitos....joo....siis juuri tätä leffaa hain.ei netistä oikein löydy tuota leffaa.
löytynee ainakin kukunorilta, dvdpure.netistä ja filmifriikistä. Project A on taattua Jackie Chan-laatua ja Project A-kakkonen ukon omiakin suosikkeja.
- erspe
Oli aikoinaan Suomessa vhs:llä nimellä "Tappoprojekti". Kannattaa hankkia Hong Kong Legends -julkaisu, jossa hyvät extrat ja loistava kommenttiraita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258