ETSIN ANOREKTIKKO YSTÄVIÄ (Ei mitään pilajuttuja!)

Anorexic

Etsin mielellään anorektikko ystävii,koska mulla on anoreksia,oon 15v 167/42kg.Mulla ei ole oikeen ystävii jotka tajuis anoreksiast mitää..
Olisiko ketään oikeasti n.15v anorektikkoo? jos kiinnostaa niin voisitteko vastata? :)

5

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Se siinä vaan on huonona puolena, että kun on syömishäiriöinen ystävä niin sitä pakostakin tulee vertailtua. kokemusta on. Vaikka onhan se ihanaa, että on joku joka ymmärtää oikeesti.

• vai miten se meni

"hei mää sain taas 2 kiloo pois!" "Ai siistii hitsi sää oot kaunis!"

• juups

toihan voi tarkottaa "ex-anorektikkojaki".ja kyllähän sitä yksinki voi laihduttaa ja ihailla,ja kyllähän sitä muiltakin sitä ihailuu saattaa tulla.

• black

Minä olisin myös halukas tutustumaan anorektikkoon. En vain edes tiedä olenko itse anorektikko, koska olen niin lihava. Ja painoni on noussut, koska olen hoidossa (punnitus ja terapia kerran viikossa).

Meseä ei ole, mutta sähköpostia voi lähettää osoitteeseen [email protected]

• Tinttis

Mä oon 15 vuotias ja mun mitat on just samat ku sulla, musta olis kiva vaik mailailla sun kaa, kun ei oikee vanhoille ystäville kaikkee voi kertoo... pistäisitkö mailis nii mä voisin mailata sit sulle (en haluu pistää omaa mailii tähä muun yleisön nähtäville :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe