MIelenkiinnosta haluaisin kysyä että onko kukaan joutunut oikeaan tilanteeseen eli joutunut puolustamaan itseään esim. kuristusta, veitseä vastaan tai ihan vain vapaaseen tappelutilanteeseen? Miten on käynyt ja millainen tilanne on ollut? Itse kun en ole taitojani "päässyt" käyttämään.
Onko taitoja tarvittu?
2
1127
Vastaukset
- minä
Olen joutunut.Pari vuotta ehdin harjoitella kun jouduin puolustamaan itseäni ja naapuria huumehullulta jolla oli veitsi.Yritti lyödä kunnolla veitsellä naapuriani joka sai väistettyä jolloin pääsin väliin poistamaan veitsen.Munille en potkaissut, mutta veitsen riisto oli suoraan reeneistä opittua.Hieman pystypainia ja sain kaverin judo-opeilla maahan ja sidontaan josta sain pyöräytettyä sitten polliisiotteeseen ja spollikoulutuksen opeilla sitten sain pidettyä siellä vaikka tiukkaa teki.Ihmettelin kyllä jälkeenpäin että näinkin hyvin pystyin toimimaan kun muuten olen suht arka ryhtymään näihin tilanteisiin ja mielellään vetäydyn ja annan aukoa päätä.adrenaliinit tuli jälkikäteen jolloin hyvä ettei itku päässyt.Luulen että magassa opitut perustaidot ja henkiset ominaisuudet pelastivat minut saamasta puukosta ja toimimasta kutren toimin.Poliisitkin sanoivat että ei olisi paremmin voinut toimia.että näin.Toiv.ensimmäinen ja viimenen kerta! Magaan ei enää varaa, mutta kun vakinaisen asuinpaikan ja työt ja perheet on kunnossa alan taas harrastamaan.Tällä hetkellä harrastan halvempaa vaihtoehtoa elikkäs judoa.
- Hinnanpuolesta
Elämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954331
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463586Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 503359
- 1833350
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242879- 642471
- 422404
- 131774